Основні прийоми обробки шкіри 

Існує багато способів обробки виробів із шкіри : штампування , гравірування , мозаїка , тиснення , обпалювання , батік .Частіше всього використовують поєднання цих способів . Художні вироби із шкіри можуть доповнюватися вишивкою , аплікацією , випалюванням , різними накладками . 

Гілочки – це  ажурні деталі , без яких не обійдеться ні одне панно . Вирізаємо тонку смужку шкіри і утримуючи її над полум’ям свічки , повертаємо деталь в різні сторони . Приклеюємо отриману гілочку до основи панно в двох , трьох точках вигнувши її за своїм смаком . Гарно виглядають декілька гілочок різної величини. 
Випалювання- виконується за допомогою спеціального пристрою – випалювача по дереву . Перед початком роботи слід спробувати на окремому клаптику шкіри . Малюнок нанести олівцем (тупим шилом ) через кальку на виріб , що виготовляється . При різному режимі нагрівання голки випалювача і різної сили тиснення можна отримати відтінки

малюнка . Закінчивши роботу, можна обережно , не доторкаючись до ліній випалювання , розфарбувати малюнок пензликом .
Гравірування – прорізання узору по лицьовій поверхні попередньо зволоженої шкіри .Цей прийом оздоблення меє тисячолітню історію . Шкіра потрібна якісна , рослинного дублення . Беремо вологий тампон і змочуєм шкіру в тому місці , де будемо робити надріз . Шкіра має бути вологою і пористою , але не мокрою , за допомогою кальки , олівця чи тупого шила наносим малюнок . 
Гравірують скальпелем один раз на 1/3 товщини шкіри , дублення не буде . Якщо малюнок геометричний , то гравірування виконують під лінійку , рослинний – від руки .

Іноді гравірування виконують багаторазовим вдавлюванням ліній по вологій шкірі . Після гравірування шкіру кладуть під прес .

Драпірування – в шкіряній пластиці означає зібрати широку частину листка в гармошку . Стискаємо гармошку так , щоб залишились згини . Змащюємо клеєм нижню частину

листка , кладем на основу виробу і ще раз по згинах формуємо пальцями або пінцетом рельєф .

Драпіровані складочки дозволяють отримати рельєфну поверхню на об’ємних фігурах .

К ручені хвостики або смужки .

Нарізати один клаптик шкіри так , щоб кінчики були гострими і тонкими . Закрутіть спіралькою кожну смужку . Для броші , кулона ці хвостики потрібно обпалити над свічкою . Тоді вони зафіксуються в такому стані і будуть витися локонами . Для панно можна не обробляти смужки над полум’ям , я приклеїти їх в скрученому стані на основу .

Листочки та пелюстки .

Щоб пелюстки і листочки мали об’ємну форму , їх треба взяти пінцетом і потримати над полум’ям свічки виворітньою стороною , трішечки повертаючи в різні боки . Якщо шкіра світла , слідкуйте , щоб деталі не почорніли по краю пелюсток , тримайте шкіряні детелі над полум’ям , а не в полум’ї.