Опубліковано: 2020-04-13
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ТЕМА: «Малим комахам усе під силу».
За підручником ст. 101
-
https://www.youtube.com/watch?v=X6608Pc8XmY
-
https://www.youtube.com/watch?v=EDelaE68FZM
-
https://www.youtube.com/watch?v=q7TyhC7u0lQ
- Розгадай кросворд. Загадки.
Хто пронизливо пищить
Ні на мить не замовчить,
Ніс тонкий, як голки, мають,
Дуже боляче кусають?
Обережно! Надворі
Влітку люті…
Ця червона намистинка
Має крильця у краплинках,
Невеличка, гарна дуже,
Упізнай її, мій друже —
На твою долонечку
Прилетіло…
Цей маленький робітник
Змалку працювати звик,
Тягне мушок, соломинки
До великої хатинки,
Бо працює тяжко-важко
У мурашнику….
Ой! Маленький вертоліт
Вирушив у свій політ!
Він прозорі крила має,
Понад річкою кружляє.
Довге тіло, довгі лапки,
В окулярах пані…
Хто дзижчить уже від ранку,
Лізе в мисочку сметанки,
Спати діткам заважає,
Попід стелею літає?
Геть, нахабна набридухо!
Це велика чорна …
Музикант живе на лузі,
Упізнай його, мій друже,
Спинка, ноги, голова —
Все зелене, як трава.
Ще й швидкий, як вітерець,
Милий …
1. Класифікація тварин за групами.
Згадайте казку про Муху Цокотуху.
https://www.youtube.com/watch?v=o9sYAW9BvN4
Хто гостював у неї? Назвіть комах, яких ви впізнали.
Хто зайвий на цьому святі?(Павук)
Розгляньте зображення павука. Як ви вважаєте, а павук — це комаха? Скільки ніг у павука? (8) Скільки частин тіла?
У нього 2 частини тіла — головогруди і черевце, а не три, як у комах. Голова і груди у павука не розділяються, а зрослися.
Павуки — не комахи, вони належать до класу павукоподібних. На відміну від комах, у них вісім ніжок і відсутні крила. Тіло їх складається з двох частин, зате очей — аж вісім.
2. Дискусія.
-
Як ви вважаєте комахи приносять більше користі чи шкоди?
3. Закріплення.
-
Аргументуйте свої відповіді.
-
«За і проти»
Користь |
Шкода |
Бджілка дає мед.Сонечко поїдає попелиць.Комахи є кормом для тварин.Комахи запилюють тварин.мурашки і бджілки виробляють спеціальну речовину яку люди використовують у медицині для лікуванні різних хвороб. |
Комахи можуть шкодити рослинам і тваринам.Комахи можуть переносити хвороби. |
Висновок; всеодно комахи відіграють важливу роль у житті людини.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА: Усне і писемне мовлення. (Продовження).
За підручником ст. 143 Впр. 395
Робота в парах
— Привітайтеся одне з одним, не використовуючи слів.
— Покажіть, що ви радієте від зустрічі одне з одним.
— Покличте однокласника тихенько, а потім — голосніше.
— Якими допоміжними засобами ви користувалися під час привітання, під час передачі своїх емоцій?
— Люди яких професій користуються мовою жестів найчастіше? (Регулювальники, моряки, судді на футбольних матчах)
Каліграфічна хвилинка
— Що таке писемне мовлення? (Усе написане або надруковане)
— Які вимоги до писемного мовлення вам відомі? (Повинне бути правильним, грамотним, охайним.)
— Чи обов’язково потрібен співбесідник до писемного мовлення?
— Запишіть каліграфічно.
Перш ніж сказати, треба добре подумати.
Робота над деформованим текстом
— Складіть і запишіть прислів’я про мову.
Хліб, а, слово, на, обід, бережи, на, відповідь.
До, язик, Києва, доведе.
Словом, за, кишеню, у, не, полізе.
— Яким видом мовлення ви користувалися?
— Які знаки використали для запису прислів’їв? (Букви, крапки, кому)
— Чи подобається вам власна каліграфія письма? Оцініть свою роботу.
— Отже, що означає володіти культурою писемного мовлення? (Правильно, чітко, каліграфічно і без помилок оформляти думки на письмі. Охайний і розбірливий почерк — вияв поваги до того, хто читатиме написане тобою.)
— Оцініть роботу однокласника. Дайте йому поради, щодо оформлення роботи, якщо це потрібно.
Гра «Незакінчене речення»
Мова потрібна людині для...
Усне мовлення має бути...
Свої думки люди найчастіше передають...
Усе написане і надруковане — це...
Для писемного мовлення потрібні — ...
Культура мовлення — це...
Краще говорить і пише той, хто багато... (читає), вміє уважно... (слухати).
-
https://learning.ua/mova/druhyi-klas/buduiemo-slovospoluchennia
-
https://learning.ua/mova/druhyi-klas/znakhodymo-pomylky-u-slovospoluchenniakh
-
https://learning.ua/mova/druhyi-klas/buduiemo-rechennia
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Таблиця множення числа 7.Задачі на знаходження суми двох добутків.
За підручником ст. 135 – 136 № 827, № 831, № 832, № 833.
-
https://www.youtube.com/watch?v=pHiROYsW0WU
-
Замініть додавання однакових чисел множенням.
7+7+7+7+7+7+7 = 7х7 = 49, або
7+7+7+7+7+7+7 + 7 = 7· 8 = 56
-
У наступному рядку запишіть числа у порядку зростання.
28 21 49 64 42 14 35 56
-
Усне розв’язування задач
1) Дівчинка купила 15 зошитів у клітинку і 5 зошитів у лінійку. У скільки разів більше зошитів у клітинку купила дівчинка?
2) У дитячий садок привезли 40 кг яблук, що на 8 кг менше, ніж груш. Скільки привезли груш?
-
Порівняння виразів