УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Спостереження за роллю дієслів у

реченнях і текстах. 23.04

https://vseosvita.ua/library/sposterezenna-za-rollu-diesliv-u-recennah-i-tekstah-76.html

Робота за підручником  (впр. 346, с.168)

- Уважно прочитайте текст вправи. Про що він?

- Доберіть заголовок до тексту.

- Хто є першим космонавтом нашої незалежної держави?

Коротка інформація про Л.Каденюка 

Леонід Каденюк народився в селі Клішківці Хотинського району Чернівецької області. Навчався Чернігівському училищі льотчиків. У 1995 році переміг у конкурсі на спеціальний україно – американський політ. Підготовку до польоту пройшов у місті Х’юстоні. У космосі перебував 16 діб. Екіпаж у складі 6 чоловік проводив біологічні дослідження.

Продовження роботи над вправою 346.     

- Поставте запитання до виділених дієслів.

- З якими іменниками вони пов’язані?

Робота над віршем.

- Прочитайте вірш.  Знайдіть дієслова та іменники, що з ними пов’язані.

Твоя земля

Розтанула зоря досвітня,                      Вона тобі не пошкодує

Росою вкрилися поля.                           Свого добра, свого тепла:

Ласкава, щедра і привітна                    І щедро хлібом нагодує,

Лежить навкіл твоя земля.                    Води хлюпне із джерела.

                        Для тебе цвітом зарясніє,

                        Птахами виповнить ліси.

                         Вбере долини й полонини,

                         У квіти дивної краси.

Завдання дз: с. 168 впр. 347 роб зош 36-37

ОСНОВИ ЗДОРОВЯ 

Тема: Доброзичливість і здоров’я людини. 

Вдячність. Співчуття.23.04

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-osnov-zdorova-zdorovij-sposib-zitta-prakticna-robota-skladanna-pravil-zdorovogo-sposobu-zitta-45621.html

Правила для зміцнення і збереження здоров'я. 

Дотримання особистої гігієни.

Дотримання режиму дня.

Заняття спортом.

Правильне харчування.

Загартовування організму.

Прогуляти на свіжому повітрі.

Подолання шкідливих звичок.

Доброзичливе ставлення до друзів, однокласників, членів сім'ї.

- Яка людина може бути доброю? (Добрим може бути тільки той, хто завжди доброзичливий до людей, хто думає не тільки про себе, але й про інших. Добра людина завжди враховує інтереси інших людей.)

  • Діти, а що означає  слово Доброзичливість?                 
  •  Воно утворилось із двох слів «добро» і «зичити». Доброзичливий – той, хто бажає людям добра. Доброзичливість допомагає підтримувати гарні стосунки, уникати сварок, конфліктів, які згубно впливають на здоров'я людей .
  •  Висновок: слід намагатися робити лише добрі вчинки, які позитивно впливають на здоров'я.                                                       

Як ви гадаєте, бути ввічливим до оточуючих — це теж доброзичливість і милосердя ?

Гра: «Продовж  речення» «Чарівними словами».   

Зазеленіє навіть пень,

      Коли почує («Добрий день»)

Не бачив друга триста літ?

Скоріш скажи йому («Привіт»)

Розтопить серце всякого

- Сердечне слово («Дякую»)

Кожне слово для людей має значення

-На прощання всім кажи («До побачення»)

Доброта і милосердя – це  основа людського щастя.  

Що означає бути милосердним? (Співчувати, допомагати в біді).

Складання правил доброти:

Чи готові ви робити добро, бути доброзичливими?

Я буду допомагати меншим за себе, хворим.

Буду пробачати.

Не буду заздрити

Поважатиму працю інших

Допомагати друзям у біді

Не сміятися над каліками

Співчувати у горі, а й радіти чужому успіху            

Завдання дз: пригадайте, які добрі справи ви зробили сьогодні, за минулий день, тиждень?

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема: Багатофігурна композиція «Гидке каченя» 23.04

https://www.youtube.com/watch?v=YiUZPs9AzTg

https://www.youtube.com/watch?v=HlGiJ5YjdLI

https://www.youtube.com/watch?v=Pz5-uer7vR0

https://www.google.com.ua/search?q=%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0+%D0%B3%D0%B8%D0%B4%D0%BA%D0%B5+%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BE%D0%BA+%D0%B4%D0%BE&tbm=isch&source=univ&hl=ru&sa=X&ved=2ahUKEwjz-_Ts0eroAhW6kcMKHUd9DQUQsAR6BAgJEAE

МАТЕМАТИКА

Тема: Залежність між множником і добутком.  

Розв’язання задач. 23.04.20

https://www.youtube.com/watch?v=66YCkLrKUwM

https://www.youtube.com/watch?v=hQfGKE3JGOw

https://www.youtube.com/watch?v=semfcrjoycQ

Якщо один з множників збільшити (зменшити) у кілька разів, то і добуток збільшується (зменшується) у стільки ж разів.

Якщо один множник збільшити (зменшити) у кілька разів, а другий зменшити (збільшити) у стільки ж разів, то значення добутку не зміниться.

Робота над задачею (с. 146, завдання 965)

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис.

Розв’язання

1) 80 : 2 = 40 (курс.) — літають самостійно;

2) 80 + 40 = 120 (курс.) — літають;

3) 320 – 120 = 200 (курс.)

Відповідь: 200 курсантів учаться на тренажерах.

— Замініть в умові слово «менше» словом «більше». Чи зміниться план розв’язання задачі?

Підсумок:

— Як знайти частину від числа?

Завдання дз: с. 147, завдання 967; 968, с. 146 правило