Опубліковано: 2020-04-06
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ТЕМА: «Свійські тварини».
За підручником ст. 99 (прочитати і дати відповідь на питання)
►► Робота над загадками
• У воді купалась,
А сухою зосталась. (Качка)
• Голодна — мукає, сита — жує,
Всім дітям молоко дає. (Корова)
• Двічі родився, у школі не вчився,
А години знає. (Півень)
• Сіре, біле, пухнасте,
Схоже на зайчика. (Кролик)
• Хвіст гачком,
Ніс п’ятачком. (Свиня)
• З рогами, а не бик,
Доять, а не корова. (Коза)
• Кругом бочки
Бігають клубочки. (Курчата і квочка)
- Якщо тварина чоловічої статі, то це кінь, жеребець, а якщо жіночої — кобила.
— Як ви вважаєте, де мешкають свійські тварини? (У людей, у сараї, у селі)
Тварини необхідні людині для існування. Вони дають необхідні їй продукти харчування (м’ясо, молоко, яйця, мед); вовну та шовк для виробництва тканин; хутро для пошиття одягу; шкіру для взуття; ліки, якими лікують різні хвороби людини (зміїна і бджолина отрута, мед, борсучий жир).
Тварини — це помічники людини у важкій роботі (коні, віслюки, верблюди); це чудовий настрій, коли ви чуєте спів солов’я чи спостерігаєте в лісі за білкою, яка спритно стрибає з гілки на гілку і з цікавістю дивиться на вас.
Користь від вівці: м’ясо вівці смачне та поживне, з молока виготовляють сир, бринзу, масло; з вовни виготовляють тканину і шиють одяг; шкіру обробляють і використовують для виготовлення одягу і взуття.
Користь від коня: люди вживають у їжу м’ясо (конину), молоко, але не в натуральному виді, а готують із нього молочнокислий продукт — кумис із приємним смаком та лікувальними властивостями, вітамінами A, B, C.
Користь від поросяти: м’ясо, сало, кров — використовують у їжу; оброблену шкіру в промисловості — для одягу, взуття.
Користь від корови: молоко, молочні продукти багаті на кальцій, без якого не можливо уявити наш організм, ріст і міцність наших кісток; м’ясо використовують в їжі, а шкіру — для пошиття взуття.
Свійські кури: смачні та поживні, корисні для здоров’я продукти — м’ясо і яйця (вітамін D сприяє правильному формуванню скелету, профілактиці рахіту).
ГРА:
-
Хто із води виходить сухим? (Гуска, качка)
-
Кого у сани запрягають? ( Кінь, собака)
-
Хто боком спить, а лежачи їсть? (Свиня)
-
Хто родиться з бородою? (Коза, цап)
-
У кого вночі очі світяться? ( Кішка)
-
Хто має гребінь на голові? ( Півень)
-
https://www.youtube.com/watch?v=nGnTbyzutmE
-
https://naurok.com.ua/prezentaciya-sviyski-tvarini-95469.html
-
https://www.youtube.com/watch?v=-2tJCkkdrhw
-
https://www.youtube.com/watch?v=iuIlXjp1DtY
-
https://www.youtube.com/watch?v=ZnnCAaP9-eA
-
https://www.youtube.com/watch?v=XAHcWj2XGzQ
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Таблиця множення числа 6. Складені задачі.
За підручником ст. 129 – 130 № 791, № 792, № 793 (склади приклади), № 798 (приклади), № 799 (розв’язати задачу).
-
Робота за таблицями
Множник |
3 |
4 |
|
|
Множник |
7 |
|
3 |
3 |
Добуток |
|
12 |
18 |
24 |
Ділене |
12 |
36 |
|
|
24 |
32 |
Дільник |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
Частка |
|
|
7 |
9 |
6 |
8 |
Розв'язування логічних задач
-
На дубі три гілки, на кожній — по 5 яблук. Полічіть урожай. (На дубі яблука не ростуть.)
-
У сітці 5 груш. Необхідно їх поділити між п’ятьма дівчатками (по одній), але так, щоб одна груша залишилася у сітці. (Одній дівчинці дати яблуко із сіткою.)
Математичний диктант.
– Щоб дізнатися, який ще птах прилітає найпершим навесні, треба швидко думати.
- Записуйте тільки відповіді.
- Знайдіть третину числа 15.
- Ділене 20, дільник 2. Знайдіть частку.
- Множники 3 і 5. Знайдіть добуток.
- Птахи звели 4 гніздечка, в кожному по 5 яєчок. Скільки всього яєчок в гніздечках?
- Знайдіть половину числа 50.
- Перше число 10, а друге у 3 рази більше. Знайдіть друге число.
- Знайдіть суму чисел 20 і 15.
- Зменшуване 47, від’ємник 7. Знайдіть різницю.
- Множники 5 і 9. Знайдіть добуток.
- Запишіть результат останнього прикладу таблиці множення 5.
-
https://www.youtube.com/watch?v=3kpKsmzrx5g
-
https://www.youtube.com/watch?v=WxvO8YruYYc
-
https://www.youtube.com/watch?v=RW7X0Tvx8go
УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА: Усне і писемне мовлення (продовження).
За підручником ст. 139 – 140 Впр. 388, 389.
— Свої думки люди найчастіше передають одне одному в усній формі, тобто за допомогою усного мовлення. Усне мовлення має бути зрозумілим для всіх, хто його слухає. Чим більше ти знаєш, тим багатше твоє мовлення, бо у твоєму запасі багато слів, за допомогою яких можеш легко висловити свою думку. чітко вимовляй слова, дотримуйся правильної інтонації. Не вживай грубі слова — це некультурно. Не кажи слів, значення яких ти не розумієш.
-
Запишіть, вставте пропущену букву.
Якщо місяц_ ч_рвоний, буде в_тер.
Со_це перед за_одом ч_рвоне — на віт_р.( Е, Х, Ь, І,Н)