ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

ТЕМА: Байка «Кіт і Мишка»

За підручником ст. 144 – 145

— Недарма кажуть, що всі ми родом із дитинства. А дитинство без казки неможливе! Казка навчає добра, мужності, кмітливості, мудрості, терпіння. Казка — вірний помічник у житті.

— Що ж таке казка? Казка — цікава вигадана історія про події, яких не може бути в реальному житті. Рослини і тварини у ній уміють розмовляти і робити все те, що й люди. У казках трапляються чарівні пригоди, існують незвичайні речі, діють чаклуни і чародії.

— Які ж бувають казки?

— Яких ви знаєте письменників і поетів-казкарів?

1. Робота над казкою І. Крип’якевич «Кіт і миша»

1) Робота над загадками.

- Сіреньке, маленьке

Хоч якого кота

З місця стягне. (Мишка)

- Має вуса, пишний хвіст

І негарну звичку:

Спершу добре він поїсть,

Після вмиє личко. (Кіт)

2) Читання казки.

— Як звали котів?

— Яку мишу спіймав старий кіт?

— Що пообіцяла миша сказати Мурчикові?

3) Словникова робота.

Басок — низький чоловічий голос.

Підлещуватися — добиватися доброго ставлення.

4) Характеристика дійових осіб.

Миша Кіт

Стара, досвідчена. Молодий, дужий.

Хитрі очі. Страшні очі.

Шепотіла. Говорив грубим голосом.

7) Визначення основної думки казки.

— Що автор казки хотів показати?

— Які подібні казки ми читали?

— Чи виражає прислів’я «Де сила не візьме, там розум допоможе» головну думку твору?

— Які ви ще знаєте прислів’я де розум, хитрість перемагає силу?


УКРАЇНСЬКА МОВА

ТЕМА: Усне і писемне мовлення (Продовження).

За підручником ст. 142 – 143 Впр. 392 (усно) + правило,  Впр. 394.

Гра «Продовж речення»

• Усне та писемне мовлення потрібне для... (спілкування людей).

• Той, хто вміє говорити, хто знає мову, володіє... (усним мовленням).

• Пізнати далеке минуле, зберегти і передати свої знання допомагає... (писемне мовлення).


МАТЕМАТИКА

ТЕМА: Таблиця ділення на 6. Обчислення значень виразів. Задачі на знаходження суми двох добутків.

За підручником ст. 132 – 133 № 809 (приклади), № 811 (вираз), № 813 ( розв’язати задачу), № 815 (приклади), № 816 ( розв’язати задачу).

Гра «Добери число»

4 · 2 + 4 > 4 · ?

12 : 6 < 12 : ? – 2

4 · 8 = 4 · 9 – ?

4 · 8 = 4 · 7 + ?

Хвилинка каліграфії

— Випишіть з ряду чисел тільки ті, що є відповідями таблиці множення на 6.

8; 12; 14; 18; 21; 24; 26; 30; 34; 36; 42; 48; 54; 56.


Розв’язування прикладів

24 : 6 + 19

(98 – 44) : 6

48 : 6 – 42 : 6

60 – 30 : 6

74 – 42 : 6

18 : 6 + 12 : 6


Робота над задачею

Теслярі розпиляли колоду завдовжки 12 м на 6 однакових частин.

— Яка довжина кожної частини? (12 : 6 = 2)

— Скільки розпилювань зроблено? (5)


МИСТЕЦТВО

ТЕМА: Ліплення з пластиліну слоника.