Контрольна опитування з теми:

«світ Дитинства у літературі»


     Доброго дня, діти. Ось ми і закінчили великий розділ. Ви прочитали багато віршів, оповідань, гумористичних творів. Для того, щоб переконатися, що ви гарно все зрозуміли, проведемо невеличке Контрольна опитування.


  • Як називається розділ, який ми вивчали?
  • Назви вірші Анатолія Костецького. Про що вони?
  • Які риси характеру виявила Шура з оповідання Всеволода Нестайка «Шура і Шурко»? 
  • Що вдалося збагнути головному героєві казки Марії Чумарної «Казка про друга»?
  • Назви авторів гумористичних віршів.
  • Яку головну думку передає Повчання, порада  Всеволода Нестайка «Із сміхом треба бути обережним»?
  • Яка головна думка вірша Галини Малик «Мавпині іменини»?
  • Яку достойну відповідь дала Мишкові Катюша у вірші Грецька Бойка «Консультант»?
  • Поясни на прикладі, що таке рима у вірші.
  • Розрізни жанри прочитаних творів. Які з них являються віршами?, оповіданнями?, гумористичними творами?


А тепер обери з вивченого розділу твір, який тобі найбільше сподобався, і попрацюй з ним.

  • Визнач жанр твору.
  • Визнач головну думку прочитаного твору.
  • Назви головних героїв твору.



Стань поетом. Добери рими до слів:

  • криничка,
  • Зерно
  • Свято.


Тож підведемо підсумки

  • Який твір тебе захопив? Чим саме
  • Чи погоджуюся ти, що «все - Із доброго чи злого - Починається з малого»? Наведи приклади.
  • Які вміння і якості, на твою думку, необхідно розвивати в собі, Щоб бути гарним другом?


     Будьте сміливими, розвивайте в собі жагу до відкриття чогось нового, не здавайтесь на середині шляху, завжди досягайте своєї мети!