Опубліковано: 2020-04-01
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ТЕМА: «Дикі тварини»
За підручником ст. 97
- 
		Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про тварин.
А також навчимося розрізняти диких і свійських тварин.
- А щоб ви хотіли дізнатися про тварин?
- Я хочу які є тварини?
-Я хочу знати де живуть тварини?
- Я хочу знати як відрізнити одну тваринку від іншої?
- Я хочу дізнатися чому одні тваринки живуть у лісі, а інші вдома?
- А я хочу дізнатися чим харчуються і як добувають їжу?
Запитань у вас виникло багато.
Отже, ми повинні бути кмітливими, уважними, активними, творчими і обов’язково знайдете відповіді на свої запитання.
Поруч з людиною завжди живуть тварини: кошенята, папуги, рибки, цуценята - скільки радості вони нам приносять! А як приємно зустрітися з білочкою, соловейком, їжачком у природі. Живуть тварини скрізь: у воді, у повітрі, на землі, у людини і в лісах –ї х можна побачити всюди. Людина спостерігає за тваринами, вивчає їх, використовує для своїх потреб.
Тварини, як і рослини, народжуються, дихають, живляться, ростуть, старіють, вмирають.
Тож, до якої природи належать тварини? Чому?
Тварини – це живі організми, що населяють нашу планету.
Вони живуть скрізь, де для них є їжа, схованка від ворогів і місце для влаштування житла. На Землі немає такого куточка, де б не жили тварини.
Формування поняття «Свійські та дикі тварини».
- З давніх–давен люди почали полювати на тварин, а потім навчилися приручати їх. Тварини, яких люди розводять і вирощують у своєму господарстві, називаються свійські або домашні. Вони самі не можуть знайти в природі їжу, житло, бо звикли до умов, які створила їм людина.
Отже, як називають тварини, які живуть поряд з людиною?
А як називають тварин, які самі добувають собі їжу, живуть не біля людини? (Дикими)
Гра «Розділи тварин на дві групи «Свійські і дикі
- А зараз перевіримо, чи добре ви знаєте свійських і диких тварин.
Ви, молодці, правильно виконали завдання, навіть сова мені підморгнула.
- 
		Людина постійно піклується про свійських тварин: годує, чистить, стежить за їх здоров’ям.
- 
		Улітку для них заготовляють їжу, до настання холодів утепляють помешкання. Узимку і навесні у свійських тварин народжуються дитинчата. Чи знаєте ви у кого які дитинчата? Зараз ми це перевіримо
- 
		
 
- 
		1) Розподіліть тварин за групами. ( Хто, де живе? В лісі чи з людиною.)
- 
		https://learningapps.org/5438351
- 
		Порівняйте і зробіть висновок.
|  | Дикі | Свійські | 
| Домівка | Будують самі | Будує людина | 
| Харчування | Добувають самі | Дає людина | 
| Потомство | Піклуються самі | Допомагає людина | 
| Висновок | Не залежать від людини | Залежать від людини | 
— Відгадайте загадки.
• Сама строката, їсть зелене, дає біле. (Корова)
• Хто не пряде, не тче, а людей одягає? (Баран, вівця)
• У кого роги довші за хвіст? (Коза)
• Хвіст гачком, ніс п’ятачком. (Свиня)
- 
		https://www.youtube.com/watch?v=GdXVtdoV_U8
- 
		https://www.youtube.com/watch?v=UdQzehTYBFU
- 
		https://www.youtube.com/watch?v=51sKNXSA3DU
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ТЕМА: Українська народна казка «Вовк і семеро козенят»
За підручником ст. 140 - 141
Перегляд мультфільму
Перевірка первинного сприймання казки «Вовк та козенята».
- Кого ви побачили в казці?
- Скільки у кози було козенят?
- Де відбуваються події?
3. Відповіді на запитання вихователя.
- За що коза похвалила діток?
- Чи були козенята слухняними?
- Чому козенята відчинили двері?
- Як би ви себе поводили в даній ситуації?
- Якою має бути ваша поведінка в повсякденному житті?
Сторітелінг
Чи можна змінити казку так, щоб її герої були позитивнішими, толерантнішими один до одного? Яким буде вовк – злим чи лагідним? Спробуйте створити нову історію на основі прочитаної казки.
ТЕХНОЛОГІЇ (Трудове навчання)
ТЕМА: Орнаменти на пластиліні
Що потрібно для ліплення панно з пластиліну
Для того щоб зробити оригінальну картину з пластиліну за запропонованим майстер-класу, приготуйте:
- 
		звичайну платівку;
- 
		дитячий пластилін;
- 
		ручку (бажано не друкарську);
- 
		стек (в коробці з пластиліном);
- 
		дощечку для пластиліну.
Техніка роботи і покрокова інструкція Тепер переходите до покрокової техніці - картина з пластиліну обов'язково вийде, якщо ви будете уважно слідувати інструкції.
Розм'якшіть в руках чорний пластилін, приблизно половину шматочка. Доведіть його до дуже м'якого стану. Відриваючи від м'якого пластиліну невеликі шматочки, кладіть їх на пластинку і розтягуйте першим пальцем. Наносите його рівномірно, не товстим шаром, отримуючи фон майбутнього панно.
Коли фон буде готовий, придумайте малюнок або візьміть за основу будь-яку картинку. За допомогою стека нанесіть ескіз на пластиліновий фон. Спочатку намітьте контури квіток і листків, а потім прорисуйте всі пелюстки.

Щоб картина не вийшла однотонної, поекспериментуйте з квітами пластиліну. Поєднуючи їх один з одним, ви отримаєте будь-які потрібні відтінки. Таким способом змішайте синій з білим і приготуйте різні відтінки синього кольору: світло-блакитний і блакитний. Робота завжди починається з основних елементів - великих квіток. Основний елемент цієї техніки - мазок. Він робиться мізинцем правої руки. Скачайте невеликі кульки світло-блакитного і блакитного кольору. З'єднайте їх разом в одну кульку і покладіть на основу картини - початок пелюстки. Трохи притисніть мізинцем і потягніть на себе. Тягніть не до кінця пелюстки (як на малюнку). Чи не дотягаючи до кінця, палець відірвіть від основи, піднімаючи вгору. Верх пелюстки повинен вийти товщі, а низ, завдяки тому, що ви підняли палець в кінці, тонше. Такі ж мазки, повторюючи чітко по картинці, прокладете в верхній частині квітки. Потім продовжуйте нижню частину квітки. Якщо пелюстки не рівні, а трохи з вигином, також пальцем, створюючи мазки, трохи закругляйте їх вліво або вправо, як того вимагає малюнок. Виконавши комплекс мазків верхній середній і нижній частині, у вас залишиться тільки порожня серединка. Для серединки приготуйте два кольори пластиліну - синій і світло-блакитний. Відривайте маленькі шматочки, скручуйте між першим і другим пальцем і викладайте ці кульки на основу щільно один до одного, трохи придавлюючи пальцем. При цьому кульки повинні бути різного розміру.
Спочатку викладіть центр серединки - світло-блакитними кульками, інший простір закладіть синіми кульками. На стику нижніх і середніх пелюсток, також, тільки кульками більшого розміру, прокладете закруглену доріжку. Слідуючи малюнку, створіть два таких квітки.




 
 



