ОСНОВИ ЗДОРОВ»Я

Тема: Творчі здібності дитини. Розвиток уяви. 21.05

https://www.youtube.com/watch?v=4ow-8dSvESw

Здібності – індивідуальні особливості, що забезпечують успіх у діяльності й легкість оволодіння нею.

- Творчі здібності – це вміння знаходити рішення в складних ситуаціях; швидкість думок (кількість ідей, що виникають дуже швидко), оригінальність (придумати щось нове чого не було раніше). Розвиток творчої особистості не відбувається самостійно, а потребує особливої уваги.

- Наш мозок складається з двох півкуль. Кожна частина відповідає за різні види діяльності. І їх можна розвивати. Важливо розвивати свою уяву і творчі здібності. Діти відвідують різні гуртки, де співають, малюють, грають на музичних інструментах. І таким чином вони розвиваються.

- Коли людина виконує будь-яку творчу роботу, це приносить їй задоволення, дарує радість. Вона має хороший настрій і як результат — гарне здоров'я.

Робота за підручником (с. 137-140)

- Доведіть: усе, що створила людина, є результатом її творчої діяльності.

- Розгляньте портрети видатних людей. Що ви про них дізналися?

- Чому виявлені здібності потребують постійного розвитку й удосконалення?

- Чи можна розвивати творчі здібності?

- Що для цього потрібно робити?

- Що дають розвинені творчі здібності?

 

- Прочитайте прислів’я та приказки про здоров’я.

- Як ви вважаєте, що вони означають?

Чиста вода — для хвороби біда.

Здоров’я не купиш ні за які гроші.

Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.

У здоровому тілі — здоровий дух.

Гра «Буває – не буває»

Летить літак, співає грак, розмовляє огірок, стрибає мак, каркає гусак, діти ідуть до школи, бувають мокрі ноги, півень живе в норі, риба плаває в воді, корова їсть траву, слон співає му, сонце світить у вікно, білка лізе у дупло.

Підсумок: 

- Як треба використовувати свою обдарованість, щоб зберегти здоров'я?

- Як розвивати фантазію та уяву?

- Що треба робити, щоб стати творчими?

Завдання дз: с. 137-140, зошит по темі

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема: Передавання святкового настрою за допомогою кольору 

та декору в тематичній композиції «На арені цирку» 21.05

https://www.slideshare.net/olenasar/ss-41638803

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-om-dlya-5klasu-distanciyne-navchannya-tema-den-cirku-kompoziciya-ulyubleniy-kloun-162851.html

  • Хто з вас був у цирку?
  • Циркове мистецтво – одне з найдавніших. Виникло воно з обрядів, трудової та військової діяльності людей і набуло поширення в усіх країнах світу.
  • Які асоціації у вас викликає це слово?
  • Слово «клоун». Вірно, важко собі уявити цирк без цієї яскравої постаті.
  • А тепер давайте уявимо, що до нас з вами прилетіли інопланетяни і нам треба пояснити їм, хто такий клоун.
  •                 ( усний портрет клоуна)
  • Клоуни  мають різні характери, але найбільш розповсюджені – це комік і трагік.

Практична робота

      -  Ми з вами описали та порівняли клоунів для інопланетян, але  вони , мабуть же, не розуміють нашої мови. Що ж ми з вами будемо робити?

А давайте їм намалюємо клоунів.

МАТЕМАТИКА

Тема: Повторення ділення з остачею. 21.05

https://www.youtube.com/watch?v=uhjnRHFnVLw

Гра «Я знаю!»

— Постав відповідні знаки дій.

Скільки всього?

На скільки менше, ніж...?

На скільки більше, ніж...? 

Скільки стало?

Скільки залишилося?    

У скільки разів більше, ніж...?

У скільки разів менше, ніж...? 

На... більше.

На... менше.     

У... разів більше.

У... разів менше.

 Опрацювання матеріалу (с. 167, завдання 1107)

— Виконайте ділення з поясненням.

— Знайдіть результат і поділіть його на підкреслене число.

 Робота над задачею (с. 167, завдання 1110)

— Що відомо в задачі?

— Яким є питання задачі?

— Чи можна відповісти на питання задачі?

— Що для цього треба знати?

— Що відомо про воду, що відлили?

— Якою дією відповімо на питання задачі?

Розв’язання

1) 34 • 9 = 306 (л) — відлили;

2) 960 – 306 = 654 (л)

Відповідь: 654 літри води залишилося в цистерні.

3. Самостійна робота над задачею (с. 168, завдання 1111)

Завдання 1111

Розв’язання

1) 30 • 10 = 300 (г) — насіння огірків;

2) 500 – 300 = 200 (г) — насіння моркви;

3) 200 : 4 = 50 (г)

Відповідь: 50 грамів насіння моркви було в 1 пакеті.

Завдання дз: с. 168, завдання 1113; 1114.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово» 21.05

Мовна тема . Дієслово.

Діти виконують самостійно!!! Без допомоги батьків.

1. На які питання відповідає дієслово?

а) Хто? Що?

б) Який? Яка? Яке?

в) Що робить? Що зробить?


2. Познач групу дієслів:

а) сад, робота. зелень;

б) робити, садили, зеленіє;

в) робітник, зеленієш, садовий.


3. У реченні дієслова найчастіше є:

а) підметом; б)означенням ; в) присудком.


4. Вибери групу дієслів у минулому часі:

а) прилетить, заспіває. сховатися;

б) летів, заспівала, сховалися;

в) летить, ховає, співає.


5. Запиши часові форми дієслів.

Читати_________________________________________________________________


Гратися_________________________________________________________________


6. Добери антоніми до дієслів.

Стояти - __________________


Мовчати- _________________

 

7. Спиши текст, розкриваючи дужки, вставляючи пропущені букви. Підкресли дієслова та визнач час.

    Біля твоєї хати цвітут(ь)  мал(ь)ви. Вузенька сте(ж/ш)ка біжить (до)криниці. Там росте калина або шумит(ь) молоденька тополя. (За)хатою цвітут(ь) вишні і яблуні. (З)поля вітерец(ь) доносит(ь) запах жита і гречки. Долітає гуркіт моторів. Звідси починається (Б/б)атьківщина.