Тема: Вибір формату для створення виразної врівноваженої композиції. "Садки цвітуть".

ВЕСНЯНИЙ САД

В саду моєму сливи зацвіли

І яблуньки готуються до цвіту.

Маленькі груші в ріст уже пішли,

І стільки в тому щастя, стільки світу!

Дивлюсь на це і радістю живу,

А в серці світло, щастя

веселкове.

Краса не просто в казці… Наяву.

І все довкіл чарівне і чудове.

Усе цвіте, бо це ж весна, весна!

Усе радіє світові дзвінкому.

Пора прекрасна, ніжна і ясна.

Як не радіти світові ясному!

Краса безмежна у моїм саду,

В повітрі ароматів ціла злива.

І я натхненна по весні іду,

Закохана у цілий світ, щаслива…

– Діти! Ми разом з вами переглянули картини весняного саду. Нас огорнув квітучий світ природи. Сонечко сяяло у лазуровій височині і десь відтіля, з невидимої висоти, немов доносився дзвінкоголосий спів пташок.

Заплющимо ненадовго очі та уявимо цю картину. 

Кожен відразу відчув ніжний запах квітучого саду. Цвітуть яблуні! Багато хто з вас дотягувалися до запашних галузок, а наші дівчатка просто “занурювали” обличчя в ніжні квіти, навіть кінчики носа у багатьох ставали жовтими від квіткового пилку! Сама природа зібрала невеликі букетики наче порцелянових біло-рожевих пелюстків і густо всипала ними гнучкі галузки дерева! З квітки на квітку перелітали мохнаті бджоли. Вони пробиралися навіть у напіввідкриті пуп’янки. їхнє сердите гудіння чулося скрізь над нашими головами. Ми довго стояли мовчки. На думку спадали вірші про весну… 

– Діти! А зараз за допомогою акварельних фарб ми з вами зобразимо весняний пейзаж “Садки цвітуть”. 

– Праворуч і ліворуч, і трохи у верхній частині аркуша в нас будуть звисати рясні квітучі галузки. У небі сяє сонечко і літають птахи. Земля між деревами буде покрита густою травичкою. І найголовніше – сад, який, немов наречена, стоїть у своїх біло-рожевих шатах.

Намалюйте свою композицію в кольорі. Зверніть увагу на засоби виразності (виділення композиційного центру, заповнення формату елементами зображення, використання яскравих і приглушених кольорів).