Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

ТЕМА: «Малим комахам усе під силу».

За підручником ст. 101

- Розгадай кросворд. Загадки.

Хто пронизливо пищить
Ні на мить не замовчить,
Ніс тонкий, як голки, мають,
Дуже боляче кусають?
Обережно! Надворі
Влітку люті…


Ця червона намистинка
Має крильця у краплинках,
Невеличка, гарна дуже,
Упізнай її, мій друже —
На твою долонечку
Прилетіло…


Цей маленький робітник
Змалку працювати звик,
Тягне мушок, соломинки
До великої хатинки,
Бо працює тяжко-важко

 У мурашнику….


Ой! Маленький вертоліт
Вирушив у свій політ!
Він прозорі крила має,
Понад річкою кружляє.
Довге тіло, довгі лапки,
В окулярах пані…


Хто дзижчить уже від ранку,
Лізе в мисочку сметанки,
Спати діткам заважає,
Попід стелею літає?
Геть, нахабна набридухо!
Це велика чорна …


Музикант живе на лузі,
Упізнай його, мій друже,
Спинка, ноги, голова —
Все зелене, як трава.
Ще й швидкий, як вітерець,
Милий …

1. Класифікація тварин за групами

Згадайте казку про Муху Цокотуху.

https://www.youtube.com/watch?v=o9sYAW9BvN4

Хто гостював у неї? Назвіть комах, яких ви впізнали.

Хто зайвий на цьому святі?(Павук)

Розгляньте зображення павука. Як ви вважаєте, а павук — це комаха? Скільки ніг у павука? (8) Скільки частин тіла?

У нього 2 частини тіла — головогруди і черевце, а не три, як у комах. Голова і груди у павука не розділяються, а зрослися.

Павуки — не комахи, вони належать до класу павукоподібних. На відміну від комах, у них вісім ніжок і відсутні крила. Тіло їх складається з двох частин, зате очей — аж вісім.

2. Дискусія. 

  • Як ви вважаєте комахи приносять більше користі чи шкоди?

3. Закріплення. 

  • Аргументуйте свої відповіді.

  • «За і проти» 

Користь

Шкода

Бджілка дає мед.

Сонечко поїдає попелиць.

Комахи є кормом для тварин.

Комахи запилюють тварин.

мурашки і бджілки виробляють спеціальну речовину яку люди використовують у медицині для лікуванні різних хвороб.

Комахи можуть шкодити рослинам і тваринам.

Комахи можуть переносити хвороби.

Висновок; всеодно комахи відіграють важливу роль у житті людини.


УКРАЇНСЬКА МОВА

ТЕМА: Усне і писемне мовлення. (Продовження).

За підручником ст. 143 Впр. 395

Робота в парах

— Привітайтеся одне з одним, не використовуючи слів.

— Покажіть, що ви радієте від зустрічі одне з одним.

— Покличте однокласника тихенько, а потім — голосніше.

— Якими допоміжними засобами ви користувалися під час привітання, під час передачі своїх емоцій?

— Люди яких професій користуються мовою жестів найчастіше? (Регулювальники, моряки, судді на футбольних матчах)


Каліграфічна хвилинка

— Що таке писемне мовлення? (Усе написане або надруковане)

— Які вимоги до писемного мовлення вам відомі? (Повинне бути правильним, грамотним, охайним.)

— Чи обов’язково потрібен співбесідник до писемного мовлення?

— Запишіть каліграфічно.

Перш ніж сказати, треба добре подумати.


Робота над деформованим текстом

— Складіть і запишіть прислів’я про мову.

Хліб, а, слово, на, обід, бережи, на, відповідь.

До, язик, Києва, доведе.

Словом, за, кишеню, у, не, полізе.

— Яким видом мовлення ви користувалися?

— Які знаки використали для запису прислів’їв? (Букви, крапки, кому)

— Чи подобається вам власна каліграфія письма? Оцініть свою роботу.

— Отже, що означає володіти культурою писемного мовлення? (Правильно, чітко, каліграфічно і без помилок оформляти думки на письмі. Охайний і розбірливий почерк — вияв поваги до того, хто читатиме написане тобою.)

— Оцініть роботу однокласника. Дайте йому поради, щодо оформлення роботи, якщо це потрібно.


Гра «Незакінчене речення»

Мова потрібна людині для...

Усне мовлення має бути...

Свої думки люди найчастіше передають...

Усе написане і надруковане — це...

Для писемного мовлення потрібні — ...

Культура мовлення — це...

Краще говорить і пише той, хто багато... (читає), вміє уважно... (слухати).


МАТЕМАТИКА

ТЕМА: Таблиця множення числа 7.Задачі на знаходження суми двох добутків.

За підручником ст. 135 – 136 № 827, № 831, № 832, № 833.

7+7+7+7+7+7+7 = 7х7 = 49, або

 7+7+7+7+7+7+7 + 7 = 7· 8 = 56


  • У наступному  рядку запишіть числа у порядку зростання.

 28    21   49  64  42   14   35   56


  • Усне розв’язування задач

1) Дівчинка купила 15 зошитів у клітинку і 5 зошитів у лінійку. У скільки разів більше зошитів у клітинку купила дівчинка?

2) У дитячий садок привезли 40 кг яблук, що на 8 кг менше, ніж груш. Скільки привезли груш?


  • Порівняння виразів