Опубліковано: 2020-03-20
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ТЕМА: Як треба поводитися серед природи навесні?
За підручником ст. 95 (прочитати)
- 
		Пригадайте! Як потрібно поводитися серед природи, щоб не нашкодити рослинам і тваринам?
- 
		Які рослини розквітають упродовж весни? Чому не можна виривати їх для букетів?
- 
		Як іще люди знищують рослини в лісі?
- 
		Запам’ятайте! Не ходіть до лісу навмання. Йдіть лише по дорозі чи по стежці.
Пам’ятка друга природи.
- 
		Не можна збирати сік з молодих дерев;
- 
		Отвір у стовбурі необхідно обладнати жолобком, по якому стікатиме сік;
- 
		Після закінчення збору березового соку отвір обов’язково потрібно заліпити ( глиною, пластиліном)
- 
		
 
Аналіз ситуацій
— Чому не можна брати їжаків з лісу? (Для їжака ліс — рідний будинок. Їжак поїдає шкідників лісу, отруйних комах. У неволі, в куточках природи їжаки більше схильні до різних хвороб і потім стають їх переносниками.)
— Уявіть, що ви знайшли в лісі дитинча тварини. Воно здалося вам бідним, покинутим і ви взяли його додому. Через рік тваринка підросла, вам набридло її тримати, і ви вирішили її випустити на волю.
— Що очікує на тваринку в лісі? (Вона загине, оскільки не навчена ані добувати їжу, ані рятуватися від ворогів.)
— Яких помилок ви припустилися, узявши тваринку додому? (Не можна брати дитинчат додому, а якщо вже забрали, то годуйте до кінця життя або віддайте до зоопарку.)
- 
		Висновок. Природа — наш будинок, і порядок у ньому, здебільшого залежить від людини
- 
		
 
- 
		Тестування.
- 
		Ви побачили пташенят, що випали з гнізда. Як ви вчините?
- 
		А) Спробую покласти пташенят в гніздо.
- 
		Б) Пройду повз них і не заважатиму птахам.
- 
		В) Заберу пташенят додому і доглядатиму за ними.
2) Чому особливо навесні і на початку літа не можна галасувати в лісі і розпалювати вогнища?
А) Вас оштрафують за неправильну поведінку.
Б) Галас, запах диму лякають лісових мешканців, примушують птахів кидати гнізда, тварин шукати затишні місця.
- 
		https://www.youtube.com/watch?v=MMyKivpt9mw
- 
		https://www.youtube.com/watch?v=X0RlPPTNUH0
- 
		https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4
- 
		https://www.youtube.com/watch?v=ahxe6Y6OM0o
- 
		https://www.youtube.com/watch?v=9kb3y6uBRg4
- 
		
 
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Знаходження добутків за таблицею. Задачі на кратне порівняння чисел.
За підручником ст. 122-123 № 750 (усно), 753 (порівняй), 755 (розв’язати задачу), 756 (приклали), 757 (розв’язати задачу).

Математичний диктант
• Перший множник — 2, другий — 9. Знайдіть добуток.
• Добуток чисел 3 і 6 збільшити на 27.
• Добуток чисел 2 і 9 зменшити на 11.
• Число 50 зменшити на добуток чисел 2 і 4.
• Число 3 помножити на суму чисел 1 і 8.
• Число 4 помножити на різницю чисел 81 і 72.
• Знайдіть суму різниці та добутку чисел 4 і 2.
Відповіді: 18; 45; 7; 42; 27; 36; 10.
Фронтальне опитування
Розв'язування простих задач, складання обернених до них
• За 3 дні майстер виготовив 15 ваз. Скільки ваз виготовляв майстер за 1 день?
15 : 3 = 5 (в.)
— Складіть обернені задачі. Запишіть їх розв’язання.
3 ∙ 5 = 15 (в.); 15 : 5 = 3 (дні)
• У трьох дівчат 18 олівців, порівну в кожної. Скільки олівців у кожної дівчинки?
18 : 3 = 6 (ол.)
— Складіть обернені задачі. Запишіть їх розв’язання.
6 ∙ 3 = 18 (ол.); 18 : 6 = 3 (д.)
- 
		https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/perevirka-mnozhennia-do-5
- 
		https://miyklas.com.ua/p/matematika#program-2-klas
- 
		https://vseosvita.ua/library/tablica-mnozenna-i-dilenna-na-2-3-4-5-z-lego-217372.html?fbclid=IwAR0TUOjMPPsOOBgVXXzynGZBWWp1QAVY207QuARWrJYi11bRvCmrgp5L5V8
- 
		https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/
- 
		https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1542-cikav-praktichni-zavdannya-dlya-pochatkovih-klasiv-pid-chas-vimushenih-kanikul-karantin.html


