Опубліковано: 2020-05-15
Тема: Вибір формату для створення виразної врівноваженої композиції. "Садки цвітуть".
ВЕСНЯНИЙ САД
В саду моєму сливи зацвіли
І яблуньки готуються до цвіту.
Маленькі груші в ріст уже пішли,
І стільки в тому щастя, стільки світу!
Дивлюсь на це і радістю живу,
А в серці світло, щастя
веселкове.
Краса не просто в казці… Наяву.
І все довкіл чарівне і чудове.
Усе цвіте, бо це ж весна, весна!
Усе радіє світові дзвінкому.
Пора прекрасна, ніжна і ясна.
Як не радіти світові ясному!
Краса безмежна у моїм саду,
В повітрі ароматів ціла злива.
І я натхненна по весні іду,
Закохана у цілий світ, щаслива…
– Діти! Ми разом з вами переглянули картини весняного саду. Нас огорнув квітучий світ природи. Сонечко сяяло у лазуровій височині і десь відтіля, з невидимої висоти, немов доносився дзвінкоголосий спів пташок.
Заплющимо ненадовго очі та уявимо цю картину.
Кожен відразу відчув ніжний запах квітучого саду. Цвітуть яблуні! Багато хто з вас дотягувалися до запашних галузок, а наші дівчатка просто “занурювали” обличчя в ніжні квіти, навіть кінчики носа у багатьох ставали жовтими від квіткового пилку! Сама природа зібрала невеликі букетики наче порцелянових біло-рожевих пелюстків і густо всипала ними гнучкі галузки дерева! З квітки на квітку перелітали мохнаті бджоли. Вони пробиралися навіть у напіввідкриті пуп’янки. їхнє сердите гудіння чулося скрізь над нашими головами. Ми довго стояли мовчки. На думку спадали вірші про весну…
– Діти! А зараз за допомогою акварельних фарб ми з вами зобразимо весняний пейзаж “Садки цвітуть”.
– Праворуч і ліворуч, і трохи у верхній частині аркуша в нас будуть звисати рясні квітучі галузки. У небі сяє сонечко і літають птахи. Земля між деревами буде покрита густою травичкою. І найголовніше – сад, який, немов наречена, стоїть у своїх біло-рожевих шатах.
Намалюйте свою композицію в кольорі. Зверніть увагу на засоби виразності (виділення композиційного центру, заповнення формату елементами зображення, використання яскравих і приглушених кольорів).