Ранкове вітання https://www.youtube.com/watch?v=rjxoWMtgbxo

Українська мова (читання)

     

 https://drive.google.com/file/d/1FBZIkU4DRxWNswRyzxnKXAaRp-YLRZTk/view?usp=sharing


Робота над змістом казки.

- Чи сподобалась вам казка?

   - Хто з героїв сподобався найбільше? Чому?

   - За що ви б хотіли похвалити Півника?

   - Яку пораду дали б мишенятам?

- Спробуйте  змінити ситуацію і продовжити казку.

- Але ж це погано, що круть і Верть залишилися голодні. Давайте змінимо кінцівку казки.

- То чого вчить нас ця казка?

Вивчіть прислів`я та, поясніть його. Чи підходить це прислів’я до нашої казки?

 Хочеш  їсти  калачі – не  сиди  на  печі.

Хто  не  працює,  той  не  їсть.

Вивчення чистомовки за змістом казки.

Ок-ок-ок – знайшов півник колосок.

Ят -ят-ят –він покликав мишенят.

Еть-еть-еть –тут прибігли Круть і Верть.

Ать-ать-ать – не схотіли працвать.

Ам-ам-ам – усе зробив Півник сам.

 Ав-ав-ав – мишкам пиріжків не дав.

Українська мова (письмо)

Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок.

https://www.youtube.com/watch?v=7ylIkCurH7o


Математика

Додавання і віднімання на основі складу чисел першої сотні.

Усне опитування 

-Назвіть круглі  числа та кількість десятків у кожному з них.

-Назвіть числа до 20 в прямому та зворотному порядку.

-Полічіть від 9 до 19;від 22 до 37;від 58 до 66.

-Назвіть числа першого (другого,четвертого,шостого)десятка.

-Назвіть усі числа, що містять 7 десятків; що містять 6 одиниць.

-Назвіть попереднє і наступне числа до числа 19,40,57,99,60.

-Назвіть числа, що більші за 67,але менші або дорівнюють 72.

Математичний диктант

*Запишіть найбільше одноцифрове число.

*Найменше двоцифрове число збільшіть на 50.

*Запишіть найбільше двоцифрове число.

*Запишіть числа, що містять: 3 десятки і 4 одиниці; 1 десяток і 5 одиниць;5 одиниць;

 5 десятків і 9 одиниць; 8 десятків.

*Запишіть числа, що більше за 15,але менші, ніж 22.

* Запишіть числа, що більші за 48, але менші або дорівнюють 51.

*Запишіть числа: 24,57,6,49,80.

*З кожної пари виберіть і запишіть більше число: 67 і 69; 35 і 27; 60 і 48; 44 і 81.

Розв’язати задачі.

  • У саду росло 40 дерев. Навесні посадили ще 12. Скільки дерев стало в саду?
  • Коли 16 пасажирів вийшли з автобуса, там залишилося 22 пасажири. Скільки пасажирів їхало в автобусі?
  • У вправі 30 слів. Іринка написала 10. Скільки слів їй залишилося написати?


Виховна година

"Хоровод весняних квітів"

https://www.youtube.com/watch?v=u-OwXeY3-aQ

Вивчити віршик.


 Навесні

Потеплішало й трава
Знову виросла нова.
Промінь носика лоскоче,
Грати в піжмурки не хоче.

Гілка вбралася в листок,
Сяють очі у квіток.
День обіймами стрічає,
Пташка піснею вітає.