02.04.

1. Навчання грамоти (читання)

Тема: Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта

І. Опрацювання підручника. Читання оповідання ст. 34-35

ІІ.https://www.youtube.com/watch?v=6n109pIMQRo&list=PLkLwod_eIKOUHnC9Cv_4fWxrNgKn9JYiD&index=5

ІІІ. Повторне читання оповідання.

ІV. Даємо відповіді на запитання після оповідання.


2. Навчання грамоти (письмо)

Тема: Написання слів зі звуками [дж],[дз],[дз’]. Складання і записування речень.

І. Написання по 1му рядочку буквосполучення дж і дз.

ІІ. Розбір слів. Звуко-буквенний аналіз слів: джем, дзвіночок, бджола (схема, наголос + вказуємо скільки звуків і скільки букв в слові)

ІІІ. https://www.youtube.com/watch?v=t3TfhbRhkK0

ІV. Складання 3х речень і написання їх у зошит зі словами: джміль, піджак, дзьоб.


3.Технологія (праця)

Тема: Смачна груша. Робота з пластиліном. Ліпка груші за зразком.

І. Відгадування загадки:

Лампочка вгорі висіла,

Стала смачна, пожовтіла.

Діти лампочку зірвали,

З апетитом скуштували.

ІІ. Зразок: https://www.youtube.com/watch?v=lNWUe9bLM8M

ІІІ. Хід роботи:

  • Візьміть більший шматочок жовтого пластиліну для виготовлення груші та менший – зелений для виготовлення хвостика, листочка.
  • Коловими рухами утворіть жовту кульку.
  • Витягніть пластилін так, щоб утворилася форма груші;
  • Вгорі та знизу, притиснувши пальчиком, зробіть заглибинки;
  • Зліпіть палички та листочки;
  • Прикріпіть до груші паличку та листочок. ГОТОВО!