Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови.

Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів з розділу «прислівник».

(Вправи 346-350).


Доброго дня, любі діти. Сьогодні ми підводимо підсумки з теми«прислівник». 

— Прислівник — це незмінна частина мови. (Так.)

— Прислівники в реченні виступають головними членами речення. (Ні.)

— Прислівники в тексті найчастіше з’єднані з дієсловами. (Так.)

— Різні форми прислівників утворюються за допомогою зміни їх закінчень. (Ні.)

— Слова вчора, сьогодні, завтра — це прислівники-синоніми. (Ні.)

— Прислівники у художніх текстах надають текстові більшої емоційності і виразності. (Так.)

— Прислівники у наукових текстах надають текстові більшої образності. (Ні.)

— Чи вживаються прислівники в наукових текстах? (Так.)


Вправа 346.

— Ознайомтесь з текстом.

— Випишіть з тексту словосполучення дієслово + прислівник.

— За якими ознаками ви визначаєте прислівники?

— Яка роль прислівників у тексті?


Вправа 347.

— Прочитайте і поміркуйте, яке значення для людини має вивчення рідної мови.

— Спишіть речення.

— випишіть прислівники і обгрунтуйте свій вибір.

— Яка роль цих прислівників?

— Розберіть за будовою прислівник “глибше„.


Вправа 348.

— Виконайте вправу послідовно від 1-го по 4-е завдання,



   Домашнє завдання

Вправа 350.