ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Чудеса поруч. Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, 

що живе на даху» 06.04.2020

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-najkrasij-u-sviti-litun-masinist-i-motorist-karlson-so-zive-na-dahu-astrid-lindgren-pro-karlsona-so-zive-na-dahu-123506.html

https://www.slideshare.net/TeacherIrinka/ss-55703687

https://svitppt.com.ua/chitannya/a-lindgren-karlson.html

https://www.youtube.com/watch?v=TZTjr-DN9xY

Від самого народження і до кінця життя нас супроводжують казки. Казки – це безцінна скарбниця, з якої ми черпаємо діаманти та самоцвіти. Ці нетлінні коштовності навчають нас любити добро і не навидіти зло, вони звеселяють і засмучують, вони виховують нас. 

Читання чистомовки

Сон-сон-сон-на даху живе Карлсон

Ком-ком-ком-дружить він із Малюком

Ня-ня-ня-любить він варення

Ає-ає-ає-з моторчиком літає

Ає-ає-ає-Малюка звеселяє

Ве-ве-ве-весело живе

Ує-ує-ує-смішні пригоди вигадує.

Астрід Ліндґрен народилася 1907 року на хуторі біля невеликого містечка Вімерб'ю на півдні Швеції і виростала в сім'ї, де панували злагода й любов і між батьками, і між дітьми, - а в Астрід було три сестри й один брат.

Після закінчення школи, у віці 16 років, Астрід Ерікссон почала працювати журналістом у місцевій газеті. Шведська дитяча письменниця, чиї книги видані більше ніж у 100 країнах, мала веселу вдачу, багату уяву, хист до жартів і до цікавих оповідей. 

1941 року шведське видавництво оголосило конкурс на найкращу книжку для дітей. Астрід Ліндґрен написала повість «У Бріт-Марі легшає на серці», подала рукопис на той конкурс, і він отримав другу премію. Так у шведській літературі з'явилося нове ім'я - Астрід Ліндґрен.

Читання відомостей про письменницю у підручнику (с.152).

Читання тексту у підручнику с. 153

Аналіз казки за запитаннями і завданнями  з елементами вибіркового читання:

-Прочитайте опис весняного вечора. Як познайомилися Малюк і Карлсон?

-Як Карлсон запускав іграшкову парову машину? Що з того вийшло?

-Чому вибухнула машина? Як на це реагував Карлсон? Малюк?

-Що Карлсон наобіцяв хлопчику?

Як Карлсон себе вихваляв? Прочитайте.

-Прочитайте зачин і кінцівку казки.

Тестування

1. Коли  познайомилися Малюк і Карлсон?

а) весняного вечора;

б) літнього ранку.

2. Як насправді звали Малюка?

а) Сванте Свантесон;

б) Санта Клаус.

3. Що запропонував запустити Малюку Карлсон?

а) повітряного змія;

б) парову машину.

4. Що сталося з паровою машиною?

а) швидко їздила;

б) вибухнула.

5. Яку обіцянку дав Карлсон Малюку?

а) що Малюк зможе у Карлсона нагорі взяти нову парову машину;

б) що подарує новенький літак.

6. Яким був Карлсон?

а) фантазером, вигадником;

б) сумним, злим.

 Завдання дз: с. 152-157, читати, переказувати, скласти план

УКРАЇНСЬКА МОВА 

Тема: Змінювання прикметників за родами.

 Родові закінчення прикметників. 06.04.2020

https://www.youtube.com/watch?v=8A9Yes1MODc

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ukra-nsko-movi-u-3-klasi-zminyuvannya-prikmetnikiv-za-rodami-rodovi-zakinchennya-prikmetnikiv--iy--iy--a--ya--e--e-132341.html

http://www.myshared.ru/slide/1162226/

Опитування

- Що таке прикметник?

- З якою частиною мови звʼязаний прикметник?

- У якому числі завжди стоїть прикметник?

- Які закінчення мають прикметники у множині?

