Опубліковано: 2020-04-06
06.04
УКАЇНСЬКА МОВА
Розпочинаємо іще один навчальний тиждень. Доброго ранку, доброго ранку учні 3В класу.
Добрий день!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові!
ТЕМА: Текст. Будова тексту.
Опорні знання: повторити правило в підручнику ст.88
https://www.youtube.com/watch?v=d0Ar5tuGV10 ( Акцентуватися на головному(розуміння знань про текст))
Сьогодні ми будемо спостерігати за тим, як будується текст, з яких частин він складається.
Текст — немов будинок. Він має свій початок. Будинок починають споруджувати з фундаменту. Текст починають будувати з одного чи кількох речень, що становлять його початок, або зачин. У зачині коротко повідомляється те, про що йтиметься в тексті. Далі у будинку зводять стіни, у тексті — складають основну частину. З неї ми дізнаємося про основне, головне, про що хотів повідомити автор у тексті. Будинок завершується дахом. А в текстах має бути висновок. Це кінцівка тексту.
Прочитайте виразно текст. Що означає слово мереживо?
Мереживо — ажурний візерунок, зроблений на тканині з висмикнутих ниток.
Дівчинка сиділа біля вікна і в’язала мереживо*.
З темного кутка виглядав чорний павук. «Оце так сітка, — думав павучок. — На таку гарну сітку полетить найхитріша муха». Якось павук усівся на мереживі й здивувався: сітка не липуча, значить, у ній не може заплутатися мушка.
Дівчинка знову чарувала біля свого мережива, а павучок спостерігав із кутка.
За Василем Сухомлинським
Про що йдеться в тексті?
Доберіть заголовок до розповіді
(Павук і мереживо. Дівчинка-трудівниця. Цікавий павучок.)
Запишіть заголовок у зошити. (Цікавий павучок)
Прочитайте виділене речення. Це — початок розповіді, або зачин.
Спишіть початок розповіді в зошити.
Порівняйте зміст другого і третього абзаців.
У якому з них викладено основний зміст?
Отже, другий абзац — це основна частина.
Прочитайте третій абзац. Це кінцівка.
Спишіть кінцівку.
Зверніть увагу, що кожна частина тексту пишеться з нового рядка. Це — абзац.
Скільки в тексті частин? (3) Скільки буде абзаців? (Теж 3)
Пам'ятай!
|
Текст можна поділити на абзаци. Абзац містить одне або декілька речень. Ці речення зв'язані між собою за змістом. Абзаци також зв'язані між собою за змістом. Кожний абзац починається з нового рядка. |
Робота з підручником: ст. 91 правило.
Домашня робота: підручник ст.91, впр. 169 (усно)
06.04.
ЛІТЕРЕТУРНЕ ЧИТАННЯ
Веснянка
Олесь Олександр
А вже красне сонечко
припекло, припекло,
ясно-щире золото
розлило, розлило.
На вулиці струмені
воркотять, воркотять.
Журавлі курликають
та летять, та летять.
Засиніли проліски
у ліску, у ліску...
Швидко буде земленька
вся в вінку, вся в вінку.
Ой сонечку-батечку,
догоди, догоди!
А ти, земле-матінко,
уроди, уроди!
Читати вірш та дати відповіді на запитання:
Що робило сонечко?
Що роблять струмені?
Де струмені воркотять?
Що роблять журавлі?
Що зробили проліски?
Де проліски засиніли?
У чому буде земленька?
Чистомовка:
Ніє-ніє-ніє – все навколо зеленіє.
Ться-ться-ться – річка ллється.
Нить-нить-нить – вітер гомонить.
Вою-вою-вою – гомонить з травою.
Шки-шки-шки – дзвенять пташки.
Латі-латі-латі – пташки крилаті.
Домашня робота: Самостійно прочитати вірш.
06.04
МАТЕМАТИТЕМА:
Тема: Закріпити одноцифрові та двоцифрові числа.
Актуалізація знань:
Робота з підручником ст. 66 № 1(записати в зошит)
Робота в зошиті:
Записати всі числа від 1 до 9 (звернути увагу- скільки цифр треба для запису кожного числа)
Записати числа від 10 до 20 (звернути увагу-скільки цифр треба для запису кожного числа)
Числа, для запису яких потрібна одна цифра, називаються ОДНОЦИФРОВИМИ;
Числа, для запису яких потрібні дві цифри, називаються ДВОЦИФРОВИМИ.
Дивлячись на числовий ряд( можна записати на чорновику), назвати одноцифрові та двоцифрові числа.
Домашня робота: Підручник ст.66 №5
06.04
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Висаджування цибулі для пророщення в домашніх умовах.

Допомогти дітям поставити цибулину у прозорий стакан з водою:
Можна проростити «веселу» цибулинку, намалювавши на ній очі та ріт.
Спостерігати за утворенням корінців та зелених пагонів.


