Опубліковано: 2020-04-08
        
        Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ ТЕМА: «Домашні улюбленці». За підручником ст.  100           Тварини живуть на земній кулі всюди: у повітрі, воді, грунті ,навіть у організмах інших істот. Серед представників цього царства є види, які мають малі розміри, і тому їх важко помітити. А є і тварини велетні – найбільші істоти на землі. Потрібно пам'ятати, що у пртроді немає «корисних» та «шкідливих» видів: всі тварини- необхідні у живому ланцюжку. 
           Тож давайте згадаємо те, що вивчали раніше. 
	 
2. Загадки     Я руда, низького росту,
	 
*** 
Я веселенький звірок,
	 
*** 
Буркотливий, вайлуватий,
	 
*** 
Звірята рогаті,
	 
***
	 
	
	 
	 
	 
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 
	
ТЕМА: Діагностична робота «Аудіювання». (Письмово) 
	
Аудіювання Про горду качку Народна казка Одна качка плавала по воді. Аж надбіг лис. 
— Добрий день, качечко! — каже лис. 
— Здорові були, добродію! Що там доброго скажете? 
— Та не маю коли, бо біжу з села, — каже лис. — Чи то ви — та качка, що люди кажуть, що нема кращої на ціле село? 
Качка аж не стямилася з радощів. 
— Та, може, і я, — каже горда качка. 
— То ходіть же борше зо мною до села! Бо вже господиня аж гине вас побачити! Ви не знаєте, які ви на все село славні, навіть у місті за вас знають! 
Горда качка, небагато думаючи, штрик на берег; а лис хитрий тоді за шийку цуп! «Оттак, — каже, — гордість не одному шию скрутила!» 
Тож уважайте, не будьте горді! 
(108 слів.)  
Тестові завдання. 1.       Якою качку вважають в селі за словами лиса: а)  гарною; б) дуже розумною? 
	 
2.       Куди лис умовив піти качку. 
	6) до берега? 
	 
3.       Що зробив лис, коли качка вийшла на берег. а)   вхопив її; б)  відпустив її? 
	 
4.  Качка постраждала через те, що була: а)   гордою; б)   пихатою; 
в)   слабшою за лиса. 
	 
5.  Вибери прислів'я, яке розкриває головну думку твору: а)   з чужої біди не смійся; 
б)  голова без розуму, як ліхтар без свічки; 
в)    гордість не одному шию скрутила. 
	 
	 
ТЕХНОЛОГІЇ (Трудове навчання) ТЕМА: Призначення ниток. Аплікація з ниток «Котик» Сьогодні ми вирушаємо до «Міста ниток». З нами будуть подорожувати майстриня Голочка та її помічники: ножиці, пензлик, клей. 
     - Ви дізнаєтеся: 
     - які бувають нитки та для чого вони використовуються; 
- зможете навчитися виготовляти з ниток чудові аплікації. 
2. Уважно подивіться, що я тримаю в руках? (Це тканина ) 
    - Для чого потрібна тканина? 
    - Коли ми подивимося на розріз тканини, то побачимо ниточки, що переплетені між собою. 
    - Ви часто спостерігали, як шиють або вишивають ваші мами, бабусі? Які інструменти потрібні для роботи з тканиною? (Тканина,  нитки, ножиці ). 
    - А чи знаєте ви, що нитки бувають різними? 
    - Нитки бувають різними завтовшки, за кольором, у них різне призначення. 
    - Де використовуються нитки? (Для шиття, в ’ язання, вишивання ) 
3. З ниток можна виготовляти різні вироби й аплікації, іграшки. Ось і сьогодні на уроці ми виготовимо аплікацію з ниток. 
 4.  Познайомимося з помічниками, які будуть допомагати у нашій роботі:   
        - картон-основа;                         - ножиці; 
        - кольоровий папір;                   - олівець; 
        - нитки;                                       - клей; 
        - пензлик;                                   - серветка 
5.  Інструктаж 1. Накресли кола, як на малюнку, сам або за шаблоном (голова, тулуб). Домалюй вушка, лапки і хвостик. 
2. Починаючи від середини тулуба, наклей нитку  по колу. Коли заповниш коло, відріж нитку. 
3. Так само обклей нитками коло для голови. Обклей вушка, лапки і хвостик. 
4. Обведи котика олівчиком, трохи відступивши від контура, та виріж по лінії, яку ти провів. 
5. Мордочку та очі краще склей на іншому папері, виріж і наклей на голову. Доклей вуса та брови. 
6. Вирізаного котика наклей на картон – основу.