Анатолій Костецький  «Спішу додому»


— Доброго дня, діти!

— Сьогодні ми продовжимо знайомство з творчістю Анатолія Григоровича Костецького.

     Послухайте уважно вірш«Спішу додому»


https://youtu.be/A0r3IlV_WHU



— Чи сподобався вам вірш?

— Які почуття він у вас викликав?

— Який настрій створив?

— Хто є головним персонажем вірша?

— Від чийого імені ведеться розповідь

— Як звати хлопчика, від імені якого ведеться розповідь у вірші?

— Хто перший йому зустрівся дорогою зі школи?

— Що запропонував йому Микола?

— Хто запропонував поміняти ножика на шайбу?

— Від чого ще довелося відмовитися Сергійові?

— Чому він так поспішав додому?

— Знайдіть і прочитайте опис цуценяти.


    Гра «Знайдіть рими та доберіть свої».

Микола — ... 

Житті — ...

Слава — ... 

Твою — ... 

Дні — ...

Самоката — ...

Скоріш — ... 

Цуценя — ... 


     Молодці, ви справжні поети.

     Тепер гарно поміркуйте, який характер у кожного героя цього вірша, Як ти уявляєш його голос Придумай інтонації і особливості мовлення кожному герою.

     Тепер виразно і в особах прочитай з підручника вірш, використовуючи підібрані тобою інтонації та особливості мовлення для кожного героя.


     Наш урок підходить до завершення. Дайте відповіді на такі питання:

— З яким твором ознайомилися на сьогоднішньому уроці?

— Хто його автор

— Чого вас навчив цей твір? ( напишіть на аркшах свої думки та висновки і покладіть в наш рюкзак,  і ці знання ми візьмемо з собою )


    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виразно читати вірш «Спішу додому»