Опубліковано: 2020-04-30
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Уживання дієслів у переносному значенні 30.04
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-prame-ta-perenosne-znacenna-sliv-dieslovo-46615.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pryame-y-perenosne-znachennya-sliv-162574.html
Прочитайте текст. Знайдіть дієслова, які зв’язані зі словом сонечко. Випишіть їх, поставте питання.
Прокинулося весняне сонечко. Умилося теплим дощем і пішло гуляти по небу. Бачить: прекрасна земля! Майнуло сонечко золотим рукавом і засвітилися всюди маленькі жовті вогники — кульбабки.
Сонечко (що зробило?) прокинулося, умилося, пішло гуляти, майнуло; (що робить?) бачить.
— У якому значенні вжиті дієслова?
— Сьогодні ми будемо спостерігати за дієсловами, які вживаються в прямому і переносному значеннях.
Робота за підручником (вправа 358, с. 172 усно )
— Прочитайте текст. Це розповідь чи опис? Доведіть.
— Відшукайте у тексті дієслова, вжиті в переносному значенні.
Попрацюємо разом (вправа 359, с. 172 усно)
— Доберіть із довідки слова, які відповідають змісту, і вставте їх на місце пропуску, щоб відновити вірш Тараса Шевченка.
— Відшукайте в тексті дієслова, вжиті в переносному значенні.
Розподільний диктант
— Запишіть словосполучення у два стовпчики: в перший — з прямим значенням, в другий — з переносним.
Пливе човен, пливе сонце;
доля подарувала, дочка подарувала;
берізка плаче, немовля плаче;
осінь затужила, дівчина затужила;
біг спортсмен, бігли хмари;
сонечко сміється, маля сміється.
Завдання дз: с. 173 впр 363
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Тема: Розвиток пам’яті та уваги. 30.04.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-rozvitok-uvagi-pamyati-spriynyattya-36385.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-pam-yat-46825.html
https://www.youtube.com/watch?v=46GRicp0nWI
Пам'ять — дуже важлива і цікава властивість людини. Завдяки їй люди багато чого досягли. У давні часи зберігали і передавали вогонь, що давав життя людям. Згодом опанували ремесла і передавали це мистецтво дітям й онукам, винайшли письмові знаки, за допомогою яких можна передати зміст речей, явищ, а також розповісти про події, що відбулися дуже давно.
Пам'ять має три властивості: накопичення, збереження і відтворення фактів, відомостей, правил.
Правила тренування пам'яті.
1. Необхідна умова запам'ятовування — розуміння матеріалу.
2. Не можна надовго відкладати повторення. Повторюй періодично, намагайся виділити головне, зв'язати з тим, що ти вже засвоїв.
3. Одноманітне повторювання шкідливе для запам'ятовування, спрацьовує гальмо, людина відключається.
Щоб краще запам'ятати, людина зосереджує свою увагу.
Увага — зосередження думки, слуху чи зору на будь-якому об'єкті.
Є люди з надзвичайною пам'яттю. Великий композитор В.А. Моцарт, коли йому було 14 років, почув у соборі музичний твір. Прийшовши додому, він по пам'яті записав його. Коли через багато років перевірили, то виявилося, що запис був зроблений дуже точно.
Розрізняють деякі види пам'яті.
Слухова — краще запам'ятовується матеріал, якщо почув його пояснення.
Зорова — краще запам'ятовується матеріал, якщо прочитаєш його.
Моторна — краще запам'ятовується матеріал, якщо записуєш його.
Бесіда про пам'ять.
— Що ви краще запам'ятовуєте: предмети, малюнки, текст чи усну розповідь?
— Яка пам'ять у вас розвинена більше?
— Чи є у вас власні правила запам'ятовування?
— Чи тільки люди мають пам'ять?
Завдання дз: с. 132-136 (зошит по темі)
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема: Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок.
«Театральна маска» 30.04.
https://www.youtube.com/watch?v=R7wxLhhD8_U
https://www.youtube.com/watch?v=gU0iuRLSgbM
Давайте пригадаємо що ви вже знаєте про театр?
«Театр» у перекладі з давньогрецької — видовище. Актори показують якусь історію (п'єсу), а глядачі спостерігають за їхньою грою.
П'єса — актор — глядач, об'єднані грою: ось формула театру.
Театр – особливий і прекрасний світ. У ньому все надзвичайне. Перебуваючи в театрі, ми бачимо декорації, намальовані художником. На сцені – надзвичайні люди, котрі іноді не існують в повсякденному житті: їх придумав драматург, а зіграли актори. Часто актор створює на сцені образ, відмінний від його власного, для різних ролей змінює своє обличчя. Змінити зовнішність актора допомагають: грим, костюм та маска.
Театральне мистецтво сягає своїм корінням в глибоку старовину. Його найважливіші елементи існували вже в первісних обрядах, в тотемічних танцях, в копіюванні повадок тварин і т. д.
—Де ви бачили цей символ?
—Чи відомо вам, що він означає, і чому саме таке
зображення є емблемою театру?
З давніх-давен маски використовували у театральних виставах. Актори театрів Стародавньої Греції грали в масках, які відтворювали різні почуття: горе, радість, гнів, сум тощо. З тих часів і походить символ театру — дві маски: весела — комедійна, сумна — трагедійна.
Сьогодні ви виготовите свою маску.
МАТЕМАТИКА
Тема: Контрольна робота 30.04.
Діти самостійно виконують на окремих аркушах (без допомоги дорослих), виконану роботу відправляємо мені на електронну пошту.
1.Математичний диктант.
- Запишіть вирази, знайдіть їх значення.
1)Частку чисел 8 і 1 збільшити на добуток чисел 10 і 0.
2)Різницю чисел 23 і 18 помножити на 1.
3)Добуток чисел 0 і 9 збільшити в 5 разів.
4)Перший множник 1, другий — на 19 більше. Знайдіть добуток.
5)Суму чисел 30 і 29 помножити на їх різницю.
6)Частку чисел 7 і 7 збільшити на добуток цих чисел. .
2.Розв'язати задачу.
Робітник обробив 210 деталей за 3 години. Скільки деталей він обробить 6 годин при тій самій нормі вироблення?
3.Розв'язати приклади.
100 : 4 + 63 : 9 413-45:3 78 : 2 - 6
316 - 280 : 4 42 : 3 – 9 36 :3 + 19
654 + 98 : 7 531 - 360 : 6 70 : 5 • 4
4. Розв'язати рівняння.
х + 20 = 400 х - 20 = 560
5. Додаткове завдання.
Накреслити квадрат і прямокутник з периметром 16 см.