Опубліковано: 2020-04-06
06.04
УКАЇНСЬКА МОВА
Розпочинаємо іще один навчальний тиждень. Доброго ранку, доброго ранку учні 3В класу.
Добрий день!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові!
ТЕМА: Текст. Будова тексту.
Опорні знання: повторити правило в підручнику ст.88
https://www.youtube.com/watch?v=d0Ar5tuGV10 ( Акцентуватися на головному(розуміння знань про текст))
Сьогодні ми будемо спостерігати за тим, як будується текст, з яких частин він складається.
Текст — немов будинок. Він має свій початок. Будинок починають споруджувати з фундаменту. Текст починають будувати з одного чи кількох речень, що становлять його початок, або зачин. У зачині коротко повідомляється те, про що йтиметься в тексті. Далі у будинку зводять стіни, у тексті — складають основну частину. З неї ми дізнаємося про основне, головне, про що хотів повідомити автор у тексті. Будинок завершується дахом. А в текстах має бути висновок. Це кінцівка тексту.
Прочитайте виразно текст. Що означає слово мереживо?
Мереживо — ажурний візерунок, зроблений на тканині з висмикнутих ниток.
Дівчинка сиділа біля вікна і в’язала мереживо*.
З темного кутка виглядав чорний павук. «Оце так сітка, — думав павучок. — На таку гарну сітку полетить найхитріша муха». Якось павук усівся на мереживі й здивувався: сітка не липуча, значить, у ній не може заплутатися мушка.
Дівчинка знову чарувала біля свого мережива, а павучок спостерігав із кутка.
За Василем Сухомлинським
Про що йдеться в тексті?
Доберіть заголовок до розповіді
(Павук і мереживо. Дівчинка-трудівниця. Цікавий павучок.)
Запишіть заголовок у зошити. (Цікавий павучок)
Прочитайте виділене речення. Це — початок розповіді, або зачин.
Спишіть початок розповіді в зошити.
Порівняйте зміст другого і третього абзаців.
У якому з них викладено основний зміст?
Отже, другий абзац — це основна частина.
Прочитайте третій абзац. Це кінцівка.
Спишіть кінцівку.
Зверніть увагу, що кожна частина тексту пишеться з нового рядка. Це — абзац.
Скільки в тексті частин? (3) Скільки буде абзаців? (Теж 3)
Пам'ятай!
Текст можна поділити на абзаци. Абзац містить одне або декілька речень. Ці речення зв'язані між собою за змістом. Абзаци також зв'язані між собою за змістом. Кожний абзац починається з нового рядка. |
Робота з підручником: ст. 91 правило.
Домашня робота: підручник ст.91, впр. 169 (усно)
06.04.
ЛІТЕРЕТУРНЕ ЧИТАННЯ
Веснянка
Олесь Олександр
А вже красне сонечко
припекло, припекло,
ясно-щире золото
розлило, розлило.
На вулиці струмені
воркотять, воркотять.
Журавлі курликають
та летять, та летять.
Засиніли проліски
у ліску, у ліску...
Швидко буде земленька
вся в вінку, вся в вінку.
Ой сонечку-батечку,
догоди, догоди!
А ти, земле-матінко,
уроди, уроди!
Читати вірш та дати відповіді на запитання:
Що робило сонечко?
Що роблять струмені?
Де струмені воркотять?
Що роблять журавлі?
Що зробили проліски?
Де проліски засиніли?
У чому буде земленька?
Чистомовка:
Ніє-ніє-ніє – все навколо зеленіє.
Ться-ться-ться – річка ллється.
Нить-нить-нить – вітер гомонить.
Вою-вою-вою – гомонить з травою.
Шки-шки-шки – дзвенять пташки.
Латі-латі-латі – пташки крилаті.
Домашня робота: Самостійно прочитати вірш.
06.04
МАТЕМАТИТЕМА:
Тема: Закріпити одноцифрові та двоцифрові числа.
Актуалізація знань:
Робота з підручником ст. 66 № 1(записати в зошит)
Робота в зошиті:
Записати всі числа від 1 до 9 (звернути увагу- скільки цифр треба для запису кожного числа)
Записати числа від 10 до 20 (звернути увагу-скільки цифр треба для запису кожного числа)
Числа, для запису яких потрібна одна цифра, називаються ОДНОЦИФРОВИМИ;
Числа, для запису яких потрібні дві цифри, називаються ДВОЦИФРОВИМИ.
Дивлячись на числовий ряд( можна записати на чорновику), назвати одноцифрові та двоцифрові числа.
Домашня робота: Підручник ст.66 №5
06.04
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Висаджування цибулі для пророщення в домашніх умовах.
Допомогти дітям поставити цибулину у прозорий стакан з водою:
Можна проростити «веселу» цибулинку, намалювавши на ній очі та ріт.
Спостерігати за утворенням корінців та зелених пагонів.