Опубліковано: 2020-05-18
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема: І.Світличний «Слухала лисичка солов’я»,
А.М»ястківський «Біла хмарка, біла» 18.05.
https://naurok.com.ua/test/sluhala-lisichka-solov-ya-bila-hmarka-bila-325720.html
Читання вірша «Слухала лисичка солов’я» с. 180
Якою ви уявили Лисичку?
Чи вдалою була її спроба?
Робота над змістом вірша.
Яка думка прийшла Лисичці, коли вона слухала Солов'я?
Що треба було мати, на думку Лисички, щоб гарно заспівати?
У яких рядках передається головна думка?
Чи погоджуєшся ти з його думкою?
На кого з героїв казки М. Носова схожа Лиска? Чим?
Читання вірша А. М'ястківського «Біла хмара, біла» с. 180
Аналіз змісту вірша.
Яка картина природи зображена у вірші?:
Знайдіть порівняння. З якою метою їх вжито?
Чи може «бігти» хмарка?
Робота над картиною О.Камінської «Моя сестричка» с. 181
Як бачимо, кожна людина в житті повинна обирати такий вид діяльності, який вона вміє найкраще робити. Тільки тоді в неї все буде виходити на «відмінно». Чи ви обрали вже те, що ви найкраще вмієте робити? Чи з’ясували, у чому полягає ваш талант?
Отже, щоб не бути такими, як Незнайко, а писати такі чудові вірші й оповідання, як ті, що ми читали на уроці, слід замислитись над тим, який нахил у діяльності слід розвивати вже зараз,навчаючись у школі.
Чи є в тебе захоплення, улюблена справа?
Розгляд картини О Камінської
Чим захоплюється дівчинка?
Де відбувається дія?
Чи подобаються тобі її малюнки?
Як ти вважаєш, дівчинка вже завершила свою роботу чи ні?
Уважно роздивись малюнки. Про що дівчинка любить малювати?
Які кольори переважають на картині О. Камінської?
Підготуй розповідь за картиною за питаннями у книзі.
Підсумок:
Які вірші читали? Хто їх автори?
Коли можна побачити не звичайне?
Вчинки кого із персонажів ви засуджуєте?
А кого схвалюєте?
Завдання дз: Навчитись виразно читати вірші с. 180
За вибором: скласти вірш або намалювати щось незвичайне, те, що ви побачили у природі.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та
самостійно виготовлених об’ємних деталей. «Казковий будиночок» 18.05
https://naurok.com.ua/prezentaciya-kazkovi-budinochki-107486.html
Сьогодні ми будемо виготовляти й оздоблювати вироби об’ємної форми за допомогою коробок. Наприкінці уроку у вас з’являться казкові будиночки!
— Професія інженера-конструктора вимагає міцних знань будови транспортних, транспортувальних і технологічних машин та споруд. Інженер-конструктор спочатку формулює словами задум технічного проекту. Потім увиразнює його засобами технічної графіки: ескізами, кресленнями. На завершення технічного проекту інженер конструює пошуковий макет майбутнього виробу з різних матеріалів, які легко обробляються.
Макет (фр. magutte — модель, ескіз) — просторове зображення, модель будь-чого (виробу, декорації тощо), зазвичай у зменшених розмірах (масш- табі).
— Об’ємними бувають макети технічних конструкцій з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Серед них, звісно, різні види будинків.
Виготовте свій казковий будиночок. Використовуйте матеріали, що є у наявності. Прикрасити будинок можна за допомогою аплікацій, малюнків та ін.
Повторення правил безпеки під час роботи.
1. На робочому місці дотримуй чистоти і порядку.
2. Зберігай ножиці у спеціально відведеному для цього місці.
3. Не працюй притупленими ножицями.
4. Не тримай ножиці лезами вгору.
5. Не користуйся ножицями під час ходьби класом.
6. Не заважай товаришеві, коли той вирізає деталі ножицями.
7. Передавай ножиці товаришеві кільцями вперед.
8. Під час різання тримай матеріал так, щоб лезами ножиць не поранити руку.
9. Клеєм слід користуватися так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирай ганчіркою. Після закінчення роботи вимий їх ретельно з милом і витри рушничком.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова. 18.05.
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zakriplenna-vivcenogo-pro-casovi-formi-dieslova-186806.html
— Яку частину мови ми вивчаємо?
— Як визначити час дієслів?
Робота за підручником (вправа 384, с. 182–183)
— Прочитайте текст. Визнач його головну думку??
— Випишіть з тексту дієслова, у дужках напишіть до них питання. Визначте час.
Вправа 385, с. 183
— Прочитайте текст. Про кого йдеться в цьому тексті??
— Доповни текст про те, що роблять мамині руки. Добери до тексту заголовок.
Завдання дз: вправа 386 с. 183-184
МАТЕМАТИКА
Тема: Вправи і задачі на застосування вивчених
випадків арифметичних дій. 18.05.
Робота за підручником (с. 165)
Завдання . Обчислити зручним способом
48 : (4 · 2) = 48 : 8 = 6 560 : (8 : 2) = 560 : 4 = 140 800 : (10 · 8) = 10
Завдання . Коментоване розв’язування прикладів
2 м : 5 = 4 дм 2 м – 5 дм = 15 дм 1 кг : 2 = 500 г 1 кг – 200 г = 800 г
2 дм : 5 = 4 см 2 дм – 5 см = 15 см 1 кг : 5 = 200 г 1 кг – 2 г = 998 г
Завдання . Робота над задачею.
36 л соку розлили в банки по 3 л, а 28 л компоту – у банки по 2 л. Скільки всього потрібно було банок?
— Що означає число 36?
— Що означає число 28?
— В які банки розливали сік?
— В які банки розливали компот?
— Що запитується в задачі?
— Чи можна відповісти на питання задачі?
— Що для цього треба знати?
— Якою дією дізнаємось кількість банок із соком?
— Якою дією дізнаємось кількість банок з компотом?
Розв’язування логічної задачі
Трьом братам разом 45 років. Петро старший за Івана на 3 роки і на стільки ж молодший за Гната. Скільки років кожному з братів?
Розв’язання
1) 45 – 3 · 3 = 36 (років) — було б разом усім братам, якби вони були одного віку.
2) 36 : 3 = 12 (років) — Івану.
3) 12 + 3 = 15 (років) — Петру.
4) 15 + 3 = 18 (років) — Гнатові.
Відповідь: Гнатові 18 років, Петру — 15, Івану — 12.
Завдання дз: с. 165, завдання 2; 4.
Задача 4 с. 165. У дитячий садок привезли яблука, Протягом п»яти днів витрачали по 9 кг яблук щодня. Залишилося на 8 кг більше, ніж витратили. Скільки кілограмів яблук привезли в дитячий садок?
Приклади 2 с. 165
23*2+1 48:(6+2)
64:4-4 0:7+70
48:6+2 24*4-3
80:5+0 81:3+7