Опубліковано: 2020-05-05
1.Навчання грамоти (читання)
Тема: Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра.
І. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=iZdpKCzM7Lc
ІІ. Опрацювання підручника ст. 62-63
ІІІ. Опрацювання запитань для уважного читача.
2.Навчанняграмоти (письмо)
Тема: Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком
І. Відгадування загадок. Виписання в зошит слів, які описують тварин.
- Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене… (лисиця)
- Лахматенький, вусатенький,
- Лапки м’якенькі, а кігтики гостренькі. (Котик)
ІІ. Розділення поданих слів на групи, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Написання групи слів в зошит:
Великі, чудові, веселий, красива, прекрасне, неймовірне, рудий, швидка, хитра, бурий, сонячні, смачний, казкове, фруктова, соковиті, смішний, блакитне, сумна, сливове, музичні.
ІІІ. Описування песика якомога більше словами, що відповідають на питання який?(рудий, маленький, розумний, дресирований тощо.) Написання дібраних слів у зошит.
ІV. Складання декількох речень про песика використовуючи записані слова і при думання клички для собаки. Написання утворених речень в зошит.
V. https://learning.ua/mova/pershyi-klas/vhaduiemo-predmet-za-oznakoiu
3.Математика
Тема: Закріплення вивчених типів додавання та віднімання
І. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=KgM8-UIHM8s
ІІ. Опрацювання підручника ст. 52, завдання 2,3,4 – письмово.
ІІІ. Опрацювання друкованого зошита ст. 54 1,2.
4.Соціально-побутове орієнтування
Тема: Поведінка дитини в автономній ситауції (якщо загубився, заблукав)
І. Корисні поради, якщо загубився: https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo