09.04

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Деформовані тексти. Упорядкування деформованих текстів.

Актуалізація знань: Закріпити знання про текст, та будову тексту.         

Повторити правила на ст.88 і 91

 Робота з підручником: ст. 95 впр.175(усно)

    Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про текст, будемо навчатися упорядковувати деформований текст.

 Правила роботи з деформованим текстом

  Як правильно упорядкувати деформований текст. З чого потрібно почати?

   Уважно прочитати речення.

    Визначити тему тексту.

   Знайти слова, які пов’язують речення одне з одним.

   Розташувати речення по порядку.

   Прочитати текст. Переконатися, що роботу виконано правильно.

  Робота з деформованими текстами.

Прочитайте уважно речення та виконайте роботу за планом. (Текст не записують.)

Ознайомлення з деформованим текстом

 Складіть зв’язний текст з деформованих речень. Знайдіть у кожному реченні слова, що пов’язують їх одне з одним.

ЇЖАК

У, гуляли, якось, лісі, діти.

Їжачка, біля, вони, старенької, верби, побачили.

До, Петрик, клубочка, маленької, вкотив, торбинки.

Додому, тваринку, діти, принесли.

Молоко, в, налили, миску, йому.

У, вони, підріс, відпустили, коли, ліс, його, звірок.

Тварина, корисна, їжак.

2. Складання та записування тексту

3. Перевірка написаного. Виправлення помилок

ЇЖАК

Якось діти гуляли в лісі.

Біля старенької верби вони побачили їжачка.

Петрик вкотив клубочка до маленької торбинки.

Діти принесли тваринку додому.

Налили йому в миску молоко.

Коли звірок підріс, вони відпустили його у ліс.

Їжак — корисна тварина.

 ПІДСУМОК УРОКУ

— Над чим ми працювали на уроці?

— Чого навчалися?

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти кілька речень про їжака.(2)


 

09.04

МАТЕМАТИКА


Тема: Додавання і віднімання в межах 20. Продовжувати ознайомлення з годинником. Одиниці часу.

 Актуалізація знань:           

             Лічба 11 – 20; 20 – 10;

             Назвати «сусідів» числа 5;

             Яке число стоїть перед 10; яке наступне після 10;

             Назвати число більше на 1 за число 9;

             Назвати число менше на 1за число 20;

             Заповнити пропуски: 1, 2, …, 4, 5, …, 7, …, 9, 10;

             Давайте пофантазуємо і уявимо,що біля першої цифри справа приписали 0. Яке число утвориться? А якщо допишуть 0 біля другої цифри, то яке утвориться число? (усно)


Робота з підручником: с т. 68 №3(1,2) ( в зошиті)

https://www.youtube.com/watch?v=ElbpVlqahsI

Допоможіть дітям з ознайомленням годинника(засвоєння поступово елементарних знань,( працюємо на накопичення ))

Домашня робота: підручник ст. 68 №3(3,4)