Опубліковано: 2020-03-19
Додавання трицифрових чисел виду 520 + 340.
1.«Незакінчене речення»
Розказати все про число 246
- Число 246 – трицифрове, …
(записане цифрами 2,4,6; попереднє до нього число – 245, наступне – 247;
у цьому числі у цьому числі 6 од., 4 дес. і 2 сот., або 6 од. І розряду, 4 од. II розряду і 2 од. III розряду; у цьому числі всього 2 сотні, всього 24 десятки і всього 246 одиниць; найбільше число, яке можна записати цими цифрами – 642, найменше–246
Самостійна робота
1.Запиши у сантиметрах: 7 м 63 см; 8 м 07 см; 2 м 30 см.
2.У тролейбусі їхало 12 пасажирів, вийшло 10. Скільки пасажирів залишилось у тролейбусі?
3.Порівняй і постав потрібний знак: 4 м 60 см □ 4 м 06 см; 2 дм 8 см □ 82 см.
4.У буфеті лежало16 столових ложок, а кофейних– ?,на 10 більше ніж столових. Скільки кофейних ложок лежало у буфеті?
Продовжуємо вивчати тему «Тисяча», будемо вчитися усно додавати трицифрові числа виду 520+340 .
Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу
Підготовча робота.
500+40+200+50 300+20+20+600
200+20+700+60 10+40+600+100
Послідовно виконати додавання
Пояснення нового матеріалу.
Як можна додати числа 520 і 340?
(500+300, 20+40; 5 сот. + 3 сот., 2 дес. + 4 дес.)
Розв’язати вираз 250 + 710
Додати одиниці до одиниць, десятки до десятків, сотні до сотень.
Виканати додавання в стовчик.
Завдання 5, сторінка 44
Задача. В одному кошику 18 яблук, а в другому – на 6 яблук більше. Скільки яблук у двох кошиках разом?
І-18 яблук
ІІ-?, на 6 яблук більше
Скількі в двух кошиках разом
1)
2) Відповідь:
Порахуй вираз: 420+(420+210)
Підсумок уроку
– Які нові обчислення навчилися виконувати?
Прокоментуйте розв’язання прикладів:
420+140, 300 + 60
Домашне завдання.
Сторінка 44 №6 №5