ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Т.Коломієць «Чоловічки», Л.Мовчун «Загадки-добавлянки», 

Н.Хаткіна «Веселі римки» 20.05.

https://www.youtube.com/watch?v=7C2LYZ3GJJQ

     Т.Коломієць народилася в 1935 році. Мама тяжко працювала. Вихованням дівчинки займалася бабуся. Бабуся була релігійною, прислухалася до народної мудрості. Ці риси вона передала внучці. Неписьменна баба Ганна знала напам’ять майже весь «Кобзар» і часто його цитувала.

Який вірш цієї письменниці ви читали? 

Сьогодні ми познайомимося ще з одним віршем дитячої поетеси «Чоловічки»

 Виразне читання вірша с. 182

Що вийшло з жолудів?

Де опинились вироби?

Яка мрія була в хлопчика?

Аналіз змісту вірша після повторного перечитування.

Де хлопчик взяв жолуді?

Як вони розповіли про хлопчика? Чому він їм здався химерним? Чому хлопчик утік?

Який настрій викликав вірш? Чому?

Чи доводилося вам розвеселяти хворого товариша? Що ви для цього робили?

 Характеристика героїв за ілюстрацією.

Як художник зобразив дівчинку, чоловічків?

Який настрій у дівчинки?

Як поводяться чоловічки?

Який настрій передають кольори на малюнку? (Піднесений настрій, надію на те, що дівчинка скоро видужає)

Вправа «Робота в парах»

Прочитайте ще раз самостійно вірш і с кладіть понятійну таблицю «добре – погано»

ДОБРЕ

ПОГАНО

Хлопчик дістав жолудів

Зробив чоловічків

Добре серце

Хороший вчинок

  • Дівчинка хворіє
  • Не зайшов   до дівчинки
  • Якщо чоловічки опинились на підвіконні, значить хлопчик небезпечно себе поводив

Опрацювання загадок Лесі Мовчун.

Знайдіть пари слів, що римуються. Назвіть їх. Додайте до кожної пари власне римоване слово.

Робота над «Веселими римиками» Н.Хаткіної

Чому вірш носить таку назву?

Що можете сказати про людину, яка «написала такі веселі рядки»?

Завдання дз: Виразно читати с. 182-183. Спробувати продовжити діалог дівчинки з чоловічками.

Я У СВІТІ

Тема: Пам’ятні дати 20.05

Робота за підручником (с.  154-157 )

— Прочитайте текст на с. 154 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Розгляньте малюнки на с. 154-155. Які свята на них зображено?

— Розкажіть, як ви охороняєте і примножуєте природу.

— Прочитайте і поясніть народну мудрість на с. 156. Якою темою об’єднані ці прислів’я?

— Прочитайте рубрику «Чи знаєш ти?» на с. 156. Розкажіть, про що ви дізналися.

— Прочитайте текст «Міжнародний день захисту дітей» нас. 156-157.

— Як ви розумієте слова акція і благодійна акція?

— Прочитайте про це у тлумачному словничку на с. 157.

— Розкажіть, як відзначають Міжнародний день захисту дітей у місцевості, де ви живете.

— Що ви запропонували би для підтримки дітей-сиріт, інвалідів, безпритульних?


Гра «Доповни прислів'я».

• Правда і в морі... (…).

• Правда холодна, а брехня... (…).

• За добро добром... (…).

• Добре ім’я краще всякого... (….).

• Шабля ранить голову, а слово... (….).

• Людина без друзів, мов дерево... (….).

Завдання дз:  с. 154-157, зошит по темі

МАТЕМАТИКА

Тема: Ознайомлення з письмовим множенням

 на одноцифрове число. 20.05.

Математичний диктант

  • Запишіть найменше число до 22, яке ділиться на 4.
  • Запишіть число, яке йде за числом 888.
  • Помножте 5 на 120.
  • Число 880 розділіть на 8.
  • Число 12 помножте на 6.
  • Збільшіть число 8 у 4 рази.
  • Зменшіть число 48 у 8 разів.
  • Укажіть порядкове місце букви Д в алфавіті.
  • Скільки звуків у слові пень?
  • Я задумала число: якщо його збільшити на 20, то вийде 25. Відгадайте його!

Повторення і закріплення знань

 Усне виконання завдань (с. 166, завдання 1095–1099)

 Робота над задачею (с. 166, завдання 1101)

— Прочитайте задачу.

— Що знаємо про чорних овець?

— Що можемо дізнатися ще? (Скільки всього шерсті настригли з чорних овець.)

— Що знаємо про білих овець?

— Що ще відоме в задачі?

— Складіть коротку умову в таблиці.


кг з 1 вівці

Кількість овець

Усього (кг)

Ч.

4

60

?              340

?

Б.

?

20

Розв’язання

1) 4 · 60 = 240 (кг) — настригли з чорних овець;

2) 340 – 240 = 100 (кг) — настригли з білих овець;

3) 100 : 20 = 5 (кг)

Відповідь: 5 кілограмів шерсті настригли з кожної білої вівці.

4. Розв’язування задачі за планом (с. 167, завдання 1102)

— Складемо план розв’язання.

План

1) Скільки відвідувачів прийшло на виставку другого дня?

2) Скільки всього осіб відвідало виставку за два дні?

3) Скільки всього третьокласників відвідало виставку?

Розв’язання

1) 120 · 3 = 360 (відв.) — прийшло на виставку другого дня;

2) 360 + 120 = 480 (ос.) — відвідало виставку за два дні;

3) 480 : 6 = 80 (ос.)

Відповідь: 80 третьокласників відвідало виставку.

5. Самостійна робота над задачею (с. 167, завдання 1104)

 

Дерев в 1 ряду

Кількість рядів

Всього дерев

Яб.

8 д.

?

?              143

?

Гр.

7 д.

9

Розв’язання

1) 7 · 9 = 63 (дер.) — груш усього;

2) 143 – 63 = 80 (дер.) — яблунь усього;

3) 80 : 8 = 10 (ряд.)

Відповідь: 10 рядів яблунь посадили.

Завдання дз: с. 167, завдання 1105; 1106, с. 166 правило