Опубліковано: 2020-04-23
Анатолій Костецький «Спішу додому»
— Доброго дня, діти!
— Сьогодні ми продовжимо знайомство з творчістю Анатолія Григоровича Костецького.
Послухайте уважно вірш«Спішу додому»
— Чи сподобався вам вірш?
— Які почуття він у вас викликав?
— Який настрій створив?
— Хто є головним персонажем вірша?
— Від чийого імені ведеться розповідь
— Як звати хлопчика, від імені якого ведеться розповідь у вірші?
— Хто перший йому зустрівся дорогою зі школи?
— Що запропонував йому Микола?
— Хто запропонував поміняти ножика на шайбу?
— Від чого ще довелося відмовитися Сергійові?
— Чому він так поспішав додому?
— Знайдіть і прочитайте опис цуценяти.
Гра «Знайдіть рими та доберіть свої».
Микола — ...
Житті — ...
Слава — ...
Твою — ...
Дні — ...
Самоката — ...
Скоріш — ...
Цуценя — ...
Молодці, ви справжні поети.
Тепер гарно поміркуйте, який характер у кожного героя цього вірша, Як ти уявляєш його голос Придумай інтонації і особливості мовлення кожному герою.
Тепер виразно і в особах прочитай з підручника вірш, використовуючи підібрані тобою інтонації та особливості мовлення для кожного героя.
Наш урок підходить до завершення. Дайте відповіді на такі питання:
— З яким твором ознайомилися на сьогоднішньому уроці?
— Хто його автор
— Чого вас навчив цей твір? ( напишіть на аркшах свої думки та висновки і покладіть в наш рюкзак, і ці знання ми візьмемо з собою )
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виразно читати вірш «Спішу додому»