Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

ТЕМА: «Піклуюся про тварин»

Гра «Хочу додому».
На дошці малюнки диких і свійських тварин. Всіх дітей поділяю на дві групи: «Любителі природи» і «Господарі». Діти по черзі «відправляють» тварин в середовище їх існування (ліс і озеро або оселя господаря).

Дидактична гра «Погодуй тваринок»

      Мета: закріпити знання дітей про свійських тварин; їх спосіб живлення; розвивати увагу, пам'ять, мислення; виховувати бажання піклуватися про свійських тварин.

Матеріал для гри: предметні картки із зображенням свійських тварин та їжі для них.

      Хід гри: вчитель пропонує дітям погодувати тварин на подвір’ї бабусі Одарки. Він викликає дітей парами. Одна дитина бере картку і називає тварину, що на ній зображена, а друга дитина шукає для тваринки картку із зображенням відповідної їжі. Потім ці картинки показують іншим дітям.

Гра-пантоміма «Сім’я  собачок». Діти разом із вчителем перетворюються на сім’ю собачок і показують, як собачки радіють, як вони скавчать, коли їх образили, як гарчать, коли зляться.

Дидактичні та розвивально-емоційні ігри допомагають учням зрозуміти життя домашніх тварин.

Бесіда «Чи всі тваринкам жити легко?».
- Чи зустрічали ви котиків і собачок, в яких не має господарів? Де?
- Де вони сплять? Що їдять?
- Чому вони не мають ні житла, ні їжі?
- Як можна назвати людей, які викинули їх на вулицю? (Жорстокі, бездушні).
- Як ми зазвичай ставимося до тих тварин? (Жаліємо, боїмося, сердимося, інколи проганяємо).
- Чому вони біжать за нами?


МАТЕМАТИКА

ТЕМА: Обчислення значень виразів. Задачі. Коло і круг.

За підручником ст. 133 – 134 № 817, 818, 821, 822, 823

Робота з геометричними фігурами. Назвіть геометричні фігури ( трикутник, прямокутник, п'ятикутник)

— Чи можна покатати ці фігури? Чому ? (бо вони мають кути і не круглі).

— Назвіть предмети, у яких немає кутів. (Монети, кільце, тарілка)

— Ці предмети на аркуші можна намалювати за допомогою циркуля.

 Центр — це місце, в яке циркуль упирається гострою ногою.

Коло — лінія, яку малює циркуль другою ногою.

Відеопрезентація «Круг і коло».  


ДИТЯЧА КНИЖКА

ТЕМА: Іван Малкович «Золотий павучок»

Хрестоматія ст. 95 - 99

Сьогодні ми звами познайомимось із однією різдвяною історією, яку написав Іван Малкович «Золотий павучок».

Слухання відіозапису твору.

Словникова робота. Вправа «Тлумачний словничок». 

Бричка – старовинний різновид візка для перевезення людей, в який запрягали коней.

Стаєнька, стайня – спеціальне приміщення для коней.

Дай відповідь на питання:

З якими українськими звичаями ви познайомилися на уроці?

Чи подобаються вам народні звичаї?

Яке народне зимове свято найбільше подобається?

Яка лісова красуня приходить до вас у гості? (Ялинка)

Чи варто для кількаденного задоволення рубати ялинку?

Як треба відноситися до природи взимку?