ОСНОВИ ЗДОРОВ»Я

Тема: Самооцінка  характеру. Визначення рис 

власного характеру. 16.04.2020

https://vseosvita.ua/library/samoocinka-harakteru-prakticna-robota-viznacenna-ris-vlasnogo-harakteru-49081.html

https://www.youtube.com/watch?v=oE2V5O9LxS4

Робота за підручником (с. 128–130)

1) Читання оповідання Іллі Бутмана «Боягуз».

— Хто з хлопчиків уважав себе хоробрим?

— А кого з них ви вважаєте хоробрим?

— Чи правильно оцінювали себе Ромчик і Дмитрик? Доведіть свою думку.

2) Самооцінка.

— Що таке самооцінка?

— Що таке занижена самооцінка?

— Що таке завищена самооцінка?

— Що таке реалістична самооцінка?

Запам’ятайте! Реалістична самооцінка допомагає почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку.

Продовження роботи за підручником (с. 130)

Практична робота.

— За допомогою таблиці на с. 12 потренуйся оцінювати свій характер. Наприклад, постав собі 0 балів, якщо вважаєш себе дуже неохайною людиною;

5 балів, якщо інколи буваєш охайним, а інколи — неохайним; 9 балів, якщо вважаєш себе найохайнішою дитиною у світі.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ

— Як ви розумієте прислів’я «Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь»?

— Чи можна вдосконалити характер?

Завдання дз: с.128-130 (зошит по темі)

Тема: Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник», 

«Прикметник» 16.04.2020

Діти самостійно виконують завдання на аркушах паперу.

Мовна тема «Прикметник. Іменник»

Слова, що називають ознаки предметів це -

А) іменники

Б) прикметники

В) дієслова

Обери рядок, де записані всі іменники

А) зелений, смачний, працьовитий

Б) зелень, смак, праця

В) зеленіє, смакувати, працювати

Обери словосполучення, у якому всі слова пишемо з великої літери:

А) тарас Шевченко

Б) місто київ

В) тальнівський район

Запиши слова у множині:

Олівець - ______________________

Заєць - __________________________

Школяр - _______________________

Весна - _________________________

Запиши по 3-4 іменники, познач рід

Фруктові дерева: _______________________________

_______________________________________________    

Свійські тварини:________________________________

_______________________________________________

Утвори словосполучення, вжиті в переносному значенні

Кольоровий (сон, олівець) -_________________________________________

Залізні (двері, нерви) - _________________________________________

Гостре (словечко, лезо) - __________________________________________

Добери прикметники

Курчатко (яке?) -_________________________________________________

Мультфільм (який?) - _____________________________________________

Весна (яка?) - ____________________________________________________

Допиши потрібні закінчення, перепиши

Веселка в бурульці

Вийшов Юрко з хати  і побачив велик___ бурульку. Вона звисала з даху. Зійшло сонце, і бурульк___ заблищала різнокольоров____ вогниками. Юрко стоїть, затамувавши подих від здивування. Красив___ бурулька, мов барвист___ веселка.


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема: «Великодні писанки. Малювання писанки» 16.04.2020

- Яке християнське свято ми  відзначаємо навесні?

-Які асоціації  виникають у вас,коли ви чуєте слово «Великдень»?

Перегляд   казки « Писанка Чарівне Яйце»

https://www.youtube.com/watch?v=LI4SZtt3Npo

-Яким був Зайчик?

-Чому звірі дражнили Зайчика?

-Яку таємницю розкрила Зайчику Бджілка?

-Чому змінилося ставлення  до Зайчика лісових мешканців?

- Що ви знаєте про традицію розписувати яйця на Великдень?

У давнину яйця розписували писанкарки, рідше — писанкарі, які здебільшого були й знахарями, а були серед них і справжні цілителі, їх ще називали земними богами. У минулому писанки правили за обереги від усякого лиха та хвороб. А узори, виведені на них, мали символічне значення, були магічними. Цікаво, що майже весь рослинний орнамент на українських писанках пов'язаний із рослинами, відомими своїми лікувальними якостями. Дуже поширені писанки із зображенням весни. Символізують весну різноманітні квіти, гілки дерев, гірські рослини, гірлянди, віночки, букети.

-А зараз ми подивимося,які є види розпису Великодніх яєць.

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=qOII2YGvf_M

-Що означають кольори писанки?

Червоний-символізує добро,радість життя.

Жовтий-тепло,врожай

Зелений-пробудження природи,надію,життя

Блакитний-небо,повітря,чистота,здоров’я

-Чи розписує яйця на Великдень  ваша сім’я? Якщо так,то яким способом?

Віртуальна подорож до музею писанки в м.Коломия

-В Україні є єдиний у світі музей  писанки в м.Коломия Івано-Франківської області.Давайте  вирушимо у віртуальну подорож до цього музею.

https://www.youtube.com/watch?v=HoJKd1Lsu-M

Малювання писанок.(Діти малюють писанки та фарбують їх за власним задумом)

Тема: Перевірка дії множення дією ділення. 16.04.2020

https://www.youtube.com/watch?v=O2whNcnsBgc

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-matematiki-dlya-3-klasu-distanciyne-navchannya-z-temi-perevirka-dilennya-mnozhennyam-161951.html

https://vseosvita.ua/library/perevirka-mnozenna-dilennam-skladanna-i-rozvazuvanna-zadaci-za-podanim-virazom-ta-skorocenim-zapisom-rozvazuvanna-rivnan-55053.html

Робота за підручником,  таблицею (с. 141, завдання 925)

— Прочитайте таблицю.

— Як називаються числа при множенні?

— Якою дією перевіряємо множення? (Діленням)

— Що дістанемо, якщо добуток поділимо на один з множників?

— Як дізнатися, що в обчисленні припустилися помилки? (Якщо після ділення добутку на один з множників не отримаємо другий множник, то в обчисленні припустилися помилки.)

Висновок. Дію множення можна перевірити дією ділення: якщо добуток поділимо на один з множників і дістанемо інший множник, то обчислення виконане правильно.

Розв’язування логічних завдань

Завдання 931 (с. 142).

1)Учні виїхали на екскурсію трьома автобусами. У перший автобус сіло 28 учнів, у другий — 29, а в третій — 33. Чи можна було розмістити учнів порівну? (Так. (28 + 29 + 33) : 3 = 30 (учн.))

2) Коли батькові був 31 рік, синові було 8 років. Тепер син удвічі молодший за батька. Скільки років синові тепер?

Відповідь: 23 роки. Батько завжди старший за сина на (31 – 8 = 23) роки.

Зараз батько вдвічі старший і на 23 роки старший за сина.

Підсумок:

— З якою дією пов’язана дія множення?

— Якою дією перевіряємо множення?

— Як дізнатися, що в обчисленні припустилися помилки?

Завдання дз: с. 142, завдання 932; 933, с. 141 (правило)