Я досліджую світ 

        Винаходи людства

ВИНАХІД — це створення чогось такого, чого раніше не існувало.

ВІДКРИТТЯ — це виявлення того, що вже існувало. Просто про нього ще не знали

ВИНАХІДНИК — це людина, яка придумала якусь нову річ. Або новий спосіб щось робити. Також він поліпшує, удосконалює те, що вже є.

ВИНАХІД — це розум і праця багатьох людей. Проте пам’ятають часто тільки когось одного. А часом — нікого.

У всіх винахідників є спільні риси. Їх усе цікавить. Вони люблять вчитися. Вони мають ідеї, як зробити життя кращим. 

https://www.youtube.com/watch?v=HeZfmgoATWc

ТИ — ВИНАХІДНИК 

Завдання 1. Створи якомога вищу вежу з пластикових стаканчиків. Вежа має простояти не менш ніж 1 хвилину. 

Приготуй: 20 маленьких пластикових стаканчиків, лінійку, аркуш паперу, простий олівець. 

Завдання 2. Зроби «сито» для монет, на якому б після просіювання залишалися лише монети по 50 коп.

Приготуй: монети 10, 25, 50 копійок, картонну кришку (як-от від коробки для взуття), ножиці, лінійку, аркуш паперу.

                                                            Українська мова

                 Апостроф.

Вивчення вірша Л. Костенко . Закріплення правильної артикуляції звуків [дж], [дз], [дз’].

Піднімає джміль фіранку,
Каже: – Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, ночувалось
Чи дощу не почувалось?

Виглядає бджілка з хатки: –

У дзвіночку добре спатки.

Цей дзвіночок – як намет.
Тільки дощ – як кулемет.


https://www.youtube.com/watch?v=Om2J_fQPK1Q

https://www.youtube.com/watch?v=4ffp5-M2yCY 

Записати слова з апострофом:

Буряк, подвір’я, буря, м’ясо, м’ята, в’ється, п’ють, голуб’ята, рясно, зоря, м’який.

    Математика

Вимірюємо місткості посудин

Віршовані задачі

(Записати розв'язання в зошит)

–  Десять ялинок у лісі росли,

В школу на свято одну відвезли.

Скільки ялинок лишилося там?

Добре подумаєш, скажеш це сам.                          (10 - 1 = 9. А)

–  На лугу пасуться гуси,

Їх пасе мала Маруся.

Сім гусей ще біля броду,

Троє вже пішли у воду.

Ми просимо дітей

Полічити всіх гусей.                                                  (7 + 3 = 10. В)

–  Два півника на току,

Дві гусочки у садку,

Дві качечки на воді,

Дві курки в лободі.

Скільки всіх?                                                       (2 + 2 + 2 + 2 = 8. Т)

–  До сірої чаплі на урок Прилетіло сім сорок.

А з них лише три сороки Приготували уроки.

Скільки ледарів сорок Прилетіли на урок?                                 (7 - 3 = 4. О)

–  Два грибочки білка швидко Понесла в своє дупло.

А в дуплі в неї раніше Три грибочки вже було.

А тепер скажіть ви нам,

Скільки всіх грибочків там?                                                          (2 + 3 = 5. Б)

–  Два снігурі та шість синиць

Діти, скільки всього птиць?                                                         (2 + 6 = 8. У)

–  У малої Галини Є 5 ягід малини,

Три дала вона брату,

Що лишилось - порахувати.                                                    (5 - 3 = 2. С)

9 10 8 4 5 8 2 

А ВТ О Б У С 

Ми продовжуємо вивчення властивостей предметів навколишнього світу, за якими предмети можна порівнювати та які можна вимірювати. Сьогодні ми досліджуватимемо властивість посудин — місткість. Ви напевне помічали, що одна посудина вміщує більше рідини (води, соку тощо), а інша — менше. Про такі посудини кажуть, що вони мають різну місткість; залежно від кількості вміщуваної рідини одна з них має більшу місткість, а інша — меншу.

https://www.youtube.com/watch?v=YmfaBiEA8lg

https://www.youtube.com/watch?v=59g_6Tt7Eg8&t=2s


                           Самостійно попрацюємо:

                           поміркуєм, порахуєм.

-        Складіть приклади.

-        Що знаходили, розв’язуючи  приклади?

-        Які математичні дії використовували?

-        Як називаються числа при додаванні? При відніманні?

-        Складіть приклади на дві дії.