Літературне читання

Тема: Дмитро Павличко. Розклада весна багаття.

Добрий ранок!

Виразно читати вірш 

Розклада весна багаття

По обочах і садах.

Зеленіє Підкарпаття,

Ліс обновою запах.

Пломінь ходить без пощади

По ламкому сушняку

І виводить на левади

Квітку свіжу і струнку.

У сліди вогню вступає

Квола травка, як дитя.

Барвінкове і безкрає

З полум’я встає життя.

Листя, що з дерев наскубла

Люта осінь, бур’яни,

Ріща і гадючі кубла —

Все горить в огні весни.

Білі хмари, ніби шатра,

Видно небо аж до дна!

Оновляє землю ватра,

Танцювальниця хмільна.

Гнеться ватра, як вітрила,

І злітає, як мотиль,

В хлинувши в прекрасні крила

Бруд, будяччя, сміття, гниль.


Домашнє завдання: с. 196, виразно прочитати вірш.



Математика

Тема: Вираження мір вартості, довжини, ваги десятковим дробом і навпаки.

1 м = 1000 мм, тому 1 мм = 0,001 м;  3 мм = 0,003 м;  5 м 2 мм = 5,002 м

1 км = 1000 м, тому 1 м = 0,001 км;  4 м = 0,004 км;  3 км 2 м = 3,002 км

1 т = 1000 кг, тому 1 кг = 0,001 т;  3 кг = 0,003 т;  3 т 4 кг = 3,004 т

1 кг = 1000 г, тому 1 г = 0,001 кг;   3 г = 0,003 кг;   4 кг 15 г = 4,015 кг

Робота з підручником. с.124 № 763 (2, 3, 4, 5, 6 завдання)

Домашнє завдання: с.125 № 771 (1 завдання)


Українська мова

Тема: Тексти різних типів: розповідь, опис, міркування.

Залежно від типу висловлювання тексти можуть належати до різних типів мовлення: опису, розповіді чи роздуму (міркування). Тексти цих типів мовлення відрізняються один від одного структурою, засобами зв’язку між складовими частинами.

 Текст рідко буває однотипним, у ньому можуть поєднуватися різні типи мовлення. Наприклад, розповідь з елементами опису, розповідь з елементами роздуму та ін.

1. Робота з дидактичним матеріалом. Колективний аналіз текстів

• Ромашка росте у полі. Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Ромашка символізує доброту, ніжність.

• Ромашка — трав’яниста рослина. Рівна, висока з яскравою жовтою голівкою, в білих прозорих пелюстках.

• Ромашка — корисна лікарська рослина. Вона лікує людину від застуди. Ромашка відмінний заспокійливий засіб, корисний для здорового сну і відпочинку. Чашка чаю з ромашки на ніч, заспокоїть нерви, зніме напругу, прискорить засипання.

— Про що говориться в кожному з текстів? (Про ромашку.)

— Це у них спільне.

— Про що ви дізналися з першого тексту? (Де росте ромашка. Нею прикрашають дівочі віночки. Що вона символізує.) Це розповідь.

— Що дізналися з другого тексту? (Який зовнішній вигляд цієї квітки). Це опис.

— Про що дізналися з третього тексту? (Яку користь приносить ромашка.) Це міркування. У тексті пояснюється, чому саме ромашка — корисна лікарська рослина.

— Отже, є три типи текстів: текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування.

Робота з підручником. с 225 «типи мовлення», опрацювати правило

Домашнє завдання: виконати тренувальні вправи.

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/615