Опубліковано: 2020-04-05
Тема: Упорядкування деформованого текста.
- Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати працювати з деформованими текстами, а для того, щоб це зробити.
Давайте уважно подивимся на ці реченняі і згадаємо
- Текст – це…( зв'язані за змістом речення. Розміщені в певній послідовності.)
- До тексту можна…(дібрати заголовок.)
- Текст складається….(з зачину, основної частини і кінцівки.)
- Кожна частина тексту пишеться…( з абзацу.)
- Давайте розташуймо речення в такій послідовності, щоб вийшов текст.
Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані.3
Перед ними на стежці сиділо мокре кошеня і жалібно нявчало.4
Діти вирішили забрати кошеня у свій клас.5
І ось кошенятко солодко муркоче на теплій ганчірці.6
Школярі подружилися з ним і назвали Дружком.7
Був осінній холодний ранок, падав дрібний дощ.1
Хотілося швидше добігти до школи.2
Запишіть текст в певній послідовності.
Домашне завдання:
Подивіться відио
https://www.youtube.com/watch?v=HSBdfgNfw8c
- Упорядкуйте текст за послідовністю подій і запишіть удосконалений текст в зошити.
Але люди поступово забруднювали їх. У стародавньому Києві було багато чудових річок. Тож нам треба замислитись і берегти їх. Зникають річки і бідніє наша прекрасна Земля. І частина річок зникла.
- Чого він нас навчає?
- Який заголовок можна дати?