ТЕМА. Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 - 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. 

Працюймо наполегливо, швидко, старанно,

Щоб жодна хвилина не втратилась марно

1.Усні обчислення.

«Мікрофон»

Кожне з чисел 6, 8,15,7,4, 24, 13, 44, 26, 38,19,23,37,42 доповніть до 53.

Запишіть приклади в зошит

2. Самостійна робота

№1:

  • 520 + 410, 370 + 520.
  • Всі приклади рахуємо в стопчик


№2:

  • 640 + 350, 800-1.
  • Рахуємо в стопчик
  • Задача. Катеру потрібно перевезти 45 пасажиров.У перший рейс він перевіз 15 людей, у другий- 10, а решту – за третій рейс. Скільки пасажирів катер перевіз за третій рейс?
  • Зверніт увагу задача на дві дії.
  • Запишить кароткий запис задачи і порахуйте.

 Повідомлення теми, мети і завдань уроку

Продовжуємо вивчати тему «Тисяча», будемо вчитися  віднімати круглі сотні та десятки, розв’язувати задачі, що передбачають суми двох і трьох доданків                        Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріал

Як потрібно виконати обчислення 470 – 320

Запишимо в стопчик:

_470

  320

____


Нагадую: одиниці пишемо під одиницями, десятки під десятками, сонтні під сотнями.

Обчислити приклад.

         


                                                                                      


 Задача .

У класі було 17 парт. Учні занесли ще кілька парт, після чого стало 20. Скільки парт занесли учні?

Запишіть короткий запис задачи.

Рішення.

Було – 17парт

Принесли - ?

Стало – 20парт

1)

Відповідь:

 Підсумок уроку

– Які нові обчислення  навчилися виконувати?

 Прокоментуйте розв’язання прикладів:

960 - 530, 740 - 310.

 Домашне завдання. 

Задача.

У букеті 19 квіток: 4 маки, а решта – ромашки. Скільки ромашок у букеті.

Розвяжи вирази.

54 - 39                           80 - ( 50 - 3 )

17 - 9                             57+ ( 28 - 20 )

74 - 9                             38 + 27

8 + 6                              60 + 27