Опубліковано: 2020-05-07
Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови.
Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів з розділу «прислівник».
(Вправи 346-350).
Доброго дня, любі діти. Сьогодні ми підводимо підсумки з теми«прислівник».
— Прислівник — це незмінна частина мови. (Так.)
— Прислівники в реченні виступають головними членами речення. (Ні.)
— Прислівники в тексті найчастіше з’єднані з дієсловами. (Так.)
— Різні форми прислівників утворюються за допомогою зміни їх закінчень. (Ні.)
— Слова вчора, сьогодні, завтра — це прислівники-синоніми. (Ні.)
— Прислівники у художніх текстах надають текстові більшої емоційності і виразності. (Так.)
— Прислівники у наукових текстах надають текстові більшої образності. (Ні.)
— Чи вживаються прислівники в наукових текстах? (Так.)
Вправа 346.
— Ознайомтесь з текстом.
— Випишіть з тексту словосполучення дієслово + прислівник.
— За якими ознаками ви визначаєте прислівники?
— Яка роль прислівників у тексті?
Вправа 347.
— Прочитайте і поміркуйте, яке значення для людини має вивчення рідної мови.
— Спишіть речення.
— випишіть прислівники і обгрунтуйте свій вибір.
— Яка роль цих прислівників?
— Розберіть за будовою прислівник “глибше„.
Вправа 348.
— Виконайте вправу послідовно від 1-го по 4-е завдання,
Домашнє завдання
Вправа 350.