ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Прокинулися луки, ліси і поля. В.Ткаченко «Квітень», 

Л.Українка «Уже весняне сонце припікає» 22.04

https://naurok.com.ua/prezentaciya-valentina-tkachenko-kviten-170922.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-lesya-ukra-nka-uzhe-vesnyane-sonce-pripikae-171492.html

Квітень носить свою назву з 16 століття. Саме в цей час земля вкривається квітами. В ужитку були й інші народні назви: краснець, лукавець, дзюрчальник, водолій та апріль, що латинською мовою означає «сонячний».

У народі є ще одна і не менш цікава назва квітня. Вона пов’язана з найшановнішим  на Україні птахом, який, долаючи далекі відстані, приносить на своїх крилах на Батьківщину теплу весну. Чи здогадалися, як ще називали квітень? (Лелечник).

Аналіз змісту вірша з «Квітень» с.165

— Як ви розумієте вислів «День у квітні довше сонцем квітне»?

— Чому квітень-місяць — «справжній водолій»? Як про це сказано у вірші?

— Які зміни сталися на лісовій галяві?

— Що сказано у вірші про ліщину? Прочитайте.

— Що поспіша зробити вільшина?

— З чим порівнюється ліс?

— Чому поетеса використала це порівняння?

Опрацювання вірша Лесі Українки «Уже весняне сонце припікає» (с. 166)

— Чому поетеса кілька разів ужила слово вже?

— Що сказано про зозульку? Прочитайте.

— Як вона одмірятиме літа?

— З чим порівнюються каченята?

— Що сказано про сон-траву? Прочитайте.

Завдання дз: с. 165-166 - читати виразно вірші та намалювати ілюстрацію;

Я У СВІТІ

Тема: Відомі у світі народні промисли України.22.04

https://vseosvita.ua/library/narodni-remesla-ukraini-5494.html

https://www.youtube.com/watch?v=sn826z-14HM

  • Чи знаєте  ви, що вміли робити в давні часи далекі предки?
  • -  Ваші відповіді доповнить вірш « Наші предки». Послухайте його і  продовжте  давати відповідь на поставлене запитання.
  • Як кам’яні були сокири,
  • Як письма не знав ще світ,
  • То люди, мов печерні звірі,
  • Жили між скель і між боліт.
  • Та в Україні гожі села
  • Уже стояли на горбах.
  • Пишалися хатки веселі
  • У візерунках, у квітках.
  • А посуд! Стань й лише дивися.
  • Хто тих людей учив красі?
  • Було ж це літ тому п’ять тисяч
  • В доби камінної часи.
  • То наших предків предки давні,
  • Та сама кров, той самий рід.
  • Культурою своєю славний
  • Тепер на весь широкий світ.
  • То що вміли робити наші предки?
  • Так, із  давніх-давен  українці  займалися  різноманітними   ремеслами:    будували  з  дерева  хати,  меблі,  іграшки,  з  глини  робили  посуд,  вишивали  рушники,  серветки,  ткали  килими. Протягом    століть  багато  майстрів  створювали  речі,  які  були  необхідні  людям  у  побуті.  Виготовляли  майстри  ці  речі  як  для  свого  користування  так  і  на  продаж  на  базарі.  З  покоління  в  покоління  передавалися  таємниці  майстерності.
  • Промисли – це мистецтво, заняття людей.

Робота  над  загадками

Сіла  Оля  на  пеньок,  вишиває    ….

             *          *          *             *               *                  

У  землі  родився,  на  кружелі  вертівся,

На  вогні  пікся,  на  базарі  бував,  людей  годував.

Як  упав,  той  пропав,  ніхто  не  поховав.            (…..)

             *          *           *            *              *

Біля  тіла – вухо,  голови  не  маю.

Молоко, сметану,  квас  добре  зберігаю.               ( …..)

            *           *            *            *             *

            Качка  у  морі,  хвіст  на  заборі.                               (…..)    

Завдання дз: с. 150   

МАТЕМАТИКА

Тема: Вправи і задачі на застосування вивчених

 випадків арифметичних дій.22.04.20

https://www.youtube.com/watch?v=5UDWLIJj1V4

https://www.youtube.com/watch?v=myxWDHel6rc

Математичний диктант

- Яке число в 6 разів менше 420?

- Яке число на 6 менше 420?

- У скільки разів число 900 більше 100?

- На скільки число 900 більше 100?

- У скільки разів число 10 менше 400?

- На скільки число 10 менше 400?

- Яке число в 6 разів більше 13?

- Яке число на 6 більше 13?

- Яке число в 7 разів менше 77?

- Яке число на 7 менше 77?

- Яке число зменшили в 3 рази і отримали 70?

- Яке число зменшили на 3 і отримали 70?

Розв’язування рівнянь (с. 145, завдання 954)

— Як називаються числа при множенні?

— Як знайти невідомий множник?

— Як називаються числа при діленні?

— Як знайти ділене? дільник?

x • 16 = 80          54 : x = 3             x : 15 = 3

x = 80 : 16           x = 54 : 3             x = 15 • 3

x = 5                    x = 18                  x = 45

5 • 16 = 80          54 : 18 = 3           45 : 15 = 3

Розв’язування логічних завдань

Завдання 957 (с. 145).

Розв’язання

1) 18 ∙ 3 = 54 (пав.) — за 3 квартали;

2) 6 ∙ 2 = 12 (пав.) — у жовтні й листопаді;

3) 54 + 12 + 18 = 84 (пав.)

Відповідь: будівельники виконали річне зобов’язання.

Підсумок:

— Якими способами можна розділити двоцифрове число на двоцифрове?

Наведіть приклади.

Завдання дз: с. 145, завдання 958; 959.