Опубліковано: 2020-03-16
Я досліджую світ
Винаходи людства
ВИНАХІД — це створення чогось такого, чого раніше не існувало.
ВІДКРИТТЯ — це виявлення того, що вже існувало. Просто про нього ще не знали
ВИНАХІДНИК — це людина, яка придумала якусь нову річ. Або новий спосіб щось робити. Також він поліпшує, удосконалює те, що вже є.
ВИНАХІД — це розум і праця багатьох людей. Проте пам’ятають часто тільки когось одного. А часом — нікого.
У всіх винахідників є спільні риси. Їх усе цікавить. Вони люблять вчитися. Вони мають ідеї, як зробити життя кращим.
https://www.youtube.com/watch?v=HeZfmgoATWc
ТИ — ВИНАХІДНИК
Завдання 1. Створи якомога вищу вежу з пластикових стаканчиків. Вежа має простояти не менш ніж 1 хвилину.
Приготуй: 20 маленьких пластикових стаканчиків, лінійку, аркуш паперу, простий олівець.
Завдання 2. Зроби «сито» для монет, на якому б після просіювання залишалися лише монети по 50 коп.
Приготуй: монети 10, 25, 50 копійок, картонну кришку (як-от від коробки для взуття), ножиці, лінійку, аркуш паперу.
Українська мова
Апостроф.
Вивчення вірша Л. Костенко . Закріплення правильної артикуляції звуків [дж], [дз], [дз’].
Піднімає джміль фіранку,
Каже: – Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, ночувалось
Чи дощу не почувалось?
Виглядає бджілка з хатки: –
У дзвіночку добре спатки.
Цей дзвіночок – як намет.
Тільки дощ – як кулемет.
https://www.youtube.com/watch?v=Om2J_fQPK1Q
https://www.youtube.com/watch?v=4ffp5-M2yCY
Записати слова з апострофом:
Буряк, подвір’я, буря, м’ясо, м’ята, в’ється, п’ють, голуб’ята, рясно, зоря, м’який.
Математика
Вимірюємо місткості посудин
Віршовані задачі
(Записати розв'язання в зошит)
– Десять ялинок у лісі росли,
В школу на свято одну відвезли.
Скільки ялинок лишилося там?
Добре подумаєш, скажеш це сам. (10 - 1 = 9. А)
– На лугу пасуться гуси,
Їх пасе мала Маруся.
Сім гусей ще біля броду,
Троє вже пішли у воду.
Ми просимо дітей
Полічити всіх гусей. (7 + 3 = 10. В)
– Два півника на току,
Дві гусочки у садку,
Дві качечки на воді,
Дві курки в лободі.
Скільки всіх? (2 + 2 + 2 + 2 = 8. Т)
– До сірої чаплі на урок Прилетіло сім сорок.
А з них лише три сороки Приготували уроки.
Скільки ледарів сорок Прилетіли на урок? (7 - 3 = 4. О)
– Два грибочки білка швидко Понесла в своє дупло.
А в дуплі в неї раніше Три грибочки вже було.
А тепер скажіть ви нам,
Скільки всіх грибочків там? (2 + 3 = 5. Б)
– Два снігурі та шість синиць
Діти, скільки всього птиць? (2 + 6 = 8. У)
– У малої Галини Є 5 ягід малини,
Три дала вона брату,
Що лишилось - порахувати. (5 - 3 = 2. С)
9 10 8 4 5 8 2
А ВТ О Б У С
Ми продовжуємо вивчення властивостей предметів навколишнього світу, за якими предмети можна порівнювати та які можна вимірювати. Сьогодні ми досліджуватимемо властивість посудин — місткість. Ви напевне помічали, що одна посудина вміщує більше рідини (води, соку тощо), а інша — менше. Про такі посудини кажуть, що вони мають різну місткість; залежно від кількості вміщуваної рідини одна з них має більшу місткість, а інша — меншу.
https://www.youtube.com/watch?v=YmfaBiEA8lg
https://www.youtube.com/watch?v=59g_6Tt7Eg8&t=2s
Самостійно попрацюємо:
поміркуєм, порахуєм.
- Складіть приклади.
- Що знаходили, розв’язуючи приклади?
- Які математичні дії використовували?
- Як називаються числа при додаванні? При відніманні?
- Складіть приклади на дві дії.