Опубліковано: 2020-03-16
Літературне читання
Тема: А.Малишко. Лесі Українці
Робота з підручником с. 178 (виразно читати вірш)
ЛЕСІ УКРАЇНЦІ
(Уривок.)
Все минуле – землею, віттями,
Сизим словом приходить вночі,
Над гарячими вдаль століттями
Підвелись твої очі;
Ломикаменю мій мятежний,
Днів скалічених, сліз і мроку,
Обівю тебе мрій мережами,
Дам живучого серця соку;
Я не бачив тебе нездужою
І не чув про жалі і втому,
Серед літа ідеш із ружами
На Вкраїну, до свого дому.
Домашнє завдання. с. 173 (виразно читати вірш)
Математика
Тема: Віднімання дробу від 1.
https://www.youtube.com/watch?v=WHLphMCyvMM
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-vidnimanna-drobu-vid-naturalnogo-cisla-208334.html
Домашнє завдання: с.72 № 433
Українська мова
Тема: Поширення речень другорядними членами за допомогою запитань.
Добрий ранок!
— Порівняйте тексти.
• Насунула хмара. Полив дощ. Раптом визирнуло сонечко. Зазеленіла травичка. Защебетали птахи.
• Насунула дощова хмара. Полив сильний дощ. Раптом визирнуло веселе сонечко. Зазеленіла молода травичка. Дзвінко защебетали птахи.
— Чим відрізняються тексти? З якого тексту ми дізнаємося більше?
Висновок. З речень, поширених іншими словами, можна дізнатися більше, ніж з речень, складених тільки з головних слів.
2. Робота за підручником (с. 141)
— Прочитайте перше речення. Скільки в ньому слів?
— Установіть зв’язок між словами в реченні.
((Хто? ) горобчик; горобчик (що робив? ) жив; жив (де? ) на дереві.)
— Прочитайте друге речення. Скільки в ньому слів?
— Яке слово підкреслює, яким був горобчик? (Веселий)
— До якого слова воно належить? (До слова «горобчик»)
— Поставте питання від слова горобчик до слова веселий. (Горобчик (який?) веселий.)
— Спишіть останнє речення.
— Підкресліть слово, якого не було в попередніх реченнях. (Високому)
— З яким словом воно зв’язане? (На дереві)
— Поставте питання від слова на дереві до слова високому.
(На дереві (якому?) високому.)
2.Робота в зошиті.
1) Спишіть речення, вставляючи потрібні слова, що відповідають на питання, подані в дужках.
— Підкресліть головні члени речення.
Хмара (яка?) закрила (що?). Налетів вітер (який?). Спека поступилася (чому?). Загримів грім (де?). Полив дощ (який?).
З чого складається наше мовлення? (З речень)
— 3 чого складаються речення? (Зі слів)
— Що є граматичною основою речення?
— Які члени речення, крім головних, вам відомі? (Другорядні члени речення)
2) Поширте речення словами з дужок.
Настав ... ранок. Зірочки пірнули в ... безодню неба. Край неба палає ... полум’ям. ... трави виблискують срібною росою. Піднімається ... туман. Над шляхом полилась ... ... пісня.
(Дзвінка, високі, погожий, жайворонкова, сивий, рожевий, синя)
— Підкресліть другорядні члени речення.
Домашнє завдання: с.141, вправа 320