Повторення вивчченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. 

Звуко-буквений аналіз слів. 

Усний переказ тексту.

(Вправи 354-358)



Доброго дня, діти. Ми продовжимо повторювати вивчене у попередніх класах.


  • Пригадайте український алфавіт.
  • Що таке букви?
  • Що таке звуки?
  • На які великі групи ми можемо поділити всі звуки?
  • Що ви можете сказати про букви я, ю, є, ї, щ?
  • Які звуки вони позначають?


     Нагадую, що букви я, ю, є, ї, позначають два звука тільки на початку слова або складу. У випадках, коли вони стоять після приголосного звуку, вони помякшують його.


Вправа 354.

  • Виконуючи цю вправу, зверіть увагу на порядок звуко-буквеного аналізу.
  • Виконайте усі завдання.

Нагадую:

Голосні звуки позначаємо місцями: 1, 3, 4, 6.

Пріголосни - місцями: 3, 6.

М’які приголосні позначаємо місцями: 2, 3, 5, 6.



Вправа 355.

- Виконайте вправу відповідно до завдань у підручнику.


Вправа 356.

- Виконайте вправу Відповідно до завдань у підручнику.


Вправа 357.

  • Уважно прочитайте текст вправи і перекажіть його мамі, татові, братові чи сестричці.


     Домашнє завдання

Вправа 358.