ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Марія Познанська «Співай, соловейку!» 29.04.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-konspektu-uroku-mariya-poznanska-spivay-soloveyku-za-borisom-komarom-yak-spivae-soloveyko-9825.html

https://www.youtube.com/watch?v=ley2uDo4LRE

Опрацювання вірша Марії  Познанської «Співай, соловейку!» (с. 169)

— Як співає соловейко? Дайте відповідь словами з вірша.

— Про що він співає?

— У яких рядках поетеса передає почуття захоплення, здивування, вдячності співаку? Читаючи вголос, передайте ці почуття.

— За що ми вдячні соловейку? Про що його просимо?

Гра «Читає Незнайко»

— Які слова замінив Незнайко?

«Погляньте  уважніш  у калину рясну:

Ото соловейко стрічає весну».

«Такий же маленький, а як він співа,

Неначе  до нас вимовляє слова».

«Хоча вона взимку жила на чужині,

Та пісню принесла у чудовий свій край».

Гра «Знайди риму»

Дзвінкого — ...

Рясну — ...

Сміється — ...

Співа — ...

Хмаринку — ...

Пісень — ...

Пташині — ...

Край — ...

Завдання дз: Читати виразно вірш. Дібрати прислів’я про солов’я (с. 169).

Я У СВІТІ

Тема: Внесок українців у світову науку і культуру. 29.04

https://svitppt.com.ua/kultura/vnesok-ukrainciv-u-svitovu-kulturu-ta-nauku.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-vnesok-ukrainciv-u-svitovu-kulturu-217294.html

Велич кожної країни — в людях, які в ній живуть. І особливо — в тих, хто зробив значний внесок у розвиток історії, культури і науки, спорту. Багато видатних людей прославили нашу Україну.

Кого, на вашу думку, називають славетними українцями?

— Нещодавно в нашій країні проходило опитування людей, під девізом «Кого ви вважаєте видатними українцями?». Якби ви взяли участь у цьому опитуванні, кого із видатних українців ви записали б у книгу імен «100 видатних українців»? Чому?

Євген та Борис Патони

Євген Патон — засновник вітчизняної школи мостобудування й електрозварювання. У 1934 р. заснував Інститут електрозварювання і 19 років очолював його. Навіть у роки Другої світової війни ця установа не припиняла роботу. «Шви Патона», які розробив академік, міцно з’єднували деталі танків.

Ім’я Євгена Патона також пов’язане зі справою мостобудування. Він спроектував понад 30 мостів. Один із відомих і найбільших мостів світу відомий як міст Патона (м. Київ).

Розвиток української школи електрозварювання продовжує його син, теж академік, Борис Патон. Інститут електрозварювання, який нині очолює Борис Патон, працює над проблемами зварювання трубопроводів, морських суден, над застосуванням зварювальних процесів у космосі. Співробітники Інституту і вчені-медики розробили новий спосіб з’єднання (зварювання) м’яких тканин людини і тварин, що широко використовується нині в хірургічній практиці.

Борис Патон має понад 400 винаходів, ученому першому за часів незалежності присвоєно високе звання Героя України.

Андрій Шевченко

Андрій Миколайович Шевченко — український футболіст, виступав за київське «Динамо» і Національну збірну України. Заслужений майстер спорту України з 2003 р. Нагороджений найвищою державною відзнакою — «Герой України». У 2003 р. став першим українцем, який виграв Лігу чемпіонів. Володар «Золотого м’яча» 2004 р. — призу, який вручають найкращому футболістові Європи. Один з найрезультативніших бомбардирів євро кубкових турнірів за всі сезони. Найкращий бомбардир Національної збірної в історії України. Був капітаном збірної України. Тричі ставав найкращим бомбардиром Ліги чемпіонів, двічі — чемпіонату Італії. Другий бомбардир за всю історію «Мілана».

Підбиття підсумків. 

— Назвіть імена славетних українців, які ви запам’ятали?

— Чим прославились видатні українці?

— Які вулиці чи споруди у вашому місті носять імена видатних людей України. Чим відомі ці люди?

МАТЕМАТИКА

Тема: Розв’язання рівнянь, у яких один із компонентів 

поданий виразом зі змінною. Розв’язування задач. 29.04.

https://www.youtube.com/watch?v=QxXw-pvWeOk

https://www.youtube.com/watch?v=QxXw-pvWeOkhttps://naurok.com.ua/urok-matematiki-dlya-3-klasu-distanciyne-navchannya-tema-rozv-yazuvannya-rivnyan-u-yakih-odin-z-komponentiv-podaniy-virazom-zi-

        Робота над задачею (с. 151, завдання 995)

Ознайомлення зі змістом задачі, її аналіз.

Розв’язання

1) 24 • 2 = 48 (кг) — гречаного меду;

2) 24 + 48 = 72 (кг) — усього меду;

3) 72 : 3 = 24 (бан.)

Відповідь: 24 банки використав пасічник.

— На скільки банок з гречаним медом більше, ніж із липовим? (48 : 3 – 24 : 3 = 8 (бан.))

Розв’язування логічної задачі (с. 151, завдання 996)

Сума двох чисел 27. Якщо перший доданок збільшити на 16, а другий зменшити на 8, то чому дорівнюватиме сума? (27 + 16 – 8 = 35)

Коментоване розв'язування рівнянь (с. 151,завдання 999)
x • 5 = 38 + 52 (х= 18);                        х + 29 = 35 • 4 (х = 111);
48 : х = 34 - 28 (х = 8);                        240 : 3 + х = 260 {х = 180);
96 : 8 • х = 36 (х = 3);                          х- 200 • 3 = 120 (х = 720).
Колективна робота над задачею (с 151,завдання 1002)
— Про що розповідається в задачі?
— Що нам відомо?
— Про що запитується в задачі?
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? (Ні)
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? (Треба знати, скільки важить пакет із цукром.)
— Якою дією відповімо на це питання? (Дією додавання.)
— Чи можна відповісти на це питання задачі? (Ні)
— Що треба знати, щоб відповісти на це питання задачі? (Треба знати, скільки важить пакет із горохом.)
— Якою дією відповімо на це питання? (Дією ділення.)
— Тепер можна відповісти на питання задачі? (Так)
— Якою дією відповімо на питання задачі? (Дією множення.)
— Складіть план розв'язання задачі. (Першою дією дізнаємося, скільки важить пакет із горохом. Другою дією дізнаємося, скільки важить пакет із цукром. Третьою дією дізнаємося, скільки цукру в 30 пакетах.)
— Запишіть розв'язання.

Усне виконання завдання (є. 152,завдання 1003)
З ряду чисел 20; 24; 28;, 36 вибрати ті значення k, при яких нерівність k : 4 < 7 є істинною. 20:4<7;24:4<7. Відповідь: k= 20; 24.

Завдання дз: с. 151 № 997, с.152 № 1006