Завдання профорієнтаційного виховання в нашій школі полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення, формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття конкретної професії, а також забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості.
З 08.02 по 14.02.2021 р. пройшов Тиждень профорієнтації, в рамках якого були проведені різноманітні заходи, а саме:
- діагностування та анкетування 10,12 класників щодо вивчення рівня готовності до вибору успішної професії та входження в ринок праці по завершенню навчання;
- психологічний тренінг «Як визначити свої професійні можливості, щоб відповідати вимогам обраної професії»;
- рольова гра «Коли я виросту»;
- тематична заочна екскурсія «У світі професій";
- бесіди з учнями щодо вибору професії «Усі професії почесні»;
- підбір літератури та створення книжкової виставки «Профорієнтація учнів»;
- онлайн-бесіда з батьками за темою: «Від профорієнтації - до професійного самовизначення дітей»;
- бесіда "Професії які я знаю ";
- віртуальна зустріч з карьєрним консультантом "Які зміни нас очікують в професійній сфері у недалекому майбутньому";
- вікторина « Подорож у світ професій»;
- бесіда " Усі професії почесні";
- онлайн-зустрічі з випускниками (профорієнтаційні години).
Вихователь Безнащук Г.Г. організувала зустріч учнів 10-12 класів з психологом Загорською З.І. Яка провела бесіду з елементами тренінгу " Як визначити свої професійні можливості, щоб відповідати вимогам обраної професії".