30.03.2020


Всім доброго дня!!! 

Вітаю своїх учнів (3-В класу) на наших уроках. Сподіваюсь, що ви всі здорові, веселі, що ви хочете навчатися. 

Адже канікули вже закінчилися, ви  всі відпочили та набралися сил. Пригадаємо, що у нас зараз пора року- весна, закінчується перший весняний місяць- березень.  Сьогодні уже 30 березня. Подивіться, будь ласка, у віконечко, та визначте, самостійно, сьогоднішню погоду. Я хочу попросити всіх своїх учнів закрити долоньками очі, та пригадати нашу затишну класну кімнату, свої парти, які зачекалися на своїх учнів, на дошку, на якій ми пишемо класну роботу, на квіти, які весело зеленіють на підвіконні, пригадати, як лунає шкільний дзвінок, та свої веселі перерви. Я сподіваюся, що ці спогади надихнуть вас на уроки. А саме зараз у нас урок із украЇнської мови. Я знаю, що ви всі будете уважні та кмітливі.

                                       Знання нові чекають нас

                                       Ми дуже любим рідну мову,

                                        Її мелодію чудову,

                                       Тож починаємо урок,

                                       Нехай знання ідуть нам впрок.

На сьогоднішньому уроці із української мови ми трішки повторимо, та пригадаємо , що ми вчили до канікул. (Коротко,вибирати головне, будь ласка). А саме:

  • Нагадаємо, усно, що таке речення, та які бувають речення( підручник правила ст..99-109).( Увага! «Спонукальні» , ми в класі називали «окличні», бо в кінці ставиться !, щоб не плутались у визначенні учні)
  • Слова, які вказують на назви предметів – іменник (підручник правила ст..125)
  • Слова, які вказують на ознаку предмета –  прикметник( підр. правило ст.139)
  • Слова, які вказують на дію предмета – дієслово (підр.правило ст. 147)
  • Службові слова – прийменники (підр. правило ст.161)

Робота в зошитах:  Списати текст, визначити , нам знайомі, члени речення, ставлячи до кожного питання, та звернути увагу на прийменники. Підкреслити( нагадати дітям, ми це робили). Про яку пору року йдеться у тексті?

Навесні дні довші, а ночі коротші . По синьому небі пливуть білі хмарки. Пригріло сонечко. Прилетіли  жайворонки, шпаки, ластівки.  Ліс  одягнувся в зелене вбрання. На деревах розпускається листя. Дерева зелені.

Домашня робота:   доопрацювати даний текст.

                                                                                Літературне читання                                                                                                                                

Я вітаю своїх учнів на уроці літературного читання.

І ми продовжуємо тему: « Українські народні казки» 

Народні казки перерозповідаються один одному, з уст в уста, та несуть повчальний характер. В них відображаються побут та цінність українського народу. Вони прості та доступні у сприйманні учнями. Сьогодні ми подивимося та пригадаємо, нам знайому казку: « Лисиця та Журавель». Тож сідайте зручненько та дивіться уважненько:

https://www.youtube.com/watch?v=f21gi0cXoKU                     

Короткий переказ побаченого. Наголошення на поведінці Лисички та Журавля. Чи добре вони вчинили. Наголосити, чому не зручно було куштувати страви, та чи поводять  себе  так друзі.

Здавня наш народ цінує дружбу й повагу один до одного. Ця казка нас навчає поважати один одного, бути гостинними, порядними, з друзями – доброзичливими.

Домашня робота: 

Буквар ст.202. Читати (з допомогою дорослих)

                                                                                         Математика

Я думаю,що ви  не дуже стомилися, тож іще трішки попрацюємо. 

 Розпочинаємо урок з математики.   

                         Клас готовий працювати?

                          Додавати й віднімати,

                          Числа й вирази рівняти

                          І задачі пригадати

                          Тож сідаємо в рядок

                          Починаємо урок

Сьогодні на уроці з математики ми будемо рахувати, вирішувати приклади, задачу, а також пригадаємо частини доби.                                                  

1.    0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Порахувати числа в прямому та зворотному напрямку

Назвати числа-сусіди чисел  4; 10; 15; 18

2.   Розв’язати  приклади ( за допомогою дорослих, та підручного дидактичного матеріалу(нумікон, палички…))  Перший стовпчик. Записати в зошит(не забуваємо писати дату).


3. Робота з підручником : ст.63 №8(1). Пригадати з чого складається задача(умова,запитання, розв’язання і           відповідь (ми це вчили))

4. Закріплюємо части доби:

https://www.youtube.com/watch?v=X5cQY2IzVkk

Домашня робота: закінчити розв’язання прикладів (2 стовпчик )

Руханка під час уроків та в перериві  між ними:

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw