Гра «Хочу додому». На дошці малюнки диких і свійських тварин. Всіх дітей поділяю на дві групи: «Любителі природи» і «Господарі». Діти по черзі «відправляють» тварин в середовище їх існування (ліс і озеро або оселя господаря).
Дидактична гра «Погодуй тваринок»
Мета: закріпити знання дітей про свійських тварин; їх спосіб живлення; розвивати увагу, пам'ять, мислення; виховувати бажання піклуватися про свійських тварин.
Матеріал для гри: предметні картки із зображенням свійських тварин та їжі для них.
Хід гри: вчитель пропонує дітям погодувати тварин на подвір’ї бабусі Одарки. Він викликає дітей парами. Одна дитина бере картку і називає тварину, що на ній зображена, а друга дитина шукає для тваринки картку із зображенням відповідної їжі. Потім ці картинки показують іншим дітям.
Гра-пантоміма «Сім’я собачок». Діти разом із вчителем перетворюються на сім’ю собачок і показують, як собачки радіють, як вони скавчать, коли їх образили, як гарчать, коли зляться.
Дидактичні та розвивально-емоційні ігри допомагають учням зрозуміти життя домашніх тварин.
Бесіда «Чи всі тваринкам жити легко?». - Чи зустрічали ви котиків і собачок, в яких не має господарів? Де?
- Де вони сплять? Що їдять?
- Чому вони не мають ні житла, ні їжі?
- Як можна назвати людей, які викинули їх на вулицю? (Жорстокі, бездушні).
- Як ми зазвичай ставимося до тих тварин? (Жаліємо, боїмося, сердимося, інколи проганяємо).
- Чому вони біжать за нами?
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Обчислення значень виразів. Задачі. Коло і круг.
За підручником ст. 133 – 134 № 817, 818, 821, 822, 823