Уроки на 18.03.2020

Українська література

Тема: Михайло Стельмах.

Михайло Стельмах. Коротка біографія

https://mala.storinka.org/%D0%BC%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BA%D0%B0-%D0%B1%D1%96%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD.html


Домашнє завдання: с.176, прочитати і відповісти на питання.



Українська мова

Тема: Речення з однорідними членами речення.

У реченні слова можуть поєднуватися як підрядним зв'язком, так і сурядним.

Члени речення, які виконують ту саму синтаксичну функцію і поєднуються сурядним зв'язком, називаються однорідними. Це рівноправні, незалежні один від одного компоненти.

Однорідними можуть бути як головні, так і другорядні члени речення: Минали роки, віки, тисячоліття; Сонце росло, росло, падало і тихо спускалось додолу (М.Коцюбинський). 

Однорідні члени речення можуть поєднуватися безсполучниковим зв'язком.

При сполучниковому зв'язку використовуються єднальні, протиставні, розділові, градаційні, приєднувальні сполучники. У мовленні однорідність виділяється, як правило, інтонацією переліку.

https://school.home-task.com/rechennya-z-odnoridnimi-chlenami-proste-rechennya/

https://www.youtube.com/watch?v=XXHjhNYvYyE

Завдання: Списати, підкреслити однорідні члени речення.

1. Я маю багато ідеальних якостей: щедрість , шляхетність і доброту.

2. Ця картина красива і витончена.

3. Він впевнений, рішучий, вирішив сам підкорити цю велику гору.

4. У мішку були рожеві, жовті і білі кубики.

5. На річці ми купалися, грали з м'ячем, засмагали.

6. Ось уже потягнулися по берегах луки, городи, поля, гаї.

7. Клумбу прикрашали троянди, гладіолуси, жоржини.

8. Пролунав гучний і веселий сміх.

9. Ми купили квіти і кульки.

10. Високо в небі кружляв не то шуліка не то яструб.


Домашнє завдання: с.143 вправа 323.




Математика

Тема: Віднімання дробу від цілого числа

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-vidnimanna-drobu-vid-naturalnogo-cisla-208334.html

https://www.youtube.com/watch?v=uysFN8nF98w

Робота з підручником с. 72 № 437, 438.

Домашнє завдання: с.72 № 439














Географія

Тема:  Країни Західної Європи (Франція, Великобританія, Німеччина, Італія, Іспанія, Греція). Географічне положення. Основне населення. Столиці, Великі міста.

Робота з підручником с. 76

Переглянути додадково:

http://ru.osvita.ua/vnz/reports/geograf/23520/

https://www.youtube.com/watch?v=nibo6np9qe8

https://www.wikiwand.com/uk/%D0%86%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F

Домашнє завдання : с. 76 параграф 37. Відповісти на питання, заповнити таблицю.




Фізика та хімія у побуті

Тема: Рухомий блок. Будова, дія, використання. Співвідношення сили в шляху.

Робота з параграфом 23 на с.47

Додатково: переглянути матеріал

https://narodna-osvita.com.ua/6739-ruhomiy-neruhomiy-bloki.html

https://school.home-task.com/ruxomij-i-neruxomij-bloki/

Домашнє завдання: с.47 параграф 23 (прочитати, відповісти на питання)