Робота за підручником. Вправа 309

- Зачитайте завдання

- На яку частину мови слід спершу звернути увагу: іменник чи прикметник?

- Які слова вам допомагають визначати рід іменників    

 Перевірка

- Чи змінюються прикметники за родами?

- Від чого залежить рід прикметників?

- Отже, ми зʼясували, що прикметники змінюються за родами.

Робота за таблицею с. 153 впр 310

- Розгляньте таблицю. Чи однакові закінчення мають прикметники чол.. роду, жін.. роду та сер. роду?

- Які закінчення мають прикметники чол.. р.?

- Які закінчення мають прикметники жін.. р.?

- Які закінчення мають прикметники сер.. р.?

- Чи змінюються прикметники у множині за родами?

- Зверніть увагу, що прикметники, основа яких закінчується на мʼякий приголосний звук, мають закінчення –ій, -я, -є.

- Прикметники, основа яких закінчується на твердий приголосний, мають закінчення –ий, -а, -я.

Читання правила с. 153

- Які закінчення мають прикметники ч.р., ж.р., с.р.?

Робота за підручником вправа 311

Завдання дз: с. 154 впр 312 (4), с. 153 (вивчити правило, таблицю)

МАТЕМАТИКА

Тема: Множення виду 320*3. Розв’язування задач. 06.04.2020

https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0

https://vseosvita.ua/library/mnozenna-vidu-320-3-zadaci-povazani-z-odinicnou-normou-skladanna-zadac-danogo-vidu-samostijna-robota-54962.html

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9706

Із запропонованих цифр (2,4,6) запишіть найбільше число, найменше. Найдіть і запишіть суму цих чисел , «сусідів» цього числа.

Аналіз способу обчислень (с. 134, завдання 863)

— Розгляньте записи і поясніть спосіб обчислення.

320 • 3 = (300 + 20) • 3 = 300 • 3 + 20 • 3 = 900 + 60 = 960

Обчислення з коментуванням (с. 134, завдання 864)\

Робота над задачею (с. 134, завдання 865)

— Прочитайте задачу.

— Скільки грамів кухонної солі складає добова порція для однієї корови? (65 г)

— Прочитайте питання задачі.

— Скільки днів у тижні? (7 днів)

— Що дізнаємося спочатку? (Скільки кухонної солі буде потрібно двом коровам на 1 добу.)

— Що дізнаємося в другій дії? (Скільки грамів солі потрібно двом коровам на тиждень.)

Завдання дз: с. 134 № 869, 870

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Тема: Використання тканини. Аплікація з тканини

 «Колобок» 06.04.2020

https://www.google.com.ua/search?q=аплікація+колобок+конспект+уроку&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=tM_GK9HNuncYXM%253A%252CQi1XmG2-rAPVCM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kSXSxdZUErqvYyX9WPygBUBaqg9eA&sa=X&ved=2ahUKEwiqzYWxlMroAhWJjosKHek5C00Q9QEwBHoECAoQBw

https://kladraz.ru/blogs/vera-aleksandrovna-shirai/master-klas-na-temu-po-skazochnym-dorozhkam.html

Слово колобок складається з двох слів: коло і бік. Слово колесо також пішло від слова коло. Колобок і колесо — символи сонця. Сонце є в усьому, а отже, і форму Колобка-колеса можна утворити з будь-якого матеріалу.

Повторення правил безпеки під час роботи.

Покладіть перед собою зразки тканини.

Доберіть їх за кольором.

Намалюйте Колобка за власною уявою.

Підготуйте два прямокутники і круг із тканини.

Складіть деталі прямокутника.

Зшийте їх.

Прикрасьте «личко» Колобка і наклейте його на фон.

Доберіть картон для фону або зробіть фон із тканини. Фон може бути темний або світлий.

На картон наклейте фон.

Використовуючи мереживо, зробіть хмарки.

Нанесіть крапочки клею на композицію, згори посипте нарізані ниточки зеленого кольору, травичку.

За допомогою пряжі можна зробити дерева та кущі.