Додавання трицифрових чисел виду 520 + 340.

1.«Незакінчене речення»

Розказати все про число 246

  • Число 246 – трицифрове, …

(записане цифрами 2,4,6; попереднє до нього число – 245, наступне – 247;

у цьому числі у цьому числі 6 од., 4 дес. і 2 сот., або 6 од. І розряду, 4 од. II розряду і 2 од. III розряду; у цьому числі всього 2 сотні, всього 24 десятки і всього 246 одиниць; найбільше число, яке можна записати цими цифрами – 642, найменше–246

 Самостійна робота

1.Запиши у сантиметрах: 7 м 63 см; 8 м 07 см; 2 м 30 см.

2.У тролейбусі їхало 12 пасажирів, вийшло 10. Скільки пасажирів  залишилось у тролейбусі?

3.Порівняй і постав потрібний знак: 4 м 60 см □ 4 м 06 см; 2 дм 8 см □ 82 см.

4.У буфеті лежало16 столових ложок,  а кофейних– ?,на 10  більше ніж столових. Скільки кофейних ложок лежало у буфеті?

Продовжуємо вивчати тему «Тисяча», будемо вчитися усно додавати трицифрові числа виду 520+340 .

 Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу

Підготовча робота.

500+40+200+50 300+20+20+600

200+20+700+60 10+40+600+100

Послідовно виконати додавання

Пояснення нового матеріалу.

Як можна додати числа 520 і 340?

(500+300, 20+40; 5 сот. + 3 сот., 2 дес. + 4 дес.)

Розв’язати вираз 250 + 710

Додати одиниці до одиниць, десятки до десятків, сотні до сотень.

Виканати додавання в стовчик.

Завдання 5, сторінка 44

 Задача. В одному кошику 18 яблук, а в другому – на 6 яблук більше. Скільки яблук у двох кошиках разом?

І-18 яблук

ІІ-?, на 6 яблук більше

Скількі в двух кошиках разом

1)

2) Відповідь:

 Порахуй вираз: 420+(420+210)

 Підсумок уроку

 Які нові обчислення навчилися виконувати?

Прокоментуйте розв’язання прикладів:

420+140, 300 + 60

 Домашне завдання.

Сторінка 44 №6 №5