Опубліковано: 2020-05-14
Повторення вивчченого про звуки мовлення, позначення їх буквами.
Звуко-буквений аналіз слів.
Усний переказ тексту.
(Вправи 354-358)
Доброго дня, діти. Ми продовжимо повторювати вивчене у попередніх класах.
- Пригадайте український алфавіт.
- Що таке букви?
- Що таке звуки?
- На які великі групи ми можемо поділити всі звуки?
- Що ви можете сказати про букви я, ю, є, ї, щ?
- Які звуки вони позначають?
Нагадую, що букви я, ю, є, ї, позначають два звука тільки на початку слова або складу. У випадках, коли вони стоять після приголосного звуку, вони помякшують його.
Вправа 354.
- Виконуючи цю вправу, зверіть увагу на порядок звуко-буквеного аналізу.
- Виконайте усі завдання.
Нагадую:
Голосні звуки позначаємо місцями: 1, 3, 4, 6.
Пріголосни - місцями: 3, 6.
М’які приголосні позначаємо місцями: 2, 3, 5, 6.
Вправа 355.
- Виконайте вправу відповідно до завдань у підручнику.
Вправа 356.
- Виконайте вправу Відповідно до завдань у підручнику.
Вправа 357.
- Уважно прочитайте текст вправи і перекажіть його мамі, татові, братові чи сестричці.
Домашнє завдання
Вправа 358.