Опубліковано: 2020-04-06
06.04.
1. Я Досліджую Світ
Тема: Обов’язки в сім’ї, родині.
І. Опрацювання підручника ст. 19-20.
ІІ. https://www.youtube.com/watch?v=794A6FclYN4
ІІІ. Опрацювання зошита ст. 42-43
2. Математика
Тема: Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дициметр»
І. https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM
ІІ. Опрацювання підручника ст. 37, завдання 2,3 усно, 4,5 – записати в зошит.
ІІІ. https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/porivniannia-dovzhyny
ІV. Опрацювання зошита ст.43
3.Навчання грамоти (письмо)
Тема: Слова з буквою щ. Побудова і записування речень.
І. https://www.youtube.com/watch?v=F2MKbDQsEEI
ІІ. Написання в робочий зошит 5 слів з буквою щ.
ІІІ. Розбір цих слів (звуко-буквенний аналіз)
ІV. Складання речень з цими словами та запис їх у робочий зошит.
V. https://learning.ua/mova/pershyi-klas/sortuiemo-slova-za-naholosom
4.Розвиток мовлення
Тема: Виховання звукової культури мовлення. Гра «Впіймай звук»:
І. Педагог вимовляє різні звуки, а дитині треба плеснути в долоні – “впіймати звук”, коли вона почує певний звук.
– звук [а]: у, у, а, у, а, о, і, о, а, у, а, і, а, о.
– звук [у]: а, а, у, а, у, і, і, о, у, у, а, і, у, о.
– звук [о]: і, і, а, о, о, і, а, у, о, а, о, і, о, о.
– звук [с]: л, н, с, п, с, н, л, с, с, п, н, с, п.
– звук [с]: ш, ж, ч, с, ж, ч, с, ш, с, ж. с, с.
ІІ. Дитина має плеснути в долоні на те слово, яке починається на заданий звук.
– на звук [а] серед слів Аня, Оля, Ігор, осінь, айстра;
– на звук [і] серед слів іграшки, овочі, автобус, Іра;
– на звук [б] серед слів мак, банка, танк, бочка.
ІІІ. Дитина визначає, який однаковий звук є в декількох різних словах:
– Оля, осінь, овочі, окунь – [о]
– Сад, суп, сумка, ніс, лис – [с]
– Аня, агрус, акула, автобус – [а]
– Маша, мак, мама, сом – [м]