ЯДС

Спостереження за птахами.

За підручником стор.105 відповідати на питання.

https://vseosvita.ua/library/urok-z-prirodoznavstva-pernati-druzi-117920.html

https://www.youtube.com/watch?v=hzAhXWh_JoY

Цікаве про птахів.

1.Найбільш морозостійкі серед птахів качки, гуси. Вони витримують

морози до 110 градусів.

2.Найбільший птах у нашій країні - лебідь. Його вага досягає 12 - 16 кг.

Лебеді - кликуни можуть літати на висоті більше 8 ( восьми ) кілометрів.

3.Чорний крячок проводить у повітрі 3 — 4 роки, не сідаючи ні на воду, ні

на землю.

4.Чи знаєте ви, що ластівка - це Божа пташка, створена Богом із землі.

Благословив її Господь за те, що, коли розпинали Христа, ластівки крали

цвяшки. Своїм співом вона славить Бога. А ще кажуть, що вона

ключниця, бо приносить із - за моря золоті ключі, які відмикають літо і

замикають зиму.

5. Деякі птахи у людей стали символами:

Лебідь - символ вірності і любові;

Сова - символ мудрості;

Голуб - символ миру.

                                               Українська мова

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання зв’язного висловлювання за ілюстрацією.

—Яка зараз пора року?

— Назвіть весняні місяці.

— Яка сьогодні погода?

ВЕСНА

— Що з весною настає?

— Сніг у полі розтає.

— А чому то так буває?

— Сонце його пригріває.

— Що ж синіє на землі?

— Ніжні проліски малі.

— А що пнеться з-під листа?

— То травичка вироста.

— А над полем що бринить?

— Любий жайворон дзвенить.

(К. Перелісна)

— Сьогодні ми будемо складати розповідь за ілюстрацією про весну.

— Яка пора року настала?

— Яке небо навесні?

— Що робить сніг навесні?

— Що робить лід?

— Які дерева?

Скласти розповідь за ілюстрацією ( 4-5 речень).

                                                Математика

Дослідження таблиці множення. Знаходження значень виразів.

За підручником №908-915

https://www.youtube.com/watch?v=hYo1NMCPkXw

Задача на 3 дії

План розв’язання:

1) Скільки груш у саду?

2) Скільки слив і груш разом?

3) Скільки яблунь у саду?

— Запишіть розв’язання задачі (диференційовано).

Сильніші учні розв’язують по діях, усі решта — за допомогою учителя.

Розв’язання

1) 36 : 4 = 9 (груш)

2) 36 + 9 = 45 (слив і груш)

3) 45 + 16 = 61 (яблуня)

Відповідь: 61 яблуня у саду.

https://ppt-online.org/377427