Літературне читання

Вже літечко приходить. М.Коцюбинський «Літній день».

За підручником стор.150 читати, виконати завдання після тексту.

Словникова робота.

Вилискували - м’яко блищали, відсвічували; лисніли.

Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання.

- Що автор говорить про небо?

- З чим порівнює річечку?

- Які ще порівняння є в тексті?

                                             Українська мова

Повторення. Дж, дз, подовження приголосних.

За підручником впр.413(усно), впр.414(письмово), впр.415(усно).

https://www.youtube.com/watch?v=HU2ucXxEN2k

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-movi-v-2-klasi-zvuki-dzh-dz-dz-poznachennya-h-bukvospoluchennyami-dzh-dz-8167.html

https://vseosvita.ua/library/rozrobka-uroku-z-ukrainskoi-movi-tema-zvuki-dz-dz-dz-poznacenna-ih-vidpovidnimi-bukvospolucennami-21677.html

                                                          Математика

Урок узагальнення і систематизації.

Діагностична підсумкова контрольна робота. Виконуємо на листочках.

1.Запиши, котру годину показує кожен годинник.

2.Обчисли вирази.

60 – 6 · 5                                   36 : 6 + 21

6 · (12 – 6)                                 24 : 6 : 2

(48 – 36) : 4                              3 · 8 + 40  

3. Обчисли значення виразу а + 48, якщо а = 7.

 4. Накресли прямокутник, ширина якого  - 3 см, а довжина – у 2 рази більша. Знайди периметр?

 5. Задача.

Петрик знайшов 7 грибів, а Миколка – у 7 разів більше. На скільки більше грибів знайшов Миколка, ніж Петрик?

                                           Образотворче мистецтво

Створення аплікації «Сонце-господар неба» (кольоровий папір).

https://mamabook.com.ua/vesnyana-aplikaciya-sonechko/

https://osvitanova.com.ua/posts/2459-34-idei-dlia-stvorennia-litnikh-porobok