Опубліковано: 2020-04-13
ЯДС
Як живуть мурашки.
За підручником стор.102-103 читати, відповідати на запитання.
Українська мова
Усне і писемне мовлення.
За підручником впр.390, 391
Вправа 391
1.пісня, ніжка
2. Наша дума, наша пісня не вмре, не загине.
__ __, __ __ _ __, _ __ .
Літературне читання
О. Копиленко «Найвеселіший місяць».
За підручником стор.128 читати, переказувати.
Завдання: намалюй квіточки, які згадуються у тексті.
Аналіз змісту оповідання:
— У кого найгучніший, чистий голос? Прочитайте.
— Знайдіть абзац, у якому описано кульбабу.
— Які порівняння використав письменник?
— Чому, на думку автора, травень — найвеселіший місяць? Обґрунтуйте
свою відповідь, звертаючись до тексту.
Гра «Упізнай предмет за ознакою»:
Найвеселіший (місяць);
найгучніший (голос);
невтомний (співак);
біла, прозора (шапочка);
малесенькі, пухнасті (парашутики);
темна (хмара);
весняний, травневий (грім).