Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

ТЕМА: «Дикі тварини. Українська народна казка «Лисиця та їжак».

За підручником ст. 98

Прослухати аудіозапис казки «Лисиця та їжак».

Гра «Так» чи «Ні»

- Лисиця поверталася з невдалого полювання. (Так).

- Лисичка зустріла їжака? (Так).

- Він радий зустрічі? (Ні).

- Їжак не повірив лисиці, що вона разом з кроликами паслася в капусті? (Так).

- Їжак обхитрив лисицю? (Так).

- Лисиця з’їла їжака? (Ні).

1. Словникова робота.

Уточнення значення деяких слів.

         Невдале – безрезультатне, погане.

         Позирає – розглядається довкола, дивиться, заглядає.

         Потупав – пішов.

         Тугіше – щільніше.

         Солодкими оченятами – улесливо, нещиро дивиться.
 2.  
Бесіда за змістом казки.

- Назвіть головних героїв казки.

(Головні герої казки: Лисиця та Їжак).

Звідки поверталася лисиця?

(Лисиця поверталася з невдалого полювання).

Кого вона зустріла по дорозі?

 (По дорозі Лисиця зустріла Їжака).

Що зробив їжачок, коли привітався?

(Їжак згорнувся клубочком).

Чому їжачок згорнувся клубочком?

(Їжак згорнувся клубочком, бо Лисиця могла його з’їсти).

Чи повірив їжак лисиці, що вона не їсть м’яса, тільки овочі? Чому?

(Їжак не повірив Лисиці, тому що вона – хижа тварина).

Як змінився настрій лисиці, коли вона почула про виводок тетеревенят?

(Вона зраділа).

Доведіть це словами тексту.

(- Де це? – так і підскочила лисиця).

Чи справді їжак бачив виводок тетеревенят?

(Їжак не бачив виводок тетеревенят, він обдурив лисицю).

Чому ж він обманув лисицю, адже обманювати не можна?

(Їжак обманув Лисиця, щоб врятувати собі життя).



ДИТЯЧА КНИЖКА

ТЕМА: Лариса Денисенко «Як Шуша познайомилася з Гагою»

За підручником Хрестоматія ст. 77 – 78

        Словникова робота.

  • Вправно – добре, гарно, майстерно.

  • Чепурити – прикрашати, робити гарними.

  • Заволав – закричав.

  • Бити байдики – нічого не робити.

  • Кепкувати – насміхатися.

        Бесіда.

  • Чи сподобалося вам оповідання Лариси Денисенко?

  • Яких друзів подарувала нам письменниця?

  • На що схоже це оповідання?

  • Чому ви так думаєте?

  • А чи літали ви колись у сні? Поділіться своєю подорожжю.

  • Про що замислювався Шуша побачивши пір ʼїнку?

  •  Що Шуша взяв у шухляді?

  • Чи вдалося йому злетіти?

         Тестова робота.

        1.Що подобалося Шуші у Гаги?

  • а) Гніздо;

  • б) домівка;

  •  в) кубельце.


        2. Чому Гага не чула Шушу?

  • а) Тому що небо щось транслювало;

  • б) тому що була занята;

  • в) тому що не хотіла бачити Шушу.


        3. Що робила Гага?

  • а) Била байдики;

  • б) відпочивала;

  • в) спала у кубельці.


        4. Скільки було байдиків на думку Гаги?

  • а) Багато;

  • б) щонайменше двоє;

  • в) більше двох.


        5. Де подівся годинник?

  • а) Його зовсім не було;

  • б) його вкрали байдики;

  • в) Гага не захотіла його показувати.


        6. Де поділися байдики?

  • а) Сховалися від друзів;

  • б) слухали вигадані історії про байдики;

  • в) вони зникають, коли зʼявляється приємна компанія.



МАТЕМАТИКА

ТЕМА: «Знаходження значення буквеного виразу. Складені задачі на поділ рівні частини».

19 + а — буквений вираз. Такий вираз не має значення
а = 22 — значення, яке приймає буква а.
19 + 22 = 41 — числовий вираз.
41 — значення виразу.


64 – а;
Якщо а = 18, то 64 – 18 = 46
Якщо а = 35, то 64 – 35 = 29


а – 26, якщо а =80,
то 80 –26 = 54
а – 6, якщо а = 12,
то 12 – 6 = 6
а – 36, якщо а = 48,
то 48 – 36 = 12