УКРАЇНСЬКА МОВА 

Тема:  Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. 09.04.2020

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vzhivannya-prikmetnikiv-u-pryamomu-i-perenosnomu-znachenni-3-klas-102039.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-ukrainskoi-movi-prame-i-perenosne-znacenna-slova-146526.html

 Повторення вивченого.

Яку частину мови ми вивчаємо?

Що виражає прикметник?

На які питання відповідає прикметник?

З яким словом зв’язаний найчастіше у реченні?

у якому числі може стояти прикметник?

які закінчення мають прикметники у множині?

Як змінюється прикметник у однині?

Які закінчення мають прикметники ч.р., ж.р, с.р.?

Яким членом речення виступає прикметник?

Наведи приклад.

Сьогодні ми продовжимо працювати над темою прикметник, будемо спостерігати за вживанням прикметників в прямому і переносному значенні.

Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Як ви розумієте словосполучення  „сонце золоте”, „сонце усміхнене”, „сонце привітне”? 

(Жовте, яскраве , блискуче, схоже на золото).

Отже, сонечко насправді не золоте, а схоже на золото за кольором та блиском. Тому цей прикметник ужито в переносному значенні.

Слово в прямому значенні — це звичайна, повсякденна назва чогось (предмета, дії, ознаки).

Слово в переносному значенні — назва образна, перенесена з одних предметів і явищ на інші.

Робота за підручником с.158 впр 322 (усно)

Опрацювання вправи 324

Завдання дз: с. 159- 160  впр. 326,  роб зош с. 29-30

ОСНОВИ ЗДОРОВ»Я 

Тема: Характер і здоров’я 09.04.2020

http://www.myshared.ru/slide/1342858/

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pro-harakter-ludini-129074.html

—  Назвіть позитивні та негативні риси характеру людини. Які з них є у вас, а які ви хочете виховати в себе?

—  Які риси характеру ви найбільше цінуєте у людях? Чому?

—  Психологи налічують близько півтори тисячі рис особистості, за якими можна характеризувати людину.

Неосяжний і різноманітний світ, у якому ми живемо. Він ставить перед людиною безліч загадок. Найбільшу загадку сформулювали ще давні греки, написавши на одному зі своїх храмів: «Пізнай самого себе». І людина пізнає.

—  Сьогодні  ви зможете більше дізнатися про себе як особистість.

Читання оповідання Іллі Бутмана «Боягуз»

БОЯГУЗ

Жили-були двоє друзів — Ромчик і Дмитрик. Ромчик був боягузом, а Дмитрик — хоробрим хлопчиком. Якось друзі почули крик дівчинки, яка тонула в річці. Боязкий Ромчик так злякався за дівчинку, що кинувся її рятувати. А хоробрий Дмитрик, який ні за себе, ні за інших не боявся, пішов собі далі.

Повертаючись зі школи, Ромчик завжди боявся, що мамі, яка втомилася на роботі, доведеться прибирати квартиру, і тому сам мив за собою посуд. А Дмитрик не знав страху і ніколи мамі не допомагав.

—  І чого ти завжди боїшся! — казав Дмитрик.— Бери приклад з мене. Ось я бачив сьогодні, як хлопчики ображали дівчинку, але це мене анітрішки не злякало.

—  Хто з хлопчиків уважав себе хоробрим?

—  А кого з них ви вважаєте хоробрим?

—  Чи правильно оцінювали себе Ромчик і Дмитрик? Доведіть свою думку.

Розповідь матеріалу

— Що таке самооцінка?

—  Самооцінка — це те, як люди оцінюють себе. Буває занижена, завищена і реалістична самооцінка.

— Що таке занижена самооцінка?

Занижена самооцінка — це коли людина вважає себе гіршою за інших, завжди зменшує свої здібності й досягнення.

— Що таке завищена самооцінка?

Завищена самооцінка — це коли людина незаслужено звеличує себе, перебільшує власні досягнення, а успіхи інших не помічає або применшує.

— Що таке реалістична самооцінка?

Реалістична самооцінка — це коли людина ставиться до себе так само добре, як і до інших. Вона не перебільшує і не зменшує своїх здобутків. Це допомагає їй почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку.

Запам’ятайте! Реалістична самооцінка допомагає почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ

— Як ви розумієте прислів’я «Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь»?

— Чи можна вдосконалити характер?

Завдання дз:  с.124-127 (зошит по темі)

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема: Зображення тварин та людей в ілюстрації до казок.

 Ілюстрація до казки «Лисичка та журавель» 09.04.2020

https://www.youtube.com/watch?v=Tn53NIYTDXE

https://www.youtube.com/watch?v=fZzwcX5eixs

Використаємо різну гаму кольорів. Оскільки відносини героїв були прохолодними, то зробимо фон блакитний. Якщо блакитний належить до холодних, то назвіть кольори, що належать до теплих?  Гадаю основна гама буде в нас все ж таки тепла.

Перш ніж малювати, пригадаємо правила користування фарбами, клеєм

Не забувайте про охайність виконання робіт.

МАТЕМАТИКА

Тема: Ділення суми на число 09.04.2020

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9727

https://www.youtube.com/watch?v=b_MvvAoqFPc

https://www.youtube.com/watch?v=bJxJRTyQViM

Робота над задачею (с. 135–136, завдання 879)

— Прочитайте задачу.

— Що в задачі відомо?

— Що треба дізнатися?

— Розв’яжіть задачу двома способами відповідно до поданих планів:

— Порівняйте відповіді, отримані в обох випадках. (Обидва способи рішення дали однакові результати.)

— Чим відрізняється розв’язання?

— Чи можна між розв’язаннями поставити знак «дорівнює»?

(12 + 18) : 3 = 18 : 3 + 12 : 3

— Розв’язуючи задачу 1-м способом, ми суму розділили на число.

Розв’язуючи задачу 2-м способом, кожне з чисел ділили на число, а результати ділення додали. Відповіді в задачах отримали однакові, отже, розв’язання було правильним. Знаходити результати ділення суми на число можна по різному.

Знаходження значень виразів (с. 136, завдання 880)

— Поділіть суму на число відповідно до порядку виконання дій у виразах із дужками.

(16 + 8) : 3 = 24 : 3 = 8 (18 + 30) : 8 = 48 : 8 = 6 (18 + 12) : 3 = 30 : 3 = 10

 Опрацювання матеріалу (с. 136, завдання 881)

1) Розгляньте, як можна поділити суму на число іншим способом.

(18 + 12) : 3 = 18 : 3 + 12 : 3 = 6 + 4 = 10

Щоб поділити суму на число, можна поділити на це число кожний доданок і знайдені частки додати.

2) Обчисліть двома способами: (24 + 12) : 4 = 36 : 4 = 24 : 4 + 12 : 4 = 9

3) Обчисліть зручним способом: (36 + 54) : 6 = 36 : 6 + 54 : 6 = 15

Самостійна робота над задачею (с. 136, завдання 882)

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують двома способами.

Геометричний матеріал (с. 136, завдання 884)

— Побудуйте пряму і позначте на ній точку О. Від точки О відкладіть на прямій у протилежних напрямках відрізки АО = 45 мм і ОВ = 53 мм. Виміряйте та обчисліть довжину відрізка АВ. (АВ = 98 см)

Підсумок

— Назвіть тему уроку.

— Як можна розділити суму на число? Наведіть приклади.

Завдання дз: с. 136, №885; №886 (правило)