Опубліковано: 2020-05-28
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИТЕЦТВО
Тема: Створення композиції «Птахи нашого краю»
Підсумковий урок за рік. 28.05
— Де б ми не були — на морському узбережжі, у лісі, у селі чи місті — нас завжди оточують пташині голоси. Які ж вони різні! Чи помічали ви, що, коли співає пташка, людина підводить голову, щоб побачити цього дивовижного співака. Пташка може бути зовсім маленькою, майже непомітною, але з сильним та красивим голосом. Як, наприклад, соловей.
Вони всі різняться і за формою, і за кольором! Світом птахів захоплюються і художники. Один із них — це шотландський художник Арчибальд Торберн, якого зараз визнано одним з найкращих художників, які зображували птахів. Мабуть, у вас уже виникало бажання намалювати свого улюбленого птаха? Сьогодні ознайомимось із правилами зображення птаха.Спочатку погляньте або пригадайте, який у птаха тулуб, голівка, хвостик, дзьобик, крильця. Тільки після цього ви зможете розпочати роботу.
ОСНОВИ ЗДОРОВЯ»Я
Тема: Виконання проекту «Здоровим бути модно!»
Підсумковий урок за рік. 28.05
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zdorovim-buti-modno-20862.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zdorovim-buti-kruto-16402.html
ТЕСТ
Міцне здоров’я – це запорука чудового самопочуття, успіху дитини в навчанні високої працездатності. Саме від здоров’я залежить фізичний та технічний стан учня, місце у класному колективі, взаємовідносини з оточуючими.
«Чи здоровий ти фізично?»
Обери свій варіант відповіді.
Як часто ти займаєшся фізичними вправами?
Чотири рази на тиждень – 4 бали
Два – три рази на тиждень – 3 бали.
Раз на тиждень – 2 бали.
Узагалі не займаюсь – 1 бал.
Яку відстань ти проходиш пішки впродовж дня?
Більше ніж чотири кілометри – 4.
Близько чотирьох кілометрів – 3.
Менш ніж півтора кілометри – 2.
Менше ніж 700 метрів – 1.
Як ти добираєшся до школи?
Зазвичай, іду пішки або їду на велосипеді – 4.
Частину шляху йду пішки або їду на велосипеді – 3.
Іду іноді пішки або їду на велосипеді – 2.
Завжди їду в школу на громадському транспорті або на автомобілі – 1.
Як ти волієш підніматися на третій поверх?
Тільки сходами – 4.
Сходами, окрім тих випадків, коли в руках немає нічого важкого – 3.
Швидше а все на ліфті – 2.
Завжди на ліфті – 1.
Як ти проводиш вихідні?
Прибираю вдома – 4.
Гуляю у дворі, граючи в спокійні ігри – 3.
Трохи гуляю, а загалом – сиджу за уроками – 2.
Більшу частину часу читаю або сиджу за телевізором – 1.
Склади набрані бали та запиши результат
Усього я набрав _______ балів.
Оцінка отриманого результату
Твій результат складає 18 балів і більше, значить ти дуже активний і цілком здоровий фізично.
Якщо тобою набрано від 12 до 18 балів, то ти досить активний і дотримуєшся виваженого підходу до питань здоров’я.
Якщо ти набрав від 8 до 12 балів, то тобі варто більше займатися фізичними вправами.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів.
Підсумковий урок. 28.05
Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу
— Продовжіть речення:
1) Антоніми — це...
2) Синоніми — це...
3) Коса, клас — це...
— Назвіть три слова привітання.
— За змістом розповідного речення побудуйте питальне речення.
Навесні перелітні птахи повертаються з вирію.
— Продовжіть ряд:
1) Іде, плететься...
2) Говорить, каже...
3) Абетка...
— Закресліть «зайве» слово. Поясніть, свій вибір.
Хата, будинок, оселя, м’яч, хижа.
Сміливий, мужній, кмітливий, безстрашний.
Січень, гребінець, березень, жовтень.
Гра «Добери антоніми»
багато — лінь — мир —
радість — правда — довгий —
тепло — низький — чорне —
Хто назве найбільше прислів’їв про значення слова?
— Як ви розумієте таке прислів’я: «слово інколи пече дужче за вогонь»?
З’єднайте стрілочкою частини прислів’їв.
— Прочитайте прислів’я.
Хто мови своєї цурається, менше слів.
Птицю пізнають по пір’ю, а від лихого слова — ніколи.
Рідна мова — не полова: хай сам себе стидається.
Більше діла — її за вітром не розвієш.
Від меча рана загоїться, а людину по мові.
МАТЕМАТИКА
Тема: Повторення письмового додавання і
віднімання трицифрових чисел. 28.05
https://www.youtube.com/watch?v=rfdHI4sds90
Письмові обчислення (с. 173, завдання 1158)
236 485 745 875
+ + – –
453 394 324 69
689 879 421 806
— Поясніть, як треба записувати другий доданок або від’ємник під час письмового виконання дій.
Завдання 1159
(Усно.) Знайти частку й остачу.
6 : 4 = 1 (ост. 2) 5 : 2 = 2 (ост. 1) 7 : 4 = 1 (ост. 3)
12 : 5 = 2 (ост. 2) 16 : 3 = 5 (ост. 1)
Підсумок:
— Розкажіть правило ділення суми на число.
— Поясніть спосіб розв’язання прикладів типу 72 : 3; 50 : 2.
— Як записати цифрами третю частину числа? четверту? шосту?