Тема: «весна-красуня, барвиста чарівниця! В ній стільки дива – дивного й краси!»
Гра «Знайди зайве слово»
-Відшукай слово яке є «зайвим» і поясни свій вибір.
Береза, ялина, фіалка, клен.
Конвалія, підсніжник, мати-й-мачуха, пролісок (за кольором)
Сон-трава, підсніжник, барвінок, айстра. (за порою цвітіння)
Відгадай загадку
-привітанням журавля
Я пробуджую поля, небеса і ручаї та заквітчую гаї.
Відгадали, хто вона ця красуня чарівна?
-доберіть до слова весна спільнокореневі слова.
-це слово утворене від слова «весантас», що в перекладі означає «ясний день». І справді, навесні дні стають яскравішими, адже снігові хмари усе рідше закривають ясне сонечко, яке щедро зігріває землю.
Виразно читаємо вірш Тамари Коломієць, відповідаємо на питання.
Домашня робота вивчити вірш «Березень» напам’ять
Середа 18 березня
Літературне читання
Тема: «Благослови мати, весну зустрічати!» за Василем Скуратівським .
Послухайте вірш. В тихому лісі побував
Якийсь художгик – і поволі
Земельку перефарбував
У зеленавий ніжний колір
Ти хто такий? – я здивувавсь
Чому тебе не бачив досі?
-То придивися, - хтось озвавсь
І ти тоді весну побачиш
-А що таке весна? Після якої пори року вона наступає?
-Чи можите сказати що зараз весна? Доведіть свої міркування
А зараз опрацюємо оповідання «благослови мати, весну зустрічати!»
Читаємо оповідання і відповідаємо на запитання
Домашня робота
Вивчити прислів’я, підготувати розповідь, як відбувалися весняні свята. Вивчити на пам’ять
П’ятниця 20 березня
Літературне читання 3 а клас
Тема «Жива і тепла мова творів Михайла Стельмаха»
Послухайте автобіографію М. Стельмаха. А також із повісті «гуси-лебеді летять» за посиланням нижче.