Опубліковано: 2020-04-16
Таблиці у Microsoft Word
Таблиця складається з рядків і стовпців, що можуть містити не лише текст, а й малюнки та інші об’єкти. Як правило, таблиці використовуються для впорядкування і представлення даних, однак можливості таблиць цим не обмежуються. Таблиці дають можливість розташувати числа в стовпці, а потім відсортувати їх, а також виконати різні обчислення.
Для внесення до документа таблиць можна використати пункт «Створити таблицю» з розділу меню «Таблиця».
Щоб швидко додати рядок у кінець таблиці, необхідно встановити курсор в останній клітинці останього рядка таблиці, а потім натиснути клавішу Tab.
Щоб додати стовпець праворуч від останього стовпця таблиці, необхідно встановити курсор в документі праворуч від крайнього стовпця таблиці, потім у меню «Таблиця» обирається пункт «Додати», а після цього – пункт «Стовпці праворуч».
Дві чи більше клітинок, розташованих в одному рядку або в одному стовпці, можна об’єднати в одну клітинку. Об’єднавши декілька клітинок, розташованих в одному рядку, можна створити заголовок таблиці, загальний для декількох стовпців. Об’єднання декількох клітинок у стовпець дозволяє створити вертикально орієнтований заголовок таблиці, загальний для декількох рядків. Щоб змінити орієнтацію тексту заголовка, необхідно вибрати пункт «Напрям тексту» з розділу меню «Формат».
Щоб розділити таблицю на дві, слід виділити рядок, який буде першим рядком другої таблиці, а потім вибрати пункт «Розбити таблицю» з розділу меню «Таблиця».
У таблиці текст можна вирівнювати одночасно по лівому і по верхньому краях клітинки, при чому допускається зміна цього методу вирівнювання в клітинці таблиці, як по вертикалі, так і по горизонталі.
При роботі з дуже довгими таблицями їх доводиться розбивати на частини в місцях розривів сторінок. Щоб представити дані, що містяться в таблиці, яка займає кілька сторінок, у потрібному вигляді, необхідно внести в таблицю відповідні зміни. Для повторення заголовка на кожній сторінці в пункті «Властивості таблиці» з розділу меню «Таблиця» встановлюється режим «повторення заголовку на кожній сторінці».
Таблиці можна використовувати для розмітки сторінок, а також для розміщення фрагментів тексту, малюнків і вкладених таблиць на Web-сторінці.
За допомогою таблиць можна розв'язати деякі задачі, для виконання яких, як правило, використовуються електронні таблиці. Прикладами таких задач є сортування елементів таблиці в алфавітному, числовому порядку або за датами; знаходження суми рядків чи стовпців у таблиці, а також виконання інших операцій, зокрема таких як розрахунок середнього значення.