Тема: Упорядкування деформованого текста.

 

- Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати працювати з деформованими текстами, а для того, щоб це зробити.

Давайте уважно подивимся на ці реченняі і  згадаємо


  • Текст – це…( зв'язані за змістом речення. Розміщені в певній послідовності.)
  • До тексту можна…(дібрати заголовок.)
  • Текст складається….(з зачину, основної частини і кінцівки.)
  • Кожна частина тексту пишеться…( з абзацу.)



-  Давайте розташуймо речення в такій послідовності, щоб вийшов текст.

Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані.3

Перед ними на стежці сиділо мокре кошеня і жалібно нявчало.4

Діти вирішили забрати кошеня у свій клас.5

І ось кошенятко солодко муркоче на теплій ганчірці.6

Школярі подружилися з ним і назвали Дружком.7

Був осінній холодний ранок, падав дрібний дощ.1

Хотілося швидше добігти до школи.2

Запишіть текст в певній послідовності.


Домашне завдання:
Подивіться відио

https://www.youtube.com/watch?v=HSBdfgNfw8c

 

- Упорядкуйте текст за послідовністю подій і запишіть удосконалений текст в зошити.



Але люди поступово забруднювали їх. У стародавньому Києві було багато чудових річок. Тож нам треба замислитись і берегти їх. Зникають річки і бідніє наша прекрасна Земля. І частина річок зникла.

- Чого він нас навчає?

- Який заголовок можна дати?