Спостереження за роллю прислівників-синонімів у мовленні.

(Вправи 326-328)


          Доброго дня, діти! Вітаю вас на уроці української мови.

— Яку частину мови називаємо прислівником? Яка його основна ознака?

— Від яких частин мови можна утворити прислівники? 

— Чи мають прислівники закінчення? Чому?

— З якою частиною мови прислівники зв’язуються в реченні?


Ознаку дії називає,

а також місце, час, причину

цієї дії визначає,

і кожен цю частину знає.

Бо це прислівник — всім відомий.

Незмінна ця частина мови

на запитання як? коли?

готова всім відповісти.

Сміється сонце як ?— ласкаво,

мандрує небом величаво,

а небо голубіє дивно,

пливуть хмарини тихо, мирно.

Дзвенить кохана мова чисто,

а кожне слово — урочисто,

земля стрічає вас святково,

сміються зорі загадково.

Сади цвітуть коли? — весною,

улітку — трав моря шовкові,

а восени врожай збирають,

узимку снігу всі чекають.

Прислівників багато в мові,

всі яскраві, всі чудові!

Щоб здобути знань основи,

вивчім цю частину мови!


                          Л. Лужицька



виконання вправи 326.


Перед виконанням Наступної вправи, уважно перегляньте відео за посиланням:


https://www.youtube.com/watch?v=O0cUCgSnRmw


     

     Виконання вправи 327

     При складанні розповіді про веселку Використовуйте такі прислівники та їх синоніми


Чудово — прекрасно, чудесно, незрівнянно, блискуче,

уміло — вправно, майстерно,

радісно — втішно, відрадно, зрадію,

довго — чимало, подовгу, довгенько,

ясно — світло, яскраво, сонячно, лагідно,

ніжно — лагідно, люб'язно, ласкаво, любенько.

швидко скоро, стрімко, хутко, мерщій, бистро, прудко, щодуху,

казково — напрочуд, дивовижно, навдивовижу, фантастично, неповторно.



    Домашнє завдання..


вправа 328.