Опубліковано: 2020-04-02
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Буквені вирази. Задачі на кратне порівняння чисел.
За підручником ст. 127 – 128 № 776 ( усно) + вивчити правило, № 777 (знайти значення), № 781 (знайти значення), № 782 (розв’язати задачу).
Математичний диктант.
Зменшити в 3 рази числа: 6; 15; 27.
-
Збільшити в 6 разів числа: 2; 4; 6.
-
Зменшити на 7 числа: 70; 83; 14.
-
Суму чисел 12 і 6 зменшити в 6 разів.
-
Число 20 зменшити на добуток чисел 5 і 3.
Вираз, який містить букви, числа, знаки дії та дужки, називаються БУКВЕНИМ.
НАПРИКЛАД:
-
а + 45 =
-
b – 13 =
-
45 : а =
-
ФОРМУЛА - це запис деякого правила за допомогою букв, що встановлює взаємозв’язок між величинами.
НАПРИКЛАД:
-
Обчислимо значення виразу 37 + а , якщо а = 41; 59.
Треба наголосити, що значення буквеного виразу можна знайти, тільки, якщо замість усіх букв у цьому виразі підставити числа (тобто отримати числовий вираз).
37 + 41 = 37 + 59 =
Відповідь:78 Відповідь:96
НАПРИКЛАД:
-
Обчислимо значення виразу b – ( 35 : а) , якщо а = 5, b= 63
-
63 – (35 : 5 ) =
Відповідь: 56
Запишіть вираз і знайдіть його значення при зазначених числах:
а) різниця х і 15; х = 21 (13 і у; у = 7);
б) сума 2 і у; у = 19(х і 3; х = 28)
-
https://www.youtube.com/watch?v=mI3-jnKmyI0
-
https://www.youtube.com/watch?v=8iwdE60Wm7M
-
https://www.youtube.com/watch?v=xThLyuYOBNA
УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА: Усне і писемне мовлення. «Біле поле, чорне насіння».
За підручником ст. 139 – 140 Впр. 383, 385
1. Завдання опрацювати письмово.
— Якими видами мовлення ви користувалися?
— А в чому різниця між ними?
Робота в зошиті.
Відгадайте загадки, а відгадки запишіть у рядочок, через кому.
Що за дивна непосида
На стежину шишки кида? (Білка)
Б’ється, стука молоток,
поправляє наш садок. (Дятел)
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кудлатий,
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою в лігві спати. (Ведмідь)
Сам вусатий, і у нього, довгі вуха, довгі ноги.
Дім його завжди на волі: під кущем, у лісі в полі.
Хто лякливого вгадає?(Заєць)
Котиться клубочок, зовсім без ниточок.
Замість ниточок триста голочок. (Їжак)
Запис в зошиті. (Білка, дятел, ведмідь, заєць, їжак).
— Свої думки люди найчастіше передавали одне одному в усній формі, тобто за допомогою органів мовлення, бо за їх допомогою ми вимовляємо звуки, слова, речення. Казки, легенди, народні прикмети прийшли до нас з давнини, бо люди передавали їх із вуст у вуста (давні назви губ). Так виникло усне мовлення. Пізніше люди почали записувати свої думки або читати думки інших людей. Так виникло писемне мовлення.
— Яким повинне бути писемне мовлення? (Каліграфічним, розбірливим, охайним, без помилок.)
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ТЕМА: Народна притча «Насмішкувате слово»
За підручником ст. 141 – 143 (прочитати і дати відповідь на питання)
Притча - коротка повчальна розповідь в алегоричній формі, що містить в собі моральне повчання.
-
https://pidruchnyk.com.ua/1302-ukrmova-chytannya-varzacka-chipurko-2-klas.html
-
https://naurok.com.ua/2-klas-chitannya-urok--podorozh-do-kra-ni-kazok-135745.html
МИСТЕЦТВО
ТЕМА: Основні поняття орігамі. «Квітка з паперу у техніці орігамі».
Матеріали:
-
тонкий кольоровий папір або канцелярський папір для заміток;
-
ножиці, лінійка, простий олівець та гумка;
-
клей.