1.Навчання грамоти (читання)

Тема: Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра.

І. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=iZdpKCzM7Lc

ІІ. Опрацювання підручника ст. 62-63

ІІІ. Опрацювання запитань для уважного читача.


2.Навчанняграмоти (письмо)

Тема: Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком

І. Відгадування загадок. Виписання в зошит слів, які описують тварин.

    - Я руда, низького росту,

      Хитра я і довгохвоста.

      Вовку-брату я сестриця,

      А зовуть мене… (лисиця)  

  • Лахматенький, вусатенький,
  • Лапки м’якенькі, а кігтики гостренькі. (Котик)

ІІ. Розділення поданих слів на групи, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Написання групи слів в зошит:

Великі, чудові, веселий, красива, прекрасне, неймовірне, рудий, швидка, хитра, бурий, сонячні, смачний, казкове, фруктова, соковиті, смішний, блакитне, сумна, сливове, музичні.

ІІІ. Описування песика якомога більше словами, що відповідають на питання який?(рудий, маленький, розумний, дресирований тощо.) Написання дібраних слів у зошит.

ІV. Складання декількох речень про песика використовуючи записані слова і при думання клички для собаки. Написання утворених речень в зошит.

 V. https://learning.ua/mova/pershyi-klas/vhaduiemo-predmet-za-oznakoiu


3.Математика

Тема:  Закріплення вивчених типів додавання та віднімання

І. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=KgM8-UIHM8s

ІІ. Опрацювання підручника ст. 52, завдання 2,3,4 – письмово.

ІІІ. Опрацювання друкованого зошита ст. 54 1,2.


4.Соціально-побутове орієнтування

Тема: Поведінка дитини в автономній ситауції (якщо загубився, заблукав)

І. Корисні поради, якщо загубився: https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo