Літературне читання

Тема: Ліна Костенко.

Робота з підручником. С.198.

Можна прослухати біографію Ліни Костенко з посиланням на відео:

Ліна Костенко. Сторінки з життя (Біографія)

https://www.youtube.com/watch?v=WXJj_5tC4cc

Домашнє завдання: переглянути матеріал на відео «Зроблено в Україні. Ліна Костенко»

https://www.youtube.com/watch?v=7ShWuS8m4oA



Українська мова

Тема: Контрольна робота. До теми «Текст»

1. Продовж речення

Текст – це

а) група окремих речень;

б) група слів;

в) об’єднані за змістом речення.


2. Вибери правильне твердження.

а) Абзац у тексті включає речення, зв’язані між собою за змістом.

б) Абзац у тексті включає речення, не зв’язані між собою за змістом.

 

3. Те, про що повідомляється, розповідається в тексті, це:

а) мета тексту;

б) тема тексту;

в) заголовок.


4. Зі слів кожного рядка побудувати речення, записати утворений текст. 

1) восени, лісі, у, цікаво.

2) пролетіла, ось, і, сіла, сойка, пеньок, на.

3) принесла, дзьобі, вона, у, жолудь.

4) його, під, ховати, почала, коріння.


 

5. Добери заголовок до тексту.

Порожньо пізньої осені у полі, на луках. Годинами можемо іти по стерні, і ні на чому зупинити погляд. Тому так пишно буває зустріти у цей час на дорозі пізню квітку. Ось братики, їх пелюстки привітно виглядають з-під відмерлих трав. Милуєшся ніжною квіткою, що не злякалася їдких жовтневих туманів, холодних дощів.

 

6. Розташуй речення в такій послідовності, щоб вийшов текст.

1) Сьогодні вони чергові.

2) Всі учні вийшли на подвір’я.

3). Почалася велика перерва.

4) Діти провітрили класну кімнату й підготували все до наступного уроку.

5) Тільки Василько та Мар’янка залишились у класі.

 

7. Визнач типи текстів.

1) Хитра лисичка.

    Лисичка живе у лісі. У неї шубка руда і пухнаста. Мордочка витягнута. Вуха чутливі. Лапки короткі. У лисиці хвіст довгий і пухнастий, з білим кінчиком. Ця тваринка дуже хитра.


2) Приліт птахів

    А чи замислювались ви над тим, чому одні пташки прилітають до нас раніше, а інші – пізніше? Виявляється, час їхнього прильоту залежить від того, коли в наших краях з’являється їжа для них.


3) Птахи – наші друзі

Птахи – наші друзі. Вони знищують шкідників лісу. А ще вони радують нас своїм співом. Бережіть птахів


 

Пригадай! Зв’язну розповідь називають т е к с т о м.

У тексті завжди про щось повідомляється, розповідається. Це його т е м а.

Кожна розповідь ведеться з певною м е т о ю.

До тексту можна дібрати з а г о л о в о к.




Математика

Тема: Вираження мір вартості, довжини, ваги десятковим дробом і навпаки.

Робота з підручником. с 125 № 772, 773

Домашнє завдання: с.125 № 774


Географія

Тема: Азія.. Положення на карті. Океани і моря, найбільші острови та півострови. Особливості рельєфу. Загальні риси клімату. Води суходолу: річки, озера.

Робота з підручником. с 111 – 117

Домашнє завдання: с.111 – 117 опрацювати матеріал.

Питання і завдання:

1. Азія –яка частина світу?

2. Які моря відокремлюють Азію від Африки?

3. Назви вулканів знайти і записати у зошит.

4. Чим характеризуються всі далекосхідні моря Азії?

5. У наслідок чого всі моря взимку вкриваються кригою?

6. Моря Азіі. Записати у зошит.

7. Яка поверхня переважає в Азії?

8. Гори Азії. Виписати у зошит.

9. Корисні копалини в Азії. Виписати у зошит.

10. Які природні зони поширені на території Азії? Записати.

11. Що таке гілеї?

12. Які пустелі Азії вам відомі?

13. Яка найдовша річка Азії?

14. Річки й озера Азії. Виписати у зошит.



Фізика та хімія у побуті

 Тема:  Будова клина. Розділювальний клин (сокира, долото, ніж, плуг та ін.)

Клин для розклинування (кувалда, колун). Дія клина, інструменти, в яких діє принцип клина.

Повторення.

Робота з підручником. с.98 параграф 40 (опрацювати матеріал)

Домашнє завдання: с. 98 параграф 40 , відповісти на питання.