Опубліковано: 2020-04-02
02.04.
1. Навчання грамоти (читання)
Тема: Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта
І. Опрацювання підручника. Читання оповідання ст. 34-35
ІІ.https://www.youtube.com/watch?v=6n109pIMQRo&list=PLkLwod_eIKOUHnC9Cv_4fWxrNgKn9JYiD&index=5
ІІІ. Повторне читання оповідання.
ІV. Даємо відповіді на запитання після оповідання.
2. Навчання грамоти (письмо)
Тема: Написання слів зі звуками [дж],[дз],[дз’]. Складання і записування речень.
І. Написання по 1му рядочку буквосполучення дж і дз.
ІІ. Розбір слів. Звуко-буквенний аналіз слів: джем, дзвіночок, бджола (схема, наголос + вказуємо скільки звуків і скільки букв в слові)
ІІІ. https://www.youtube.com/watch?v=t3TfhbRhkK0
ІV. Складання 3х речень і написання їх у зошит зі словами: джміль, піджак, дзьоб.
3.Технологія (праця)
Тема: Смачна груша. Робота з пластиліном. Ліпка груші за зразком.
І. Відгадування загадки:
Лампочка вгорі висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
ІІ. Зразок: https://www.youtube.com/watch?v=lNWUe9bLM8M
ІІІ. Хід роботи:
- Візьміть більший шматочок жовтого пластиліну для виготовлення груші та менший – зелений для виготовлення хвостика, листочка.
- Коловими рухами утворіть жовту кульку.
- Витягніть пластилін так, щоб утворилася форма груші;
- Вгорі та знизу, притиснувши пальчиком, зробіть заглибинки;
- Зліпіть палички та листочки;
- Прикріпіть до груші паличку та листочок. ГОТОВО!