Опубліковано: 2020-05-21
ОСНОВИ ЗДОРОВ»Я
Тема: Творчі здібності дитини. Розвиток уяви. 21.05
https://www.youtube.com/watch?v=4ow-8dSvESw
Здібності – індивідуальні особливості, що забезпечують успіх у діяльності й легкість оволодіння нею.
- Творчі здібності – це вміння знаходити рішення в складних ситуаціях; швидкість думок (кількість ідей, що виникають дуже швидко), оригінальність (придумати щось нове чого не було раніше). Розвиток творчої особистості не відбувається самостійно, а потребує особливої уваги.
- Наш мозок складається з двох півкуль. Кожна частина відповідає за різні види діяльності. І їх можна розвивати. Важливо розвивати свою уяву і творчі здібності. Діти відвідують різні гуртки, де співають, малюють, грають на музичних інструментах. І таким чином вони розвиваються.
- Коли людина виконує будь-яку творчу роботу, це приносить їй задоволення, дарує радість. Вона має хороший настрій і як результат — гарне здоров'я.
Робота за підручником (с. 137-140)
- Доведіть: усе, що створила людина, є результатом її творчої діяльності.
- Розгляньте портрети видатних людей. Що ви про них дізналися?
- Чому виявлені здібності потребують постійного розвитку й удосконалення?
- Чи можна розвивати творчі здібності?
- Що для цього потрібно робити?
- Що дають розвинені творчі здібності?
- Прочитайте прислів’я та приказки про здоров’я.
- Як ви вважаєте, що вони означають?
Чиста вода — для хвороби біда.
Здоров’я не купиш ні за які гроші.
Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.
У здоровому тілі — здоровий дух.
Гра «Буває – не буває»
Летить літак, співає грак, розмовляє огірок, стрибає мак, каркає гусак, діти ідуть до школи, бувають мокрі ноги, півень живе в норі, риба плаває в воді, корова їсть траву, слон співає му, сонце світить у вікно, білка лізе у дупло.
Підсумок:
- Як треба використовувати свою обдарованість, щоб зберегти здоров'я?
- Як розвивати фантазію та уяву?
- Що треба робити, щоб стати творчими?
Завдання дз: с. 137-140, зошит по темі
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема: Передавання святкового настрою за допомогою кольору
та декору в тематичній композиції «На арені цирку» 21.05
https://www.slideshare.net/olenasar/ss-41638803
- Хто з вас був у цирку?
- Циркове мистецтво – одне з найдавніших. Виникло воно з обрядів, трудової та військової діяльності людей і набуло поширення в усіх країнах світу.
- Які асоціації у вас викликає це слово?
- Слово «клоун». Вірно, важко собі уявити цирк без цієї яскравої постаті.
- А тепер давайте уявимо, що до нас з вами прилетіли інопланетяни і нам треба пояснити їм, хто такий клоун.
- ( усний портрет клоуна)
- Клоуни мають різні характери, але найбільш розповсюджені – це комік і трагік.
Практична робота
- Ми з вами описали та порівняли клоунів для інопланетян, але вони , мабуть же, не розуміють нашої мови. Що ж ми з вами будемо робити?
А давайте їм намалюємо клоунів.
МАТЕМАТИКА
Тема: Повторення ділення з остачею. 21.05
https://www.youtube.com/watch?v=uhjnRHFnVLw
Гра «Я знаю!»
— Постав відповідні знаки дій.
Скільки всього?
На скільки менше, ніж...?
На скільки більше, ніж...?
Скільки стало?
Скільки залишилося?
У скільки разів більше, ніж...?
У скільки разів менше, ніж...?
На... більше.
На... менше.
У... разів більше.
У... разів менше.
Опрацювання матеріалу (с. 167, завдання 1107)
— Виконайте ділення з поясненням.
— Знайдіть результат і поділіть його на підкреслене число.
Робота над задачею (с. 167, завдання 1110)
— Що відомо в задачі?
— Яким є питання задачі?
— Чи можна відповісти на питання задачі?
— Що для цього треба знати?
— Що відомо про воду, що відлили?
— Якою дією відповімо на питання задачі?
Розв’язання
1) 34 • 9 = 306 (л) — відлили;
2) 960 – 306 = 654 (л)
Відповідь: 654 літри води залишилося в цистерні.
3. Самостійна робота над задачею (с. 168, завдання 1111)
Завдання 1111
Розв’язання
1) 30 • 10 = 300 (г) — насіння огірків;
2) 500 – 300 = 200 (г) — насіння моркви;
3) 200 : 4 = 50 (г)
Відповідь: 50 грамів насіння моркви було в 1 пакеті.
Завдання дз: с. 168, завдання 1113; 1114.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово» 21.05
Мовна тема . Дієслово.
Діти виконують самостійно!!! Без допомоги батьків.
1. На які питання відповідає дієслово?
а) Хто? Що?
б) Який? Яка? Яке?
в) Що робить? Що зробить?
2. Познач групу дієслів:
а) сад, робота. зелень;
б) робити, садили, зеленіє;
в) робітник, зеленієш, садовий.
3. У реченні дієслова найчастіше є:
а) підметом; б)означенням ; в) присудком.
4. Вибери групу дієслів у минулому часі:
а) прилетить, заспіває. сховатися;
б) летів, заспівала, сховалися;
в) летить, ховає, співає.
5. Запиши часові форми дієслів.
Читати_________________________________________________________________
Гратися_________________________________________________________________
6. Добери антоніми до дієслів.
Стояти - __________________
Мовчати- _________________
7. Спиши текст, розкриваючи дужки, вставляючи пропущені букви. Підкресли дієслова та визнач час.
Біля твоєї хати цвітут(ь) мал(ь)ви. Вузенька сте(ж/ш)ка біжить (до)криниці. Там росте калина або шумит(ь) молоденька тополя. (За)хатою цвітут(ь) вишні і яблуні. (З)поля вітерец(ь) доносит(ь) запах жита і гречки. Долітає гуркіт моторів. Звідси починається (Б/б)атьківщина.