Тема:            Складання творів за опорними словами. (Позакласне читання).

Сьогодні на уроці, ми повторимо різні типи текстів, складемо оповідання, на тему: "Хитрий їжачок".

Порівняємо три тексти:

 1. Маленький звірок, увесь вкритий колючками. Голівка витягнута, ніс гостренький. Спритно пересувається на коротеньких ніжках.

 2. Через пиньки-колоди, чепчекує їжачок. Тягне він у нору сухе листя. До весняного сонечка проспить у кублі.

 3. Їжак - корисна тварина. Він знищує велику кількість шкідливих комах та гризунів.

Про кого йдеться у кожному з трьох текстів? Всі три тексти про їжачка. Це в них однакове.

У першому тексті, описується зовнішність їжачка.  удругому - довідуємось, що робить їжачок восени. У третьому - чому саме їжачок - корисна тварина. 

Де можна, на вашу думку, помістити перший текмт? Другий? Третій?. (Перший текст - в оголошенні, другий - в книзі для читання, третій - у книжці з природознавства.)

Домашня робота:  добрати заголовки до цих текстів, які б найточніше виражали основну думку.