Опубліковано: 2020-03-30
ТЕМА. Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 - 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень.
Працюймо наполегливо, швидко, старанно,
Щоб жодна хвилина не втратилась марно
1.Усні обчислення.
«Мікрофон»
Кожне з чисел 6, 8,15,7,4, 24, 13, 44, 26, 38,19,23,37,42 доповніть до 53.
Запишіть приклади в зошит
2. Самостійна робота
№1:
- 520 + 410, 370 + 520.
- Всі приклади рахуємо в стопчик
№2:
- 640 + 350, 800-1.
- Рахуємо в стопчик
- Задача. Катеру потрібно перевезти 45 пасажиров.У перший рейс він перевіз 15 людей, у другий- 10, а решту – за третій рейс. Скільки пасажирів катер перевіз за третій рейс?
- Зверніт увагу задача на дві дії.
- Запишить кароткий запис задачи і порахуйте.
Повідомлення теми, мети і завдань уроку
Продовжуємо вивчати тему «Тисяча», будемо вчитися віднімати круглі сотні та десятки, розв’язувати задачі, що передбачають суми двох і трьох доданків Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріал
Як потрібно виконати обчислення 470 – 320
Запишимо в стопчик:
_470
320
____
Нагадую: одиниці пишемо під одиницями, десятки під десятками, сонтні під сотнями.
Обчислити приклад.
Задача .
У класі було 17 парт. Учні занесли ще кілька парт, після чого стало 20. Скільки парт занесли учні?
Запишіть короткий запис задачи.
Рішення.
Було – 17парт
Принесли - ?
Стало – 20парт
1)
Відповідь:
Підсумок уроку
– Які нові обчислення навчилися виконувати?
Прокоментуйте розв’язання прикладів:
960 - 530, 740 - 310.
Домашне завдання.
Задача.
У букеті 19 квіток: 4 маки, а решта – ромашки. Скільки ромашок у букеті.
Розв’яжи вирази.
54 - 39 80 - ( 50 - 3 )
17 - 9 57+ ( 28 - 20 )
74 - 9 38 + 27
8 + 6 60 + 27