Опубліковано: 2020-04-01
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ТЕМА: «Дикі тварини»
За підручником ст. 97
-
Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про тварин.
А також навчимося розрізняти диких і свійських тварин.
- А щоб ви хотіли дізнатися про тварин?
- Я хочу які є тварини?
-Я хочу знати де живуть тварини?
- Я хочу знати як відрізнити одну тваринку від іншої?
- Я хочу дізнатися чому одні тваринки живуть у лісі, а інші вдома?
- А я хочу дізнатися чим харчуються і як добувають їжу?
Запитань у вас виникло багато.
Отже, ми повинні бути кмітливими, уважними, активними, творчими і обов’язково знайдете відповіді на свої запитання.
Поруч з людиною завжди живуть тварини: кошенята, папуги, рибки, цуценята - скільки радості вони нам приносять! А як приємно зустрітися з білочкою, соловейком, їжачком у природі. Живуть тварини скрізь: у воді, у повітрі, на землі, у людини і в лісах –ї х можна побачити всюди. Людина спостерігає за тваринами, вивчає їх, використовує для своїх потреб.
Тварини, як і рослини, народжуються, дихають, живляться, ростуть, старіють, вмирають.
Тож, до якої природи належать тварини? Чому?
Тварини – це живі організми, що населяють нашу планету.
Вони живуть скрізь, де для них є їжа, схованка від ворогів і місце для влаштування житла. На Землі немає такого куточка, де б не жили тварини.
Формування поняття «Свійські та дикі тварини».
- З давніх–давен люди почали полювати на тварин, а потім навчилися приручати їх. Тварини, яких люди розводять і вирощують у своєму господарстві, називаються свійські або домашні. Вони самі не можуть знайти в природі їжу, житло, бо звикли до умов, які створила їм людина.
Отже, як називають тварини, які живуть поряд з людиною?
А як називають тварин, які самі добувають собі їжу, живуть не біля людини? (Дикими)
Гра «Розділи тварин на дві групи «Свійські і дикі
- А зараз перевіримо, чи добре ви знаєте свійських і диких тварин.
Ви, молодці, правильно виконали завдання, навіть сова мені підморгнула.
-
Людина постійно піклується про свійських тварин: годує, чистить, стежить за їх здоров’ям.
-
Улітку для них заготовляють їжу, до настання холодів утепляють помешкання. Узимку і навесні у свійських тварин народжуються дитинчата. Чи знаєте ви у кого які дитинчата? Зараз ми це перевіримо
-
-
1) Розподіліть тварин за групами. ( Хто, де живе? В лісі чи з людиною.)
-
https://learningapps.org/5438351
-
Порівняйте і зробіть висновок.
|
Дикі |
Свійські |
Домівка |
Будують самі |
Будує людина |
Харчування |
Добувають самі |
Дає людина |
Потомство |
Піклуються самі |
Допомагає людина |
Висновок |
Не залежать від людини |
Залежать від людини |
— Відгадайте загадки.
• Сама строката, їсть зелене, дає біле. (Корова)
• Хто не пряде, не тче, а людей одягає? (Баран, вівця)
• У кого роги довші за хвіст? (Коза)
• Хвіст гачком, ніс п’ятачком. (Свиня)
-
https://www.youtube.com/watch?v=GdXVtdoV_U8
-
https://www.youtube.com/watch?v=UdQzehTYBFU
-
https://www.youtube.com/watch?v=51sKNXSA3DU
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ТЕМА: Українська народна казка «Вовк і семеро козенят»
За підручником ст. 140 - 141
Перегляд мультфільму
Перевірка первинного сприймання казки «Вовк та козенята».
- Кого ви побачили в казці?
- Скільки у кози було козенят?
- Де відбуваються події?
3. Відповіді на запитання вихователя.
- За що коза похвалила діток?
- Чи були козенята слухняними?
- Чому козенята відчинили двері?
- Як би ви себе поводили в даній ситуації?
- Якою має бути ваша поведінка в повсякденному житті?
Сторітелінг
Чи можна змінити казку так, щоб її герої були позитивнішими, толерантнішими один до одного? Яким буде вовк – злим чи лагідним? Спробуйте створити нову історію на основі прочитаної казки.
ТЕХНОЛОГІЇ (Трудове навчання)
ТЕМА: Орнаменти на пластиліні
Що потрібно для ліплення панно з пластиліну
Для того щоб зробити оригінальну картину з пластиліну за запропонованим майстер-класу, приготуйте:
-
звичайну платівку;
-
дитячий пластилін;
-
ручку (бажано не друкарську);
-
стек (в коробці з пластиліном);
-
дощечку для пластиліну.