Понеділок 16 березня


Тема: «Додавання трицифрових чисел виду 520 +340.»

Підготовча робота.

    Розказати все про число 246. (Наприклад, це число трицифрове, записане цифрами 2, 4, 6; попереднє до нього число – 245, наступне – 247, у цьому числі 6 од; 4 дес.  2 сот. Або 6 од. 1 розряду, 4 од. 2 розр.  2 од. 3 розр; у цьому числі всього дві сотні всього 24 десятки і всього 246 одиниць; найбільше число, яке можна записати цими цифрами – 642, найменше 246.

    Якщо треба знайти суму чисел 520 і 340 потрібно кожен доданок розкласти на сотні і десятки. Потім окремо додати сотні (500 + 300 =800) і десятки (20 + 40 =60)

Додавши знайдені числа (800 +60 =860)

Отримаємо відповідь.

Отже, можна зробити висновок, що при додаванні сотні додають до сотень, десятки до десятків

Виконуємо №494

Домашня робота

Вивчити правило, виконати №495, 496



Вівторок 17 березня 

Тема: віднімання трицифрових чисел виду 470 – 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень

Коментоване розв’язання завдання № 502. Задачу №503 розв’язуємо усно. Опрацьовуємо правило. Сотні віднімають від сотень. Десятки віднімають від десятків. Знайдені результати додають.

Задачу №505 записуємо за її коротким записом. Проаналізувати, про що дізнаємось за кожним виразом. Задача допомагає прийти до висновку: якщо від суми трьох доданків віднімемо суму двох з них, то знайдемо третій доданок.

Домашня робота

№506 №507




Середа 18 березня матиматика.

Тема: додавання і віднімання виду 430 +500, 430 +50, 200 +640, 60 + 640.

Складена задача, що включає суми трьох і двох доданків.

Розглянемо вираз 430 +500 =

430 +50 =

З’ясовуємо, що у першому прикладі в другому доданку доданку немає десятків. Одже, треба додати 400 і 500 і до знайденого результату + 30:

400 +500 =900, 900 +30 =930

У другому прикладі в другому доданку немає сотень. Отже, треба додати 30 і 50, а знайдений результат додати до 400: 30 +50 =80, 400 +80 =480

Виконуємо вирази №512

Розглянемо задачу № 513.

Складаємо план розв’язання задачі. Розв’язуємо задачу усно, пояснюючи що знайшли у кожній дії

Домашня робота №514 